اخبار داغ

مسئول حلقه های علمی صالحین بسیج اساتید استان زنجان خبر داد:

فعالیت 5هزار دانشجو در حلقه های علمی زنجان

فعالیت 5هزار دانشجو در حلقه های علمی زنجان
مسئول حلقه های علمی صالحین بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه تشکیل حلقه های علمی در بسیج اساتید از سال 90شکل گرفته است،گفت: تا کنون 5هزار دانشجو در حلقه های علمی صالحین جذب شده و فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف خدائی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم اظهار داشت: یکی از اهداف ایجاد حلقه های علمی تبیین و آگاه سازی جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

وی تصریح کرد: هدف در ایجاد حلقه های علمی احیای مکتب امام جعفر صادق (ع) است و با ایجاد یک فضای علمی و صمیمی اساتید و دانشجویان با هم به بحث و مباحثه بپردازند.
 

,
,

مسئول حلقه های علمی صالحین بسیج اساتید استان زنجان تاکید کرد:تا به امروز سیصد حلقه علمی توسط اساتید بسیجی و انقلابی ایجاد شده است که بیش از 5هزار دانشجو در این حلقه ها علمی فعالیت می کنند.
 

,
,

وی خاطر نشان کرد:سعی شده است با ایجاد حلقه های علمی فاصله موجود در بین اساتید و دانشجویان کم شده و ارتباط شکل گرفته در بین دانشجویان و اساتید تنها به فضای کلاس درس ختم نشود.
 

,
,

خدائی خروجی حلقه های علمی را تالیف مقاله،کتاب و ثبت اختراع دانست و عنوان کرد: برپایی نشست ها،بازدیدهای علمی در این حلقه ای علمی انجام می شود که نتایج آن منجر به ارائه مقاله،تالیف کتاب و ثبت اختراعات زیادی شده است.
 

,
,

مسئول حلقه های علمی صالحین بسیج اساتید استان زنجان بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان در خصوص مسائل روز را بسیار حیاتی دانست و ابراز کرد: حلقه های علمی می توانند با ورود به مسائل روز به بحث و مباحثه بپردازند که همین اقدام در ایجاد روشنگری برای جامعه دانشجویی دانشگاهی بسیار موثر است.
 

,
,

وی ابراز کرد: برگزاری حلقه های علمی سبب احیای تفکر بحث مباحثه بوده و یکی از تاثیرات این حلقه های علمی توجه به مسئله اشتغال دانشجویان است که اساتید بتوانند به عنوان یک مشاور دانشجویان را به سمت کارآفرینی و ایجاد اشتغال سوق دهند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه