اخبار داغ

در مشهد برگزار می شود؛

۳ نماینده سهم آزادشهر در مسابقات دانش آموزی قرآن،عترت و نماز

۳ نماینده سهم آزادشهر در مسابقات دانش آموزی قرآن،عترت و نماز
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر: تیم دانش آموزان دختر استان گلستان برای شرکت در سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز رشته آوایی در مشهد مقدس ۱۹ مرداد ماه ۹۶ اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تیترآزاد،  محمد بذرافشان معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دانش آموزان پسر استان گلستان، برای شرکت در سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز رشته آوایی در مشهد مقدس  در ۱۴ مرداد  ماه ۹۶ به این مسابقات  اعزام شدند و امروز اختتامیه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

بذرافشان ادامه داد: زمان اعزام شرکت کننده دختر استان  به مشهد مقدس، روز  پنجشنبه 19 مرداد ماه می باشد. آغاز حرکت در ساعت 21 از مقابل اداره کل آموزش وپرورش استان است و در مسیر حرکت شرکت کنندگان شهرهای شرق استان به تیم اعزامی اضافه می شوند.

,

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آزادشهر افزود: هزینه اعزام تیم های پسران و دختران استان گلستان بر عهد آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر است. 

,

وی در ادامه گفت: شهرستان آزادشهر در این مسابقات ۳ شرکت کننده دارد. آقای محمدامین مسعودی  در رشته اذان، آقای علی امینی در رشته قرائت و امیرحسین کوهستانی در مسابقات حفظ بیست جزء از قرآن مجید شرکت کرده اند. لازم به ذکر است که آقای کوهستانی از حافظان کل قران مجید است.

,

بذرافشان در خصوص تعداد شرکت کنندگان تیم استان در این مسابقات اعلام کرد: در کل تعداد ۴۴ شرکت کننده داریم که ۲۵ شرکت کننده پسر و ۱۹ شرکت کننده دختر تیم استان را تشکیل می دهند.

,

معاون پرورشی آموزش و پرورش آزادشهر گفت: در مراسم اختتامیه خواهران در ۲۳ مرداد در مشهد، امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش آزادشهر و بنده به عنوان مهمان مسابقات حضور خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه