اخبار داغ

دبیر همایش آزادگان کشور عنوان کرد؛

رونمایی از سرود ملی آزادگان در تبریز

رونمایی از سرود ملی آزادگان در تبریز
هادی گفت: سرود مخصوص آزادگان که در استان آذربایجان‌شرقی تهیه شده در همایش سراری آزادگان رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ ابوالفضل هادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: همایش آزادگان اردوگاه موصل2 21 الی 25 مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد و تاکنون یک هزار و 620 نفر در این همایش ثبت نام کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه پیش از این مشهد، اهواز و اصفهان میزبان این همایش بوده‌اند، افزود: با مقایسه همایش‌های برگزار شده، 70 نفر از آزادگان عزیز فوت شدند که در این برنامه خدمت خانواده‌ی این عزیزان خواهیم بود.

,

دبیر همایش "موصل 2" با اشاره به اهداف این برنامه، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این همایش دیدار با آزادگان، نشر فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا، گرامیداشت یاد آزادگان و معرفی توانمندی‌های استان از حیث مختلف است که امیدواریم به نحواحسن اجرایی شود.

,

وی ادامه داد: چینش برنامه ورود آزادگان عزیز در 21 مردادماه و حضور گلزار شهدا و گل‌افشانی مزار شهدای دفاع مقدس است و در 22 مرداد ماه، برگزاری همایش و رونمایی از تمبر همایش و دو جلد کتاب که توسط آزادگان به سه زبان تالیف شده، انجام خواهد شد.

,

هادی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های تفریحی در ائل‌گلی نیز برای آزادگان در نظر گرفته‌ایم، اذعان داشت: در 23 مردادماه بازدید از منطقه آزاد ارس و زیارت قبور شهدای مرزی را خواهیم داشت و در اختتامیه این برنامه شبی با شهدا را در دستور برنامه قرار دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه