اخبار داغ

کارشناس شبکه بهداشت آبیک خبرداد:

فعالیت ۱۴ مرکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی در آبیک

فعالیت ۱۴ مرکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی در آبیک
کارشناس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آبیک گفت: ۱۰ مرکز دندانسازی غیر مجاز، ۳ مرکز حجامت غیر مجاز و یک مرکز ماساژ غیر مجاز در شهرستان آبیک فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا جهانشاهلو، کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: در سال ۹۰ دو مرکز دندانسازی غیر مجاز  توسط شبکه بهداشت شناسایی و ۸ نامه برای این دو مرکز غیر مجاز به دادگستری ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زهرا جهانشاهلو، کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: در سال ۹۰ دو مرکز دندانسازی غیر مجاز  توسط شبکه بهداشت شناسایی و ۸ نامه برای این دو مرکز غیر مجاز به دادگستری ارسال شد., نگاه آبیک,

وی افزود: ۴۱ گزارش از سال ۹۰ تا سال۹۶  به دادگستری ارسال شده که شامل ۱۰ مرکز دندانساز غیر مجاز، ۳ مرکز حجامت غیر مجاز و یک مرکز ماساژ غیر مجاز در شهرستان آبیک است.

,

کارشناس شبکه بهداشت آبیک بیان کرد: ۱۰ مورد دادنامه از طرف دادگستری برای شبکه بهداشت ودرمان ارسال شده که برای این مراکز ۳ مورد منع تعقیب و مابقی مشمول جریمه نقدی شدند.

,

جهانشاهلو تصریح کرد: در بازدیدهای که از این مراکز انجام شده وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب و غیر بهداشتی بود و تمامی این مراکز در خانه فعالیت می‌کنند.

,

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت بیشتر بازدیدها را در صبح و عصر انجام می‌دهد و افراد متخلف شبانه حتی تا ساعت ۲ _۳نیمه شب فعالیت می‌کنند.

,

این کارشناس در ادامه اضافه کرد: این افراد متخلف در بازدیدهای که شبکه بهداشت با همکاری اداره اماکن انجام می دهد معمولا در را باز نمیکنند و حتی پاسخ تلفن را نمیدهند.

,

وی با بیان اینکه مراکز غیرمجاز  از راه های مختلف برای نوبت دهی  استفاده می کنند، ابراز کرد: این افراد از راه های مختلف اعم از تلگرام اقدام به نوبت می‌کنند تا با بازرسین ما روبرو نشوند.

,

جهانشاهلو با اشاره به مراکز غیر مجاز حجامت عنوان کرد:  این مراکز غیر مجاز توسط خانم‌ها اداره می‌شود و در برخورد با بازرسین ادعا میکنند حتی اگر دادگستری احضار و جریمه شوند به کار خود ادامه می‌دهند.

,

وی افزود: طبق اظهارت یکی از این افراد  متخلف دو فرزند وی دارای بیماری هپاتیت هستند.

,

این کارشناس با اشاره به بیماری هپاتیت ویروسی تشریح کرد: خطر بیماری هپاتیت افراد را با مراجعه به از این مراکز غیر مجاز تهدید می‌کند، این بیماری از طریق سرنگ آلوده و استفاده از لوازم غیر بهداشتی منتقل می‌شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مراکز غیر مجاز می‌توانند بیماری‌های ویروسی و دیگر بیماری‌های خطرناک را به مراجعه کنندگان انتقال دهند از مردم خواهشمندیم به این مراکز مراجعه نکنند.
انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه