اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

دستگاه‌های اجرایی زمینه لازم برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند

دستگاه‌های اجرایی زمینه لازم برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی و اداری استان خواست تا بسترهای لازم را برای فضاسازی و تبلیغات محیطی در بزرگداشت روز قدس و راهپیمایی این روز فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بام ایران خبر، خدابخش مرادی در جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان گفت: آنچه این روزها در فضای منطقه و در فلسطین و غزه می گذرد اوج شقاوت صهیونیست ها و مظلومیت انسان هایی است که به دلیل پایبندی به اصول دینی خود مورد هجمه قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , بام ایران خبر،,


مرادی افزود: با توجه به تدبیر امام(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری موضع رسمی جمهوری اسلامی محکومیت این فجایع است.

وی اظهار داشت: روز قدس روزی است که اسلام با همه عظمت خود و مسلمانان با همه شور و شعور خود اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سیاست ها و اقدامات رژیم صهیونیستی با هیچ معیار سیاسی، نظامی و انسانی همخوانی ندارد و کشته شدن بیش از ۴۰۰ نفر که بیشتر زنان و کودکان هستند، اوج شقاوت این رژیم است.

مرادی افزود: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان با هیچ معیار حقوق بشری و انسانی همخوانی ندارد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گامی است در جهت محکوم کردن این جنایات ضدبشری.

وی از همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی و اداری خواست تا بسترهای لازم را در جهت فضاسازی و تبلیغات محیطی در جهت بزرگداشت روز قدس فراهم کنند.

مرادی، روز قدس را فرصتی برای وحدت و همدلی در کشور دانست و بیان داشت: در این روز باید فضای وحدتی در کشور در سایه یک نگاه مشترک در زمینه محکومیت استکبار جهانی و صهیونیسم فراهم شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه