اخبار داغ

نویسنده کتاب "غزه زندانی بدون صف":

سران عرب از خواب بی‌غیرتی بیدار شوند/ روز قدس یکی از برکات امام خمینی (ره) است

سران عرب از خواب بی‌غیرتی بیدار شوند/ روز قدس یکی از برکات امام خمینی (ره) است
نویسنده کتاب "غزه زندانی بدون صف" با بیان اینکه روز قدس را یکی از برکات امام خمینی (ره) برای جهان اسلام، گفت: سران عربی از خواب غفلت و بی غیرتی بیدار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ رضا خدری نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در گفت‌وگو با طنین یاس با محکوم کردن جنایات رژیم غاضب صهیونیستی نسبت به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه ،اظهار داشت: هدف آنها دشمنی و به راه انداختن جنگ و خونریزی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی، نابودی اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, طنین یاس,

 

,

وی روز قدس را یکی از برکات امام خمینی (ره) برای جهان اسلام دانست و گفت: امسال روز قدس در ایران جدی تر و با شکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، البته ملت ایران در سخت ترین روزها خصوصا دوران هشت سال دفاع مقدس روز قدس فراموش نشد و رزمندگان با وجود جنگ راهپیمایی روز قدس را به راه می انداختند.

,

 

,

خدری بیان داشت: اسرائیلی ها بُزدل هستند چرا که قادر نیستند به جنگ تن به تن با مردم غزه و فلسطین بیاییند، چرا می دانند قطعا شکست خواهند خورد ؛ جهان اسلام از این بعُد روانی این جنایتکاران برای نابودی آنها باید استفاده کند.

,

 

,

نویسنده کتاب "غزه زندانی بدون صف"  ادامه داد : امروز وظیفه ما به عنوان یک مسلمان لبیک به فتوای امام خمینی(ره) است، سعی کنیم با کمک فیزیکی ، دارویی، غذایی تغذیه با مردم غزه همدردی کنیم.

,

 

,

خدری با بیان اینکه سران عربی دیگر از این خواب غفلت و بی غیرتی بیدار شوند،تصریح کرد: امروزمردم و جوانان قدرمند ایران با روحیه شهادت طلبانه ای که دارند با حضور پرشور در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم خواهند کوبید.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه