اخبار داغ

تکرار دیالوگ نخ‎نمای ساروی بابلی/بابل شهری که فاقد هتل است

تکرار دیالوگ نخ‎نمای ساروی بابلی/بابل شهری که فاقد هتل است
رئیس شورای شهرستان بابل از نبود یک هتل در این شهرستان همچنین اعتبارات کم در قیاس با مرکز استان انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  سیف‎الله علی‎نیا در گفت‎وگو با بلاغ از بابل اظهار داشت: برای رفع نیازهای بابل باید آسیب‎شناسی کارشناسانه و تلاش همه دستگاه‌های اجرائی همچنین عنایت استاندار مازندران را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ,

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب پروژه های عمرانی شهرستان بابل افزود: پروژه های عمرانی بابل عمر طولانی داشته به طوری که پروژه فاضلاب شهری بابل چهل سال به طول انجامید تا به بهره برداری برسد.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل بیان داشت: ساخت پروژه کنارگذر بابل نیز بیش از 16 سال طول کشید، که اگر سالی یک کیلومتر آسفالت می‎شد، تاکنون به اتمام رسیده بود و موارد مختلف مشابه که  تهدید جدی برای توسعه شهرستان محسوب می‌شود.

,

این مسئول سهم بودجه ملی و استانی را برای شهرستان مناسب ندانست و خاطرنشان کرد: در حالی که هر ساله شاهد آمدن بیش از 17 میلیون مسافر به استان و شهرستان هستیم اما بابل با بیش از 500 هزار نفر جمعیت فاقد حتی یک هتل برای اسکان مسافران است.

,

علی‎نیا از نامناسب بودن زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان مهمترین عوامل توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات موجود خبر داد و تاکید کرد: سهم سرانه فضای ورزشی در مازندران حدود 700 تومان است که در بودجه بندی سهم هر بابلی 250 تومان می‎شود.

,

وی استفاده از ظرفیت بومی در شهرستان را مهم‎ترین راهکار حل مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با بیش از هزار پرسنل می‌تواند به عنوان قطب درمانی کشور و حتی پذیرش بسیاری از بیماران سراسر کشور و کشورهای خاورمیانه باشد.

,

رئیس شورای شهرستان بابل با بیان اینکه وضعیت اداری شهرستان بابل دارای بحران است، گفت: بودجه سال جاری ساری با جمعیتی کمتر از بابل 250 میلیارد تومان بوده در حالی که بودجه بابل 90 میلیارد تومان است و بعد گذشت چهار ماه از سال تاکنون هیچگونه برنامه خاصی برای بابل اجرا نشده است.

,

علی‎نیا در پایان اضافه کرد: اگر فکری برای درآمد پایدار بابل نشود، فقری که بر چهره شهر نشسته زمینه‎ساز بحران‎هایی چون بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناهنجارهای اجتماعی و نابسامانی های متنوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه