اخبار داغ

عضو فراکسیون زنان مجلس:

سکوت سازمان ملل مهر تأیید بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه است

سکوت سازمان ملل مهر تأیید بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه است
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مسئولان سازمان ملل با سکوت در برابر جنایت‌هایی که علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین کرده‌اند مهر تأیید بر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی زده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ فاطمه رهبر عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با طنین یاس با بیان اینکه روز قدس امسال نام گذاری دیگری دارد، اظهار داشت: همه مسلمانان در تمامی جهان نسبت به کشتار بی رحمانه مردم غزه و فلسطین اشغالی دغدغه و حساسیت دارند و نمی توانند نسبت به این جنایت بی تفاوت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, طنین یاس,

 

,

وی افزود: بنا بر فرموده امام خمینی(ره)، رژیم صهیونستی جعلی و فاقد ارزش های انسانی  و دشمن بشریت است و گفته امام حاکی از عمق نگاه و اندیشه ایشان است، امروز شاهدیم که جنایات رژیم غاضب اسرائیلی روز به روز فجیع تر می شود.

,

 

,

این نماینده مجلس ادامه داد: مظلومیت و دلاوری های مردم غزه خصوصا زنان ثبت و در تاریخ به نمایش خواهد درآمد؛ مسئولان سازمان ملل با سکوتی که در برابر جنایت هایی که علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین کرده اند مهر تأیید بر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی زده اند و از شرم باید استفعا دهند .

,

 

,

رهبر در خصوص سکوت سران عربی در برابر تجاوز و جنایات صهیونیستی، تصریح کرد: سران عربی از این جنایتکاران کمک های مالی دریافت می کند و سکوت آنها در برابر این جنایت ها به دلیل ترس از دست دادن این کمک ها است.

,

 

,

وی با بیان اینکه روز قدس امسال با عظمت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این روز ملت همیشه سرافراز ایران و دیگر ملت های مسلمان نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر زورگویی صهیونیسم نشان خواهد داد است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه