اخبار داغ

محور بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی

فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی

فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی
خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی با اشاره به رویدادهای مختلف در هفته اخیر در ایران و جهان به تبیین و تحلیل این مسائل پرداختند و با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم ،خواستار روی کار آمدن کابینه ای جوان،متخصص،متعهد و کار آمد شدند که حل مشکلات مردم دغدغه اولیه شان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی با اشاره به رویدادهای مختلف در هفته اخیر در ایران و جهان به تبیین و تحلیل این مسائل پرداختند و با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم ،خواستار روی کار آمدن کابینه ای جوان،متخصص،متعهد و کار آمد شدند که حل مشکلات مردم دغدغه اولیه شان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در ادامه مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان را می خوانید.

,

آیت الله دری نجف آبادی:

, آیت الله دری نجف آبادی:,

باید کابینه متعهد و انقلابی شکل بگیرد/نمایندگان به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسند

, باید کابینه متعهد و انقلابی شکل بگیرد/نمایندگان به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسند, باید کابینه متعهد و انقلابی شکل بگیرد/نمایندگان به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسند, باید کابینه متعهد و انقلابی شکل بگیرد/نمایندگان به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسند,

آیت الله دری نجف آبادی گفت:وظیفه مسئولین، دولت و نمایندگان است که مشکلات جامعه را مرتفع کنند و به جای گرفتن عکس سلفی به کار مردم و کشور برسند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با اشاره به جایگاه و معنای امام گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند«امام قیم امور مسلمانان است» این خود دنیایی معنا دارد. امام ستون فقرات امت اسلام است و قوام جامعه اسلامی در وجود اوست.

, دیار آفتاب,

وی افزود: دولت اسلامی که با وجود امام شکل بگیرد دارای بالاترین درجه تقوی، بالاترین درجه عفت و عفاف، راستی و راستگویی و... است. درحالیکه هیچ یک از مدعیان دروغین حکام اسلامی از جمله مامون، هارون الرشید و ... هیچ یک از این ویژگی ها را ندارند.

,

امام جمعه اراک تصریح کرد: امام واقعی امیرالمومنین(ع) است که حاکم تحقیقی امت اسلام بود و امروز این ردا بر قامت امام زمان(عج) است.

,

آیت الله دری نجف ابادی اهل بیت(ع) را چراع هدایت در دنیا و آخرت دانست و گفت: حب اهل بیت(ع) حب خداوند است و پیروی از راه آنان سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

,

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تربیت اسلامی گفت: جامعه امروز نیازمند فراگیری، تقویت و صیانت در بحث تربیت اسلامی است. همگی باید آداب و سبک زندگی اسلامی را رعایت کنیم؛ آداب یعنی تربیت اسلامی،نظم، انضباط، صرفه جویی؛ تربیت اسلامی یعنی تربیت اخلاقی و دینی. تربیت در همه عرصه ها نقش آفرین است و از خدا می خواهیم توفیق تربیت خداپسندانه و تربیت اسلامی را به ما عنایت بفرماید.

,

نمایندگان ،وزرای متعهد و انقلابی را انتخاب کنند

, نمایندگان ،وزرای متعهد و انقلابی را انتخاب کنند, نمایندگان ،وزرای متعهد و انقلابی را انتخاب کنند,

خطیب جمعه اراک در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخاب کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: مسئله مهم امروز انتخاب کابینه است، بعد از مراسم باشکوه تنفیذ و تحلیف این موضوع مهم است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید وزرای متعهد،دلسوز و انقلابی را برای پذیرش مسئولیت انتخاب کنند و به آنان رای دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران گفت: این مراسم باشکوه برگزار شد که در مقابل کاری که ترامپ در عربستان کرد کار ارزنده ای بود و ثابت کرد که ایران در عرصه روابط بین المللی هم به مانند منطقه جایگاه بزرگ و با عظمتی دارد و تنها نیست.

,

وی افزود: نمایندگان سعی کنند شایسته ترین ها و لایق ترین ها را انتخاب کنن،د وظیفه مجلس نیست که در برابر هر شخصی تسلیم شود، سوابق وزرای پیشنهادی را بررسی کنند و وزرایی انتخاب شوند که پاسخگوی نیازهای کشور و جامعه باشد.

,

آیت الله دری نجف آبادی اشتغال، فساد، بیکاری، تبعیض و... را  از مشکلات کشور و جامعه دانست و افزود: نمایندگان مجلس به کسی رای می دهند که قرار است برای چهارسال آینده کشور تصمیم گیری کند و دولت را در مسیر رفع مشکلات و رشد کشور همراهی کند تا دولتی با عزت، عظمت و افتخارآفرین داشته باشیم.

,

وی تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئولین باید دلسوز ملت و در مقابل دفاع از حقوق امت سازش ناپذیر با دشمنان باشند. در انتخاب کابینه وظیفه دولت هم سنگین است و باید وزیرانی در راستای اهداف نظام معرفی کند.

,

خطیب جمعه اراک تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی  مسئله مدیریت است؛ مدیران شایسته گره گشا هستند، مدیران تن پرور و پشت میز نشین که حقوق نجومی می گیرند درد مردم را نمی فهمند،بنابراین همگی باید رعایت کنیم چراکه در مقابل خون شهدا، اهداف امام و رهبری و امت اسلامی مسئول هستیم.

,

باید به نمایندگان سلفی بگیر تذکر دهیم که شما جای آیت الله مدرس نشسته اید

, باید به نمایندگان سلفی بگیر تذکر دهیم که شما جای آیت الله مدرس نشسته اید, باید به نمایندگان سلفی بگیر تذکر دهیم که شما جای آیت الله مدرس نشسته اید,

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر لزوم داشتن همتی بلند و روحیه جهادی برای رفع مشکلات کشور یادآور شد: مسئله سلفی هم موجب تاسف و اندوه شد چراکه انتظار نداشتیم نمایندگان رفتاری کنند که باعث وهم و حرمت شکنی شود. امیدواریم نمایندگان عظمت و حرمت ملت را حفظ کنند. وظیفه شخصی ما این است که تذکر بدهیم نمایندگان محترم جای مدرس نشسته اند باید بدانیم که باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

,

وی با اشاره به سالروز مقاومت مردم سوریه در مقابل اسراییل گفت: مقاومت ۳۳ روزه برگ برنده دیگری در تاریخ امت اسلامی در مقابل دشمنان شد.

,

نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد

, نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد, نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد,

خطیب جمعه اراک با اشاره به حوادث اخیر در افغانستان و عراق گفت: کشته شدن ۱۰۰ نفر از شیعیان افغانستان توسط داعش و جنایت وحشیانه آمریکا و داعش در مزر سوریه که باعث کشته شدن چهل نفر از نیروهای حشدالشعبی شد دل هر انسانی را به درد آورد و باید این موضوع را یادآوری کرد که نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد؛ سردسته اینها آل سعود است.

,

وی ادامه داد: دویست سال است که جریان وهابیت در منطقه علیه مسلمانان جنایت می کند و برای این کار هم با اسرائیل، انگلیس، آمریکا و.....علیه اسلام سازش می کند.

,

انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از ستاد اقتصاد مقاومتی

, انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از ستاد اقتصاد مقاومتی, انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از ستاد اقتصاد مقاومتی,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد ستاد اقتصادمقاومتی استان گفت: انتظار داشتیم این ستاد جلسات را مستمر برگزار کند و پیگیر مشکلات صنایع استان باشد ولی متاسفانه چنین نبوده و هر بار هم بهانه آوردند که یکی از این بهانه ها انتخابات است، مگر انتخابات برای مردم چه داشته است.

,

به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسید

, به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسید, به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسید,

وی خاطر نشان کرد: ۲۳ شهرک صنعتی در استان داریم باید سیاستگذاری ها جدی تر باشد، نمی دانم مسئولین در آینده چه می خواهند کنند. در بحث پیگیری مشکلات صنایع استان با وجود اینکه مسئولیت بنده هم نبوده ولی جلسات متعددی برگزار کردیم و تذکر دادیم ، حال وظیفه مسئولین، دولت و نمایندگان است که مشکلات را مرتفع کنند و به جای گرفتن عکس سلفی به کار مردم و کشور برسند.

,

امام جمعه شهر جاورسیان:

, امام جمعه شهر جاورسیان:,

فرزندان ملت مقابل سَلَفی‌ها نمی ایستند که عده‌ای با حامیانشان عکس سلفی بگیرند

, فرزندان ملت مقابل سَلَفی‌ها نمی ایستند که عده‌ای با حامیانشان عکس سلفی بگیرند, فرزندان ملت مقابل سَلَفی‌ها نمی ایستند که عده‌ای با حامیانشان عکس سلفی بگیرند, فرزندان ملت مقابل سَلَفی‌ها نمی ایستند که عده‌ای با حامیانشان عکس سلفی بگیرند,

امام جمعه شهر جاورسیان گفت: فرزندان مظلوم این مرز و بوم در سوریه و عراق و خارج از مرزهای آبی‌ و خاکی جمهوری اسلامی با سَلَفی‌های مزدور نمی‌جنگند که عده‌ای به نام نماینده‌ در خانه‌ ملت با کسی عکس سِلفی بگیرند که اگر کار به درگیری بکشد در صف دشمن خواهند بود.

,

 به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام احمدی، امام جمعه شهر جاورسیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اسامی روز قیامت گفت: یکی از اسامی این روز «یوم الحسرة» است، چرا که تمام اهل محشر در آن روز حسرت می خورند که ای‌کاش در دنیا از فرصت عمر استفاده‌ بیشتری برای عبادت، بندگی و فراهم کردن توشه برای این جهان کرده بودیم.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب, یکی از اسامی این روز «یوم الحسرة» است، چرا که تمام اهل محشر در آن روز حسرت می خورند که ای‌کاش در دنیا از فرصت عمر استفاده‌ بیشتری برای عبادت، بندگی و فراهم کردن توشه برای این جهان کرده بودیم, .,

احمدی اظهار کرد: بر همین اساس قرآن کریم در آیه «وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ وَهُمْ فِی غَفْلَةٍ وَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ» امر به بیم انسان‌ها از این روز عظیم داده، آن‌جا که خداوند می‌فرماید «ﺑﺘﺮﺳﺎﻥ، ﺩﺭﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﻰﺧﺒﺮﻯ ﺷﺪﻳﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ نمی‌آﻭﺭﻧﺪ» سوره مریم آیه ۳۹.

, احمدی اظهار کرد: بر همین اساس قرآن کریم در آیه «وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ وَهُمْ فِی غَفْلَةٍ وَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ» امر به بیم انسان‌ها از این روز عظیم داده، آن‌جا که خداوند می‌فرماید «ﺑﺘﺮﺳﺎﻥ، ﺩﺭﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﻰﺧﺒﺮﻯ ﺷﺪﻳﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ نمی‌آﻭﺭﻧﺪ» سوره مریم آیه ۳۹.,

غفلت از یاد خدا؛ بدترین نوع فراموشی 

, غفلت از یاد خدا؛ بدترین نوع فراموشی , غفلت از یاد خدا؛ بدترین نوع فراموشی ,

وی افزود: همان‌طور که از آیه‌ مذکور برمی‌آید، غفلت و بی‌ایمانی موجب بی‌توجهی به روز قیامت، حسرت و ندامت طولانی در آن روز خواهد شد.

, وی افزود: همان‌طور که از آیه‌, , مذکور برمی‌آید، غفلت و بی‌ایمانی موجب بی‌توجهی به روز قیامت، حسرت و ندامت طولانی در آن روز خواهد شد.,

 دحوالارض، روزی که زمین از کعبه دامن گسترانید

,  دحوالارض، روزی که زمین از کعبه دامن گسترانید,  دحوالارض، روزی که زمین از کعبه دامن گسترانید,

امام جمعه جاورسیان با اشاره به روز ۲۵ ذی‌القعده (روز دحوالارض)، بیان کرد: در این روز زمین به امر خدا از زیر کعبه‌ معظمه گسترانیده شد که نعمتی عظیم و عنایتی عزیز در حق آفریدگان و بندگان است، سزاوار است مؤمنین به دستورات اهل‌بیت(ع) در بزرگداشت این روز عمل کنند.

, امام جمعه جاورسیان با اشاره به روز , ۲۵, ذی‌القعده (روز دحوالارض)، بیان کرد: در این روز زمین به امر خدا از زیر کعبه‌ معظمه گسترانیده شد که نعمتی عظیم و عنایتی عزیز در حق آفریدگان و بندگان است، سزاوار است مؤمنین به دستورات اهل‌بیت(ع) در بزرگداشت این روز عمل کنند.,

تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سایه اقتصاد مقاومتی 

, تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سایه اقتصاد مقاومتی , تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سایه اقتصاد مقاومتی ,

احمدی با تاکید به مهم‌ترین رویداد سیاسی این روزها یعنی تشکیل دولت دوازدهم، گفت: ولی‌امر مسلمین در جریان روز تنفیذ و انتصاب رئیس جدید قوه‌ی مجریه عمل به سه محور اساسی، ایستادگی در برابر سلطه‌طلبان، تعامل گسترده با دنیا و توجه به معیشت مردم و محرومین را خواستار شدند.

, احمدی با تاکید به مهم‌ترین رویداد سیاسی این روزها یعنی تشکیل دولت دوازدهم، گفت: ولی‌امر مسلمین در جریان روز تنفیذ و انتصاب رئیس جدید قوه‌ی مجریه عمل به سه محور اساسی، ایستادگی در برابر سلطه‌طلبان، تعامل گسترده با دنیا و توجه به معیشت مردم و محرومین را خواستار شدند.,

وی در ادامه افزود: همه بر این نکته واقف‌اند عمل به این دستورات مستلزم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و حرکت در این راستا است.

, وی در ادامه افزود: همه بر این نکته واقف‌اند عمل به این دستورات مستلزم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و حرکت در این راستا است, .,

جوابیه مسئولین «سلفی بگیر » و عذر بدتر از گناه 

, جوابیه مسئولین «سلفی بگیر » و عذر بدتر از گناه , جوابیه مسئولین «سلفی بگیر » و عذر بدتر از گناه ,

امام جمعه‌ جاورسیان با اشاره به حواشی ناخوشایند روز تحلیف رئیس جمهور، بیان کرد: این حواشی مایه‌ی شرمساری و جوابیه‌ خطاکاران و مدافعین آن عمل قبیح نیز عذر بدتر از گناه است.

, امام جمعه‌ جاورسیان با اشاره به حواشی ناخوشایند روز تحلیف رئیس جمهور، بیان کرد: این حواشی مایه‌ی شرمساری و جوابیه‌ خطاکاران و مدافعین آن عمل قبیح نیز عذر بدتر از گناه است.,

ایستادگی فرزندان این مرز و بوم در برابر سَلَفی‌های مزدوری که عده‌ای با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند

, ایستادگی فرزندان این مرز و بوم در برابر سَلَفی‌های مزدوری که عده‌ای با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند, ایستادگی فرزندان این مرز و بوم در برابر سَلَفی‌های مزدوری که عده‌ای با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند,

وی افزود: فرزندان مظلوم این مرز و بوم در سوریه و عراق و خارج از مرزهای آبی‌ و خاکی جمهوری اسلامی با سَلَفی‌های مزدور نمی‌جنگند که عده‌ای به نام نماینده‌ در خانه‌ ملت با کسی عکس سِلفی بگیرند که اگر کار به درگیری، جنگ نظامی و فیزیکی بکشد، در صف دشمن خواهند بود.

, وی افزود: فرزندان مظلوم این مرز و بوم در سوریه و عراق و خارج از مرزهای آبی‌ و خاکی جمهوری اسلامی با سَلَفی‌های مزدور نمی‌جنگند که عده‌ای به نام نماینده‌ در خانه‌ ملت با کسی عکس سِلفی بگیرند که اگر کار به درگیری، جنگ نظامی و فیزیکی بکشد، در صف دشمن خواهند بود.,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

عکس یادگاری نمایندگان با موگرینی، بی ارزش کردن کشور بود

, عکس یادگاری نمایندگان با موگرینی، بی ارزش کردن کشور بود, عکس یادگاری نمایندگان با موگرینی، بی ارزش کردن کشور بود, عکس یادگاری نمایندگان با موگرینی، بی ارزش کردن کشور بود,

امام جمعه شازند عنوان کرد:اقدام نماینده و مسئولی که با یک زن بیگانه که از ناقضان حقوق ملت است عکس یادگاری گرفته را محکوم می کنیم چرا که این عمل نشان دهنده پستی و ذلت و بی ارزش کردن این کشور و ملت است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به راه سعادت و نجات جامعه گفت: قانون، رهبر و پیروی از رهبری و قانون از راه های نجات و سعادت جامعه هستند.

, دیار آفتاب, به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به راه سعادت و نجات جامعه گفت: قانون، رهبر و پیروی از رهبری و قانون از راه های نجات و سعادت جامعه هستند., شازند ما, شازند ما,

وی در ادامه بیان کرد: مسئولین مراقب باشند در بین مردم نارضایتی و ناراحتی به وجود نیاورند چرا که مسئولان خادم مردم هستند نه آمر مردم.

, وی در ادامه بیان کرد: مسئولین مراقب باشند در بین مردم نارضایتی و ناراحتی به وجود نیاورند چرا که مسئولان خادم مردم هستند نه آمر مردم.,

, ,

امام جمعه شازند عنوان کرد: برخی مسئولان به دست بوسی جنایتکاران می روند و عده ای نیز با آنان عکس یادگاری می گیرند که این یعنی خود فروختگی و ما این مسئله را به شدت محکوم می کنیم.

, امام جمعه شازند عنوان کرد: برخی مسئولان به دست بوسی جنایتکاران می روند و عده ای نیز با آنان عکس یادگاری می گیرند که این یعنی خود فروختگی و ما این مسئله را به شدت محکوم می کنیم.,

موسوی اضافه کرد:اقدام نماینده و مسئولی که با یک زن بیگانه که از ناقضان حقوق ملت است عکس یادگاری گرفته را محکوم می کنیم چرا که این عمل نشان دهنده پستی و ذلت و بی ارزش کردن این کشور و ملت است.

, موسوی اضافه کرد:,

وی در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک از راه های تحقق اقصاد مقاومتی است و مسئولان باید کمک کنند که این صنایع تقویت شوند.

, وی در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک از راه های تحقق اقصاد مقاومتی است و مسئولان باید کمک کنند که این صنایع تقویت شوند.,

امام جمعه آشتیان؛

, امام جمعه آشتیان؛,

مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی/انتظار مردم از دولت دوازدهم تحقق وعده‌های دولت یازدهم است

, مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی/انتظار مردم از دولت دوازدهم تحقق وعده‌های دولت یازدهم است, مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی/انتظار مردم از دولت دوازدهم تحقق وعده‌های دولت یازدهم است, مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی/انتظار مردم از دولت دوازدهم تحقق وعده‌های دولت یازدهم است,

امام جمعه آشتیان گفت: مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود و وعده ها، انتظارات به حق مردم بویژه جوانان، کارهای نیمه تمام دولت قبلی و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری عملی شود.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، آنها پس از سال ها اسارت و شکنجه و تحمل سختی ها وارد کشور شدند، مردم ایران قدردان شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند.

, دیار آفتاب, به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان با, سفیرآشتیان, گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، آنها پس از سال ها اسارت و شکنجه و تحمل سختی ها وارد کشور شدند، مردم ایران قدردان شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند.,

وی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مهمان خارجی در این مراسم نشانه احترام ملت ها و دولت ها به جمهوری اسلامی است، با حضور مهمانان خارجی پروژه ایران هراسی شکست خورد و آمریکا را زیر پا گذاشتند.

, وی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مهمان خارجی در این مراسم نشانه احترام ملت ها و دولت ها به جمهوری اسلامی است، با حضور مهمانان خارجی پروژه ایران هراسی شکست خورد و آمریکا را زیر پا گذاشتند.,

مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود 

, مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود , مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود , مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود,

نیشابوری اظهار کرد: مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود که خیلی از کشورهای عربی از آن محروم هستند، این مراسم، فتنه های چندین ساله دشمنان انقلاب اسلامی که دنبال منزوی کردن ایران بودند را خنثی کرد.

, مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود که خیلی از کشورهای عربی از آن محروم هستند، این مراسم، فتنه های چندین ساله دشمنان انقلاب اسلامی که دنبال منزوی کردن ایران بودند را خنثی کرد.,

امام جمعه آشتیان گفت: هر یک از کشورها در سازمان ملل یک رای دارند، آمریکا و عربستان با پول و دلار دنبال جذب سازمان ملل هستند ولی جمهوری اسلامی با نفوذ معنوی و حقانیت خود آنها را جذب کرده است.

, امام جمعه آشتیان گفت: هر یک از کشورها در سازمان ملل یک رای دارند، آمریکا و عربستان با پول و دلار دنبال جذب سازمان ملل هستند ولی جمهوری اسلامی با نفوذ معنوی و حقانیت خود آنها را جذب کرده است.,

وی ادامه داد: دولت با پشت سر گذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف ۴ سال دیگر آماده خدمت گذاری می شود، فصل جدیدی برای همکاری و همدلی و خدمت به مردم شروع می شود باید با تلاش دشمنان و بدخواهان کشور را مایوس و ناامید کنیم.

, وی ادامه داد: دولت با پشت سر گذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف ۴ سال دیگر آماده خدمت گذاری می شود، فصل جدیدی برای همکاری و همدلی و خدمت به مردم شروع می شود باید با تلاش دشمنان و بدخواهان کشور را مایوس و ناامید کنیم.,

نیشابوری بیان کرد: دشمنان هنوز برای نابودی انقلاب امیدوار هستند، دشمنان همواره از پیروی قاطع رهبری و خلف صالح امام خمینی (ره) از مشی و روش امام خمینی (ره) و حضور همیشگی مردم در صحنه ها، دفاع از انقلاب اسلامی در انتخابات و راهپیمایی ها و.. رنج می برند.

, نیشابوری بیان کرد: دشمنان هنوز برای نابودی انقلاب امیدوار هستند، دشمنان همواره از پیروی قاطع رهبری و خلف صالح امام خمینی (ره) از مشی و روش امام خمینی (ره) و حضور همیشگی مردم در صحنه ها، دفاع از انقلاب اسلامی در انتخابات و راهپیمایی ها و.. رنج می برند.,

مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود 

, مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود , مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود , مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود,

امام جمعه آشتیان گفت: مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود و وعده ها، انتظارات به حق مردم بویژه جوانان، کارهای نیمه تمام دولت قبلی و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری عملی شود.

, امام جمعه آشتیان گفت: مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود و وعده ها، انتظارات به حق مردم بویژه جوانان، کارهای نیمه تمام دولت قبلی و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری عملی شود.,

وی افزود: توجه  به مسئله برجام، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد و آسیب های اجتماعی و اصرار به روحیه جهادی و ایستادگی در برابر نظام سلطه خواسته مردم از مسئولان دولت دوازدهم است.

,   به مسئله برجام، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد و آسیب های اجتماعی و اصرار به روحیه جهادی و ایستادگی در برابر نظام سلطه خواسته مردم از مسئولان دولت دوازدهم است.,

نیشابوری گفت: رئیس جمهور در انتخاب وزرا از افراد کارآمد استفاده کند و کار را به دست کاردان بسپارد، کابینه ناکارآمد مشکلی را از مردم حل نمی کند.

, نیشابوری گفت: رئیس جمهور در انتخاب وزرا از افراد کارآمد استفاده کند و کار را به دست کاردان بسپارد، کابینه ناکارآمد مشکلی را از مردم حل نمی کند.,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: رئیس جمهور با نگاهی فراجناحی و ملی کابینه را بچیند، تنها راه اقتدار و عزت و پیشرفت ملت ایران باز کردن گره مردم در حوزه رفاه، معیشت و اقتصاد است.

, امام جمعه آشتیان اظهار کرد: رئیس جمهور با نگاهی فراجناحی و ملی کابینه را بچیند، تنها راه اقتدار و عزت و پیشرفت ملت ایران باز کردن گره مردم در حوزه رفاه، معیشت و اقتصاد است.,

وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف می کنند 

, وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف می کنند , وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف می کنند , وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف می کنند,

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در تشکیل کابینه از وزرای جوان، توانمند، با تجربه، خوش سابقه، انقلابی و متدین استفاده کند، وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف کرده و پائین می آورند.

, وی تصریح کرد: رئیس جمهور در تشکیل کابینه از وزرای جوان، توانمند، با تجربه، خوش سابقه، انقلابی و متدین استفاده کند، وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف کرده و پائین می آورند.,

نیشابوری با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور، دولت کارآمد و قوی است، افزود: انتخاب آقای روحانی به این معنا نیست که دولت قبل اشتباهات و ضعفی نداشته است، روحانی قول اصلاح داد و مردم اعتماد کردند و رای دادند.

, نیشابوری با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور، دولت کارآمد و قوی است، افزود: انتخاب آقای روحانی به این معنا نیست که دولت قبل اشتباهات و ضعفی نداشته است، روحانی قول اصلاح داد و مردم اعتماد کردند و رای دادند., مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور، دولت کارآمد و قوی است,

امام جمعه آشتیان با اشاره به پیروزی حزب الله بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه خاطر نشان کرد: تنها راه پیروزی در مقاومت، نترسیدن از دشمن و توکل به خدا بود، آمریکا دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود ولی مقاومت حزب الله خواب آنها را آشفته کرد و ثابت کرد هیچ نیرویی در برابر نیروی ایمان نمی تواند ایستادگی کند.

, امام جمعه آشتیان با اشاره به پیروزی حزب الله بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه خاطر نشان کرد: تنها راه پیروزی در مقاومت، نترسیدن از دشمن و توکل به خدا بود، آمریکا دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود ولی مقاومت حزب الله خواب آنها را آشفته کرد و ثابت کرد هیچ نیرویی در برابر نیروی ایمان نمی تواند ایستادگی کند., خاطر نشان کرد:,

امام جمعه کمیجان:

, امام جمعه کمیجان:,

سکوت ننگین مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان/انتخاب شهردار، آزمون بزرگ شوراهای اسلامی

, سکوت ننگین مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان/انتخاب شهردار، آزمون بزرگ شوراهای اسلامی, سکوت ننگین مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان/انتخاب شهردار، آزمون بزرگ شوراهای اسلامی, سکوت ننگین مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان/انتخاب شهردار، آزمون بزرگ شوراهای اسلامی,

امام جمعه کمیجان گفت: شوراهای اسلامی در آزمون بزرگی برای انتخاب شهردار قراردارند. اگر به فکر پیشرفت و توسعه شهرتان هستید در انتخاب شهردار مستقل و آگاهانه عمل کنید.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سلام کمیجان؛ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه کمیجان در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به زمینه های ساده زیستی در سبک زندگی اسلامی گفت: نهادینه شدن ساده زیستی در جامعه به عنوان یکی از ارزش های اخلاقی، نیازمند فراهم شدن زمینه مناسب است.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

وی با تاکید بر ساده زیستی مسئولان تصریح کرد: ساده زیستی مسئولان یکی از عوامل موثر در ساده زیستی مردم، بی پیرایه بودن زندگی رهبران و کارگزاران و الگوهای جامعه است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور بیان کرد: الگوبرداری از زندگی کسانی که نقش هدایت و راهنمایی را بر دوش دارند، موضوعی است که در آموزه های دینی و روان شناسی مورد توجه قرار گرفته است. ساده زیستی با نحوه نگرش انسان به دنیا ارتباطی مستقیم دارد، کسی که دنیا را همه چیز و منتهای آمال و آرزوهای خود می پندارد نمی تواند ساده زیست باشد.

,

معرفی ساده زیستی به عنوان یک ارزش

, معرفی ساده زیستی به عنوان یک ارزش, معرفی ساده زیستی به عنوان یک ارزش,

وی افزود: فطرت انسان ها به سمت و سوی خوبی ها گرایش دارد، پس مهم آن است که ساده زیستی به عنوان یک ارزش معرفی شود. دستگاه های تبلیغاتی به ویژه صدا و سیما با ساخت برنامه های گوناگون می توانند ساده زیستی را درجامعه به عنوان یک فرهنگ ترویج کنند و مردم را با تهاجم فرهنگی دشمن که تشریفات و تجملات گرایی است مقابله کند.

,

معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان

, معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان, معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان,

امام جمعه کمیجان با اشاره به توصیه های رهبری در مراسم تنفیذ ریئس جمهور دوازدهم گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم توصیه هایی را در سه بخش مهم؛ رسیدگی به معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا، ایستادگی در مقابل سلطه طلبان بیان کردند.

,

نمایش قدرت ایران در مراسم تحلیف

, نمایش قدرت ایران در مراسم تحلیف, نمایش قدرت ایران در مراسم تحلیف,

وی حضور حداکثری سران کشورها در مراسم تحلیف را نقطه عطفی برای کشور دانست و افزود: این مراسم یک نماد مردم سالاری برای نظام بود و با وجود اینکه جبهه استکبار اعلام می کند جمهوری اسلامی منزوی شده است، اما رسانه ای شدن حضور پرتعداد مهمانان، نشان داد تلاش نظام استکبار و برخی از متحدهای منطقه ای آنها برای منزوی سازی و فشار بیشتر به ایران بیهوده بوده است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به انتقاد برخی از افراد نسبت به حضور سران برخی از کشورهای جهان سوم که تاثیر گذاری در دنیا ندارند، گفت: ممکن است حضور سران این کشورها در چشم عده ای کم اهمیت جلوه کند اما باید توجه داشت که راهبرد امام خمینی (ره) رساندن گفتمان انقلاب به ملل مستضعف بود، زیرا زمینه پذیرش آنها بیشتر است.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی از کشورهای مستبد با زورگویی و زیاده خواهی به سازمان های بین المللی و برخی دیگر همانند عربستان بادادن چمدان هایی از دلار سعی بر نفوذ در سازمان ها و کشورهای دیگر دارند اما جمهوری اسلامی ایران با نفوذ معنوی خود توانست بیش از یک سوم سران کشورهای جهان را در مراسم تحلیف جمع کند و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

,

برخورد جدی با خطای بزرگ نمایندگان سلفی بگیر درمراسم تحلیف

, برخورد جدی با خطای بزرگ نمایندگان سلفی بگیر درمراسم تحلیف , برخورد جدی با خطای بزرگ نمایندگان سلفی بگیر درمراسم تحلیف ,

وی با اشاره به ماجرای عکس سلفی نمایندگان در مراسم تحلیف گفت: ماجرای عکس و سلفی گرفتن نمایندگان(لیست امید) با مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا  بدون رعایت عرف دیپلماتیک بود و یک خبط و خطای بزرگ برای آن نمایندگان محسوب می شود.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: آنان موظف به رعایت شان ملت ایران هستند و نمایندگان خاطی باید در اسرع وقت نسبت به عملکرد خود از مردم عذرخواهی کنند. هیات نظارت بر عملکرد و رفتار نمایندگان نیز باید برخورد جدی با رفتارهای دون شان نمایندگی نظام مقدس اسلامی انجام دهند.

,

وی با اشاره به رفتار نادرست دو فوتبالیست ایرانی گفت: ورزشکاران ایرانی در صحنه های بین المللی نماینده ملت ایران محسوب می شوند و باید رفتار خود را متناسب با جایگاه ملت ایران تنظیم کند.

,

جنایت های عربستان در منطقه عوامیه

, جنایت های عربستان در منطقه عوامیه, جنایت های عربستان در منطقه عوامیه,

امام جمعه کمیجان با اشاره به جنایت های عربستان در منطقه عوامیه گفت: آل سعود با بهانه واهی تخریب بافت فرسوده و نوسازی این مناطق، با ماشین آلات نظامی این شهر را تخریب کردند و اهالی آن منطقه را به شهادت رساندند.

,

وی افزود: آل سعود خانه های جدید اهالی عوامیه را در مناطق مختلف در نظر گرفته است تا شیعیان این منطقه را از یکدیگر جدا کند. هم اکنون اوضاع این شهر وخیم است و رفت و آمد در این شهر ممنوع است و مردم نمی توانند پیکر شهدا را از خیابان ها بردارند.

,

سکوت ننگین و شرم آور مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان

, سکوت ننگین و شرم آور مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان , سکوت ننگین و شرم آور مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به سکوت مجامع بین المللی به فاجعه سلاخی مسلمانان روستای میرزا لونگ افغانستان تصریح کرد: قدر مسلم سکوت ننگین و شرم آور مجامع بی خاصیت بین المللی و وادادگی دستگاه های مسئول و نیز جریانات بی غیرت در جهان اسلام و بعضا در داخل کشور در تکرار چنین حوادث وحشیانه و غیر انسانی دخیل است.

,

فرزندان دلیر ایران اسلامی انتقام  اقدام ددمنشانه داعشیان را خواهند گرفت

, فرزندان دلیر ایران اسلامی انتقام  اقدام ددمنشانه داعشیان را خواهند گرفت, فرزندان دلیر ایران اسلامی انتقام  اقدام ددمنشانه داعشیان را خواهند گرفت,

خطیب نماز جمعه کمیجان با گرامی دانستن و تبریک شهادت محسن حججی مدافع حرم، گفت: داعشیان شهید محسن حججی و هزاران شهید را در عراق و سوریه همانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و به همان شیوه ظالمانه به شهادت رساندند.

,

وی افزود: به خانواده شهدای حرم اطمینان می دهیم که فرزندان دلیر ایران اسلامی انتقام این اقدام ددمنشانه را با ریشه کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام خواهند گرفت.

,

انتخاب شهردار آزمون بزرگ شوراهای اسلامی

, انتخاب شهردار آزمون بزرگ شوراهای اسلامی , انتخاب شهردار آزمون بزرگ شوراهای اسلامی,

حجت الاسلام مقدسی پور انتخاب شهردار را آزمون بزرگ شوراهای اسلامی دانست و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در آزمون بزرگی برای انتخاب شهردار قرار دارند. اگر به فکر پیشرفت و توسعه شهرتان هستید در انتخاب شهردار مستقل و آگاهانه عمل کنید.

,

وی در ادامه افزود: یک شهردار متعهد، انقلابی، متخصص، شجاع و مردمی انتخاب کنید، کارهای عقب مانده در این شهر زیاد است. شورای شهر باید با هرگونه کجی، بدرفتاری مثل رشوه، تبعیض ، بی عدالتی ، اسراف و زیاده روی در هزینه و مخارج شهرداری مقابله کنند.

,

خطیب نماز جمعه کمیجان خاطرنشان کرد: مشکل جدی کشور ما نبود مدیریت توانا، انقلابی و پرکار و با برنامه است. با داشتن افراد با استعداد، قابلیت و توانمندی کافی داریم اما مدیریت قوی و کارآمد در بسیاری از بخش های کشور وجود ندارد.

,

امام جمعه ساوه

, امام جمعه ساوه,

سلفی نمایندگان، شکوه مراسم تحلیف را تحت الشعاع قرار داد/کابینه جوان انقلابی سرکار بیاید

, سلفی نمایندگان، شکوه مراسم تحلیف را تحت الشعاع قرار داد/کابینه جوان انقلابی سرکار بیاید, سلفی نمایندگان، شکوه مراسم تحلیف را تحت الشعاع قرار داد/کابینه جوان انقلابی سرکار بیاید, سلفی نمایندگان، شکوه مراسم تحلیف را تحت الشعاع قرار داد/کابینه جوان انقلابی سرکار بیاید,

امام جمعه ساوه در خطبه نمازجمعه این شهر گفت: مراسم با شکوه تحلیف تحت الشعاع یک کار سخیف عده ای از نمایندگان مجلس قرار گرفت، آیا این نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند؟ چرا با کارشان ملت را تحقیر می کنند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه نمازجمعه این شهر گفت: مراسم با شکوه تحلیف تحت الشعاع یک کار سخیف عده ای از نمایندگان مجلس قرار گرفت، آیا این نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند؟ چرا با کارشان ملت را تحقیر می کنند.

, دیار آفتاب, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: این کارهای سخیف، نشانه خودباختگی فرهنگی و سیاسی افراد است، شورای نگهبان باید بیشتر مراقبت کند تا افراد ناشایسته به مجلس راه نیابند.

,

شکوه مراسم تحلیف رییس جمهور پیام اقتدار نظام اسلامی بود

, شکوه مراسم تحلیف رییس جمهور پیام اقتدار نظام اسلامی بود, شکوه مراسم تحلیف رییس جمهور پیام اقتدار نظام اسلامی بود,

امام جمعه ساوه بیان کرد: مراسم تحلیف رییس جمهور با حضور ۱۰۰ هیئت خارجی باشکوه برگزار شد که پیام همدلی و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

,

وی ادامه داد: سخنان رییس جمهور سنجیده و خوب بود و به وحدت و همدلی مردم، صلح و همزیستی مسالمت آمیز با کشورهای همسایه تاکید کردند.

,

حسینی اظهار کرد: ایران ناقض برجام نمی شود ولی آمریکا بداند در صورت بدعهدی باید منتظر واکنش یکپارچه و قدرتمند مردم ایران باشد.

,

خطیب نمازجمعه ساوه با انتقاد از بخشی سخنان رییس جمهور گفت: البته سخن گفتن از مادر مذاکرات در زمانی که آمریکا به عنوان کدخدای اروپایی ها، مادر تحریم ها را تصویب کرده است، شایسته نیست و موجب عدم جدی دانستن هشدارهای ایران می شود.

,

وی افزود: رای مردم همیشه نشانه بلوغ سیاسی است اما در سال ۸۸، لذا فتنه گران به رای مردم احترام نگذاشتند و جواب مردم را گرفتند، چون رهبری قطب نمای جامعه هستند.

,

حسینی تصریح کرد: دولت جدید با همدلی بیشتر قوای دیگر، حمایت مردم و هدایت رهبری معظم انقلاب با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی، بیکاری و رونق دادن به تولید ملی تلاش کند.

,

وی ادامه داد: کابینه معرفی شده نسبتا خوب است، بعضی موارد است که نمایندگان مجلس می توانند افراد بهتر و کابینه جوان انقلابی را انتخاب کنند.

,

شایعه پراکنی بلای جامعه

, شایعه پراکنی بلای جامعه, شایعه پراکنی بلای جامعه,

امام جمعه ساوه بیان کرد: یکی از گناهان بزرگ که امنیت روانی را از جامعه سلب می کند و باعث تخریب شخصیت افراد و گاهی نابودی جامعه می شود، شایعه پراکنی است.

,

وی بابیان اینکه دشمنان ما ناجوانمرد هستند، افزود: معاویه و قارون از همین روش برای بدنام کردن حضرت علی (ع) و حضرت موسی(ع) استفاده کردند و وظیفه ما این است که هر حرفی را شنیدیم بازگو نکنیم، هر مطلبی در ماهواره شنیدیم بدون تحقیق قبول نکنیم.

,

مدل حکومت اسلامی، مدل جدید در عصر حاضر است

, مدل حکومت اسلامی، مدل جدید در عصر حاضر است, مدل حکومت اسلامی، مدل جدید در عصر حاضر است,

حسینی تصریح کرد: حکومت اسلامی نه دموکراتیک و نه تئوتراتیک است یعنی در نظام قانون گذاری و تعیین حاکم تنها خواسته اکثریت معتبر نیست چون در تاریخ اکثریت قومی به یک فساد راضی بودند پس ملاک اعتبار نیست.

,

وی ادامه داد: حکومت اسلامی تئوتراتیک یا اقتدار گرا هم نیست که مانند مسیحیت یک عده ای خود را نماینده خدا بدانند و بر مردم بدون پاسخگویی حکومت کنند.

,

امام جمعه ساوه تاکید کرد: حکومت اسلامی، مردم سالاری دینی است یا به تعبیر بهتر خداسالاری مردمی است، یعنی مشروعیت حکومت با رعایت دستورات خدا تامین می شود، اما همین حکومت با پذیرش مردم بر سر کار می آید نه با زور و تحمیل.

,

راه اندازی کارخانجات جدید باید برای مردم سودآور باشد

, راه اندازی کارخانجات جدید باید برای مردم سودآور باشد, راه اندازی کارخانجات جدید باید برای مردم سودآور باشد,

حسینی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری و ایجاد کارخانجات جدید گفت: راه اندازی خط تولید رنو، مثبت ارزیابی می شود اما به شرط اینکه سودش به مردم برسد.

,

وی ادامه داد: وقتی از امکانات ساوه مانند آب و انرژی استفاده می کنند و آلودگی و سایر مشکلات را برای مردم به وجود می آورند باید متعهد شوند که نیروهای مورد نیاز را از همین شهر بگیرند.

,

خطیب نمازجمعه ساوه تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده این کارخانجات باید برای همین مردم  استفاده شود و به شهرستان های دیگر نرود.

,

محکومیت جنایات داعش و طالبان در منطقه/ تبریک سالگرد پیروزی مقاومت لبنان

, محکومیت جنایات داعش و طالبان در منطقه/ تبریک سالگرد پیروزی مقاومت لبنان, محکومیت جنایات داعش و طالبان در منطقه/ تبریک , سالگرد پیروزی مقاومت لبنان,

امام جمعه ساوه با تبریک سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در سال ۸۵ بیان کرد: حزب الله یک ارتش و یک ملت نیست بلکه یک عده جوان خداباور با روحیه جهادی است که توانست در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را شکست داده و در ترس فرو ببرد تا جرات حمله مجدد نکند.

,

وی با محکومیت جنایات داعش و طالبان در سوریه و افغانستان افزود: فاجعه منطقه میرزااولنگ افغانستان که ۶۰ نفر را شهید و ۴۷ دختر را به اسارت گرفتند با سکوت مجامع حقوق بشر و آمریکا همراه بود که لکه ننگی برای آنها است.

,

حسینی تاکید کرد: شهادت محسن حججی ها عزم ما را برای دفاع از جریان مقاومت در منطقه جدی تر می کند.

,

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در آخرین نوشتارش نوشت: «انشاالله شهادتم صدق گفتارم را گواهی می دهد...شک نکنید و مطئمن باشید راه ولایت همان راه علیست، رهبر برحق سید علیست»

,

اسلام مدافع حقوق زنان است

, اسلام مدافع حقوق زنان است, اسلام مدافع حقوق زنان است,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: براساس آیات حق اشتغال از حقوق طبیعی زنان است ولی اسلام تکلیفی برای اشتغال زنان نگذاشته است و تامین هزینه زندگی بر عهده مردان است و اولویت زن را خانواده می داند.

,

وی ادامه داد: در حالی که زن غربی باید کار کند چون هزینه زندگی شراکتی است.

,

حسنی یادآوری کرد: در عین حال اگر زن مسلمانی کار کند، هرچه به دست آورد مال خودش است، البته شغل باید مناسب زنان بوده و بر وظایف همسری و مادری تاثیر منفی نگذارد در واقع در اسلام زن و مرد رفیق و غمخوار هم هستند.

,

امام جمعه فرمهین؛

, امام جمعه فرمهین؛,

فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/ کابینه جدید نیرو‌های جوان و متخصص می خواهد

, فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/ کابینه جدید نیرو‌های جوان و متخصص می خواهد, فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/ کابینه جدید نیرو‌های جوان و متخصص می خواهد, فاجعه«میرزا اولنگ» فراتر از جنایت جنگی و نوعی جنون و نسل کشی است/ کابینه جدید نیرو‌های جوان و متخصص می خواهد,

امام جمعه فرمهین گفت: نهادهای مدافع حقوق بشر و سازمان ملل جنایات«میرزا اولنگ» را به صورت جدی بررسی و پیگیری نکرده اند و در برابر قتل عام خونبار و ربودن زنان جوان و دختران خفه خون گرفته اند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛   هر حجت الاسلام محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور گفت: با وجود همه تلاش های عربستان و مساعدت به گروه های معاند جمهوری اسلامی، حضور این تعداد مهمان خارجی در سطوح عالی رتبه در مراسم تنفیذ بیانگر جایگاه ایران در عرصه بین الملل و اقتدار، امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی است.

, دیار آفتاب, فراهان خبر, با وجود همه تلاش های عربستان و مساعدت به گروه های معاند جمهوری اسلامی، حضور این تعداد مهمان خارجی در سطوح عالی رتبه در مراسم تنفیذ بیانگر جایگاه ایران در عرصه بین الملل و اقتدار، امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی است., با وجود همه تلاش های عربستان و مساعدت به گروه های معاند جمهوری اسلامی، حضور این تعداد مهمان خارجی در سطوح عالی رتبه در مراسم تنفیذ بیانگر جایگاه ایران در عرصه بین الملل و اقتدار، امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی است., با وجود همه تلاش های عربستان و مساعدت به گروه های معاند جمهوری اسلامی، حضور این تعداد مهمان خارجی در سطوح عالی رتبه در مراسم تنفیذ بیانگر جایگاه ایران در عرصه بین الملل و اقتدار، امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی است.,

وی با اشاره فاجعه‌ای منطقه میرزااولنگ در افغانستان افزود: این کشتار وحشیانه در میرزا اولنگ از توابع فرمانداری صیاد در استان "سرِپل" افغانستان، فراتر از ابعاد یک جنایت جنگی، بیشتر به جنون یا نسل کشی می ماند.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: نهادهای مدافع حقوق بشر و سازمان ملل این جنایت را به صورت جدی بررسی و پیگیری نکرده اند و در برابر قتل عام خونبار و ربودن زنان جوان و دختران خفه خون گرفته اند.

,

امام جمعه فرمهین تصریح کرد: داعش پس از شکست و ناکامی در سوریه، درافغانستان به دنبال اهداف خود در منطقه است و آمریکا در پشت پرده گسترش حضور و فعالیت داعش در شمال افغانستان قرار دارد.

,

وی گفت: در این شرایط حساس منطقه باید کشورهای اسلامی با وحدت کلمه در برابر اقدامات گروه های تکفیری بایستند و اجازه نفوذ استکبار را در منطقه ندهند.

,

فیض کرمیان  با اشاره به تنش آمریکا و کره شمالی گفت: نگرانی های بین المللی از وقوع درگیری نظامی بین آمریکا و کره شمالی افزایش یافته و احتمال بروز جنگ وجود دارد.

,

امام جمعه فرمهین با اشاره به انتظارات مردم از دولت جدید گفت: حداقل انتظار ملت از دولت دوازدهم این است که چنانچه انتظارات و وعده‌هایی از دولت یازدهم برآورده نشده در دولت کنونی تحقق پیدا کند.

,

وی افزود: مردم از آقای روحانی در دولت دوازدهم کابینه‌ای متعهدتر و کارآمدتر می‌خواهند تا بتوانند مشکلات را از پیش روی کشور بردارند.

,

فیض کرمیان خطاب به مسئولان شهرستانی اظهار کرد: همه مسئولین باید با کار جهادی زمینه توسعه و رونق اقتصادی را در شهرستان ایجاد کنند و برای انجام کار در انتظار بودجه و اعتبارات نباشند.

,

وی افزود:در بحث آب آشامیدنی در شهرستان مشکلاتی را داریم و برخی از روستاها با مشکل کم آبی روبه رو هستند، این موضوع نیازمند پیگیری جدی مسئولان است.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط جوی، میزان تولیدات کشاورزی کاهش داشت، این افت تولیدات کشاورزی نیازمند تغییر الگوی کشت است.

,

امام جمعه فرمهین با انتقاد از جابجایی بخشداران به خاطر مسئله انتخابات گفت: دولت در گماشتن مسئولان به دور از جناح و حزب عمل کند و مسئولانی انقلابی و ارزشی که کارنامه عملکردی مثبتی را دارند به کارگیری کند.

,

وی گفت: ادارات و نهادها، نبود اعتبارات را توجیهی برای کم کاری خود نکنند، مسئولان باید جوابگوی مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم تدبیری بیندیشند.

,

فیض کرمیان افزود: اقدام سپاه در اعزام ۵۰۰ نفر از بسیجیان به مشهد مقدس قابل تحسین است و سایر مسئولین شهرستانی هم باید با همین روحیه جهادی راهگشای مشکلات مردم باشند.

,

امام جمعه خنجین؛

, امام جمعه خنجین؛,

ارائه لیست های بی برنامه ،سلفی های حقارت آمیز را به دنبال دارد/وجدان های بیدار در برابر کشتار شیعیان افغانستان عکس العمل نشان دهند

, ارائه لیست های بی برنامه ،سلفی های حقارت آمیز را به دنبال دارد/وجدان های بیدار در برابر کشتار شیعیان افغانستان عکس العمل نشان دهند , ارائه لیست های بی برنامه ،سلفی های حقارت آمیز را به دنبال دارد/وجدان های بیدار در برابر کشتار شیعیان افغانستان عکس العمل نشان دهند , ارائه لیست های بی برنامه ،سلفی های حقارت آمیز را به دنبال دارد/وجدان های بیدار در برابر کشتار شیعیان افغانستان عکس العمل نشان دهند ,

امام جمعه خنجین گفت: گرفتن عکس سلفی و یادگاری برخی نمایندگان با خانم موگرینی جای تاسف دارد و موجب خجالت است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛  به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام سلطانی نیا، امام جمعه خنجین در خطبه های این هفته شهرخنجین با اشاره به کشتار و جنایت در افغانستان و سکوت مجامع بین المللی گفت: طالبان و داعش دست پرورده استکبار و آمریکا، دهها کودک، زن و مردم بیگناه در افغانستان را قتل عام کردند اما هیچکس عکس العمل نشان نمی دهد.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

وی افزود: طالبان و داعش تربیت یافتگان عربستان و آمریکا هستند، وجدان های بیدار باید در برابر این جنایت ها واکنش نشان دهند و حامیان آن را محکوم کنند.

,

سلطانی نیا اظهار کرد: این موضوع قلب هر انسان آزاده ای را به شدت آزرد و انتظار می رود تمامی مسلمانان این جنایت هولناک را محکوم کنند تا بار دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی در جهان نباشیم.

,

امام جمعه خنجین با اشاره به حواشی مراسم تحلیف هم گفت: گرفتن عکس سلفی و یادگاری برخی نمایندگان با خانم موگرینی جای تاسف دارد و موجب خجالت است.

,

وی افزود: نمایندگان سلفی بگیر افتخارشان عکس گرفتن با کسی بود که نماینده کشورهایی است که دستشان به خون ملت ما آلوده است؛ از شهدای مدافع حرم تا شهدای جنگ تحمیلی و ...به دست همین اروپایی‌ها و گماشتگان آنان جانشان را از دست دادند.

,

سلطانی نیا تصریح کرد: نمایندگان مجلس بی مایگی خود را نشان دادند و برخی از آدمهای سبک مغز هم از آن ها دفاع می کنند که این نشان می دهد وقتی لیست هایی را به مردم تحمیل کردند باید منتظر چنین حوادثی باشیم.

,

امام جمعه خنجین بیان کرد: مسئولیت ها امانت است و باید مسئولان قدرش را بدانند و در مسیر ارزشها حرکت کنند و برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

,

وی گفت: این کارها به نام ملت ایران نباید تمام شود اما متاسفانه به نام ملت تمام می‌شود چراکه آن‌ها موکلان مردم در مجلس هستند و ضرورت دارد که رئیس مجلس و مسئولان جلوی این‌گونه اقدامات را بگیرند.

,

سلطانی نیا  با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که کرسی مسئولیت آن‌ها به خون شهدا وابسته است چراکه آن‌ها بودند که به‌اتفاق جانبازان و آزادگان، این کرسی را برای دولتمردان آماده کردند.

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

مدل پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از محبت اهل بیت(ع) است

, مدل پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از محبت اهل بیت(ع) است, مدل پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از محبت اهل بیت(ع) است, مدل پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از محبت اهل بیت(ع) است,

امام جمعه تفرش گفت: مدل پیروزی انقلاب اسلامی و شبکه های مقاومت در جهان همه برگرفته و الگو برداری شده از محبت اهل بیت(ع) است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، با قرائت حکم صادره از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در جمع نمازگزاران تفرشی، حجت الاسلام نعمت الله خدامی به عنوان امام جمعه جدید تفرش معرفی شد.

, دیار آفتاب, ندای تفرش, ندای تفرش,

, ,

حجت الاسلام خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه های آیین عبادی وسیاسی جمعه این هفته در تفرش گفت: اجر تمام رسالتهای پیامبر(ص)، مودت نسبت به اهل بیت(ع) ایشان معرفی شده است. مودت، کشش عمیق قلبی است که سبب ایجاد گرایش در وجود انسان می شود که البته مودت با محبت متفاوت است.

,

خدامی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) درباره ناپایداری دنیا، اظهار کرد: مسئله دنیا همانند یک ساعت توقف است. در این مدت کوتاه دنیایی همه انسانها حتی انبیا(ع) براساس ظرفیت و توان به آزمایش و امتحان مبتلا می شوند.

,

وی افزود: در مکتب شیعه، انسانها به واسطه محبت و مودت اهل بیت(ع) آزمایش می شوند. اگر کسی محبت اهل بیت(ع) را پذیرفت و آن را تقویت کرد، جهان بینی او تقویت می شود و در همه زندگی از آنها الگوگیری می کند. محبت نسبت به اهل بیت(ع)، انسان را به سمت اطاعت از آنها می کشاند.

,

استقلال کشور باید در همه زمینه ها حفظ شود

, استقلال کشور باید در همه زمینه ها حفظ شود, استقلال کشور باید در همه زمینه ها حفظ شود,

امام جمعه تفرش با اشاره به آیه آخر سوره فتح، گفت: از نشانه های متقیان این است که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و مدیریتشان وارداتی نیست. این مسئله بارها از سوی علما به خصوص مقام معظم رهبری بیان شده است. استقلال کشور باید در همه زمینه ها حفظ شود.

,

خدامی اضافه کرد: مدل پیروزی انقلاب اسلامی و شبکه های مقاومت در جهان همه برگرفته و الگو برداری شده از محبت اهل بیت(ع) است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مبحث انتظار فرج، گفت: در احادیث آمده است که برای فرج امام زمان(عج) زیاد دعا کنید که این دعا سبب گشایش و فرج در کارهای بندگان می شود. دعا یعنی خواستن با تمام وجود توسط یک فرد نادار مطلق از فیاض مطلق که خداست.

,

خطیب نماز جمعه در تفرش اظهار کرد: درباره زمان دعا برای ظهور امام زمان(عج) بسیار در روایات سفارش شده است. سحرگاهان بهترین زمان برای دعا کردن است چراکه درهای آسمان باز است. سحرها به خصوص سحرهای روز جمعه را دریابید و برای امام زمان(عج) دعا کنید تا با اتصال به امام زمان(عج) گره از مشکلات باز شود.

,

خدامی بیان کرد: با حفظ وحدت، اخوت و برادری باید نگاهها و توجهات به این مسئله باشد که ظهور نزدیک است؛ باید همواره خود را خادم حضرت امام زمان(عج) دانست و کمر به خدمت به مردم بست. با وحدت است که می توان کارهای بزرگ انجام داد.

,

وی با اشاره به ظرفیتهای دینی، علمی و فرهنگی شهر تفرش خاطر نشان کرد: شهر تفرش شهر ۲۲ پدر علمی است، شهر علما و شهدای متعددی است، که همه این ظرفیتها نیازمند انجام کارهای فرهنگی است تا مدل و الگو برای جوانان و نسلهای جدید استخراج و استفاده شود.

,

امام جمعه تفرش از استقبال مسئولین و مردم در بدو ورود به تفرش و از فعالیتها و تلاشهای حجت الاسلام مومنی امام جمعه سابق تفرش تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه