اخبار داغ

حجت الاسلام سالک:

نفوذ؛ ترفند دشمن برای دستیابی به اطلاعات جمهوری اسلامی است/ ضرورت ورود جدی دستگاه های امنیتی و دولت برای مقابله با حرکت نفوذ در کشور

نفوذ؛ ترفند دشمن برای دستیابی به اطلاعات جمهوری اسلامی است/ ضرورت ورود جدی دستگاه های امنیتی و دولت برای مقابله با حرکت نفوذ در کشور
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان و جاسوس های سازمان های سیاه، موساد و ... در بخش های مختلف، برای رسیدن به اطلاعات دقیق از جمهوری اسلامی سعی می کنند عوامل ضعیف النفس را در داخل کشور به اشکال مختلف جذب کنند و در صحنه های مختلف به وسیله آنها حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی در گفتگو با ناب نیوز با بیان اینکه ما شاهد حرکت نفوذ در داخل کشور هستیم، گفت: به طور مثال آفرین چیت ساز یکی از عناصر اصلی این حرکت نفوذ در داخل کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمنان و جاسوس های سازمان های سیاه، موساد و ... در بخش های مختلف، برای رسیدن به اطلاعات دقیق از جمهوری اسلامی سعی می کنند عوامل ضعیف النفس را در داخل کشور به اشکال مختلف جذب کنند و در صحنه های مختلف به وسیله آنها حضور پیدا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه سپاه و اطلاعات در این زمینه با مواردی برخورد و آنها را دستگیر کرده اند، اظهار داشت: ادعای اینکه شبکه نفوذ در داخل کشور نیست، شاید حرف به جایی نباشد چرا که حتما عناصر نفوذی وجود دارند کمااینکه تاکنون در زمینه هسته ای چندین نفر دستگیر شده اند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی تصریح کرد: اگر بگوییم دشمنان اسلام مانند اسرائیل، آمریکا و اروپا دست از سر انقلاب اسلامی برمی دارند، باز هم حرف منطقی نیست؛ دلیل آن هم فتنه 88 است که سفارت های آن مراکز، علیه جمهوری اسلامی با هدف براندازی نظام و ولایت به عنون ستون خیمه اسلام توطئه کردند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما 38 سال در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده ایم، عنوان کرد: دشمنان ترفند های مختلفی در شاخه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی دارند که درآنها توفیقی نداشتند و شاهد بودیم بستر حضور جمهوری اسلامی در خاورمیانه و سطح جهان با سرعت پیش می رود و این مسئله قابل توجهی است.

,

وی بااشاره به اظهارات کریمی قدوسی در اردیبهشت ماه سال جاری مبنی بر حضور تعدادی از جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای ایران بیان کرد: حتما آقای کریمی قدوسی اطلاعات دقیق در این زمینه داشتند که چنین سخنانی را مطرح کردند و ما نیز این مسائل را می بینیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی خاطرنشان کرد: باید در مقابله با چنین حرکت هایی توسط دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و دولتی سازماندهی صورت گیرد و در صورت خلاء قانونی در برخورد بااین مسائل، باید از کمک مجلس استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه