اخبار داغ

نامه اعتراضی 10هزار زن فعال حقوق بشر اسلامی خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد:

آقای بان‌کی‌مون؛ خودتان را به جمع آزادمردان و آزادزنان جهان برسانید!/ دست‌های یاریگر غزه وجود دارند، حتی بدون شما!

آقای بان‌کی‌مون؛ خودتان را به جمع آزادمردان و آزادزنان جهان برسانید!/ دست‌های یاریگر غزه وجود دارند، حتی بدون شما!
10هزار زن فعال در عرصه فرهنگی، اجتماعی و حقوق بشر در نامه ای به بان کی مون نوشتند: خودتان را به جمع آزاد مردان و آزاد زنان جهان برسانید. در این جمع همواره برای افرادی که فهم درستی از انسانیت دارند جایی هست. مردم غزه منتظر دست های یاریگری هستند که به آنها خواهد رسید با وجود همه حصرها. این راه ادامه خواهد یافت. حتی بدون شما.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ 10 هزار زن فعال در عرصه ی فرهنگی ، اجتماعی و حقوق بشر اسلامی طی نامه ای از بانکی مون دبیر کل سازمان مللی متحد  گفتند: وظیفه خود آن طور که باید و شایسته حقیقی آن جایگاه است صرف نظر از فشارها و هجمه مدافعان صبوعیت عمل کنید و  در راه دفاع از شرافت انسانی انسان ها استوار باشید و از تحمل سختی آن سر باز نزنید. زیرا حقیقت در نهایت پیروز است و عالم همچنان بر مدار خداوند می چرخد اگر چه عده ای در سپاه شیطان گمان کنند چند صباحی با قتل، غارت ، وحشیگری و قلع و قمع  توانسته اند کمی میدان داری کنند. بی شک گمانشان بیهوده و جاهلانه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ،‌ 10 هزار زن فعال در عرصه ی فرهنگی ، اجتماعی و حقوق بشر اسلامی طی نامه ای از بانکی مون دبیر کل سازمان مللی متحد  گفتند: وظیفه خود آن طور که باید و شایسته حقیقی آن جایگاه است صرف نظر از فشارها و هجمه مدافعان صبوعیت عمل کنید و  در راه دفاع از شرافت انسانی انسان ها استوار باشید و از تحمل سختی آن سر باز نزنید. زیرا حقیقت در نهایت پیروز است و عالم همچنان بر مدار خداوند می چرخد اگر چه عده ای در سپاه شیطان گمان کنند چند صباحی با قتل، غارت ، وحشیگری و قلع و قمع  توانسته اند کمی میدان داری کنند. بی شک گمانشان بیهوده و جاهلانه است.,

متن کامل این نامه بدین شرح است:

, متن کامل این نامه بدین شرح است:,

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دبیرکل

سلام.

در فرهنگ ما ایرانی های مسلمان، سلام جایگاه بسیار قابل احترامی دارد.

, بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دبیرکل

سلام.

در فرهنگ ما ایرانی های مسلمان، سلام جایگاه بسیار قابل احترامی دارد.
,
,
,
,
,
,
,

سلام یعنی: من برای تو سلامتی آرزو می کنم؛ به عنوان یک انسان و یک هم نوع. نمی دانیم!  آیا شما به خدا اعتقاد دارید یا نه؟ نمی دانیم،خدا چقدر در زندگی تان حضور دارد آن قدر که مطمئن باشید در هر حال ناظر اعمال شماست یا خیر؟ ما اینگونه می اندیشیم. خدا هست و ناظر است و سلام مفهوم روشن خداوند است و اقرار به حضور او. خدا مهربان است و از ما انتظاری جز مهربان بودن نسبت به هم ندارد. انسان ها برای انفرادی زیستن خلق نشده اند. زندگی ما انسان ها در سراسر دنیا به نوعی به هم ربط دارد و ما به عنوان یکی از این جمع کثیر وظایف و مسئولیت هایی در قبال دیگران داریم همچنان که حقوقی.

اما مهم است که در چه جایگاهی باشی و مهم است که بدانی بر اساس جایگاهت چه مسئولیت هایی داری و چه حقوقی. البته مثل شمایی که در حساس ترین عرصه دفاع از حقوق انسان نقش کلیدی گرفته اید باید متوجه باشد. ساده نیست. مهم بودن و نقش مهمی بر عهده گرفتن در دنیایی که لاجرم همه به دنبال دوستی و صلح نیستند ساده نیست. اما وقتی می پذیری بر چنین جایگاهی قرار بگیری همه مسئولیت هایش را هم قبول کرده ای. بهانه ای برای گریز یا شانه خالی کردن از مسئولیت نداری و این موضوع برای تک تک انسان ها و نقش هایی که بر عهده گرفته اند صدق می کند.

آقای دبیرکل. آقای مسئول، آقای رئیس سازمان ملل که دفاع از انسان ها، جان مال و آبروی آنها صرف نظر از آسیایی یا اروپایی بودن، آفریقایی یا آمریکایی بودن، مسیحی، مسلمان  یهودی، بودایی و یا پیرو هر دینی بودن به صرف انسانیت، مسئولیت شماست.الان دقیقا مشغول چه کاری هستید که با وجود گذشت روزها از آغاز قتل عام جمع کثیری از انسان های بیگناه در غزه همچنان فرصتی برای دفاع از این مظلومین به غارت رفته پیدا نکرده اید؟!

محل کار یا خانه شما تلویزیون ندارد؟! شما تلفنت به اینترنت وصل نمی شود؟! کلا اخبار جهان را از نظر نمی گذارنید که این قدر بی خبر نشان می دهید.؟! اگر بی خبر باشید که نشان دهنده عمق بی مسئولیتی تان در قبال جایگاهتان است و اگر با خبر باشید و هنوز قدم از قدم بر نداشته باشید خود را مسئول می دانیم جهان  بشری را از وجود یک جایگاه فاقد احساس مسئولیت در قبال ارزش های انسانی مطلع کنیم و در پی چاره جویی باشیم. جهان بشری با مجموعه ای از گرفتاریهای کلان و نیازمند پیگیری و برطرف شدن، احتیاج به جایگاه های نمایشی فاقد ارزش ندارد.

اینجا هوا به شدت گرم است و  با وجود آن ما در ماه امساک از خوردن و نوشیدن برای درک دیگر مردمان در هنگام تنگدستی هستیم. این فرمانی الهی است که برای تحمل سختی ها و افزودن ارزش های انسانی در بین ما صادر شده است. تحملش سخت نیست. نه گرسنگی و نه تشنگی طولانی مدت، زیرا هدفی انسانی را دنبال می کند اما دیدن بدن های کودکان سوخته با بمب های فسفری بسیار سخت است. تحمل دیدن قتل عام کامل اعضای ده ها خانواده، تحمل دیدن اصابت موشک به آمبولانس ها و بیمارستان ها، تحمل دیدن جلسات کاملا بی ارزش و فاقد وجاهت اجرایی سازمان بی خاصیتی به نام ملل بسیار بسیار سخت تر.

امروز از خبرهای رسانه های جهانی مطلع شدیم آمار قربانیان حملات وحشیانه دولت صهیونیست که پیش از این بارها از این گونه فجایع انجام داده بود در حال افزایش است. از هر سو راه های امداد رسانی را بسته اند و در یک فضای محدود مردم را آماج گلوله های تانک ها و راکت ها قرار داده اند. آن قدر تصویر و فیلم از بدن های تکه تکه شده زن ها و کودکان دیده ایم که چشمه های اشک مان خشک شده. از خود تعجب می کنیم ما چگونه انسان هایی هستیم که همچنان این همه وحشی گری برنامه ریزی شده مورد حمایت اشرار  جهان را تحمل می کنیم؟ اما شکی نیست این تحمل حدی دارد و صبر و سکوت سراسر خشم، روزی به پایان خواهد رسید و چه کسی می داند در آن روز دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد.

آقای دبیرکل! به نظر می رسد چندان از جایگاهی که قرار دارید مطلع نباشید. بگذارید شما را متوجه کنیم. دنیا همیشه بر مدار ظلم نمی چرخد. البته همواره بوده اند افرادی که متناسب جایگاه خود عمل نکرده اند و از آنان در تاریخ نه تنها به نیکی یاد نمی شود، بلکه مایه خجلت هم کیشان و هموطنان خود هستند. شجاعت و حرکت بر اساس اصول انسانی از عهده هر کسی بر نمی آید. این یک قدرت درونی ویژه است که تنها انسان های آزاده ای که از شرافت انسانی برخوردارند و خداوند را حاکم عالم و ناظر اعمال خود می دانند به حقیقت آن دست می یابند.

گمان می رود جهان هم اکنون در حال گردش بر مدار ظلم و ظالمان است. این اولین بار نیست که دولت غاصب صهیونیست همه مفاهیم بشری را به سخره می گیرد و چونان سگ هاری به جان انسان های بیگناه یورش می برد و این اولین بار نیست که دبیر کل سازمان ملل و همه سازمان های تابعه اش به وظیفه خود عمل نمی کنند و بی گناهان می میرند. با رنج  ها و با تحمل شدائد ناشی از سلاح های ممنوعه. خانه ها بر سر صاحبانشان ویران می شود و نسل ها خاطره باقی می ماند. از صبوعیتی که مورد دفاع بدمن هاست و این بدمن ها اکنون از حمایت کسانی برخوردارند که در جایگاهی که لایقش نیستند قرار دارند و باید به زیرکشیده شوند و این اتفاق به امداد الهی دور نیست.

آقای دبیرکل!از آن جا که همچنان احتمال می دهیم در بی خبری! به سر ببرید الان که این نامه را برای شما می نویسیم آخرین خبرها این است: اوضاع انسانی در غزه بسیار بحرانی است. آمار شهدا تا این لحظه 543 نفر و آمار مجروحین بیش از 3000 نفر است. 28 مرکز درمانی در حملات صهیونیست ها ویران شده است. ذخیره دارویی بیمارستان ها در حال اتمام است. حکومت مصر(به بهانه های واهی) طی 14 روز تنها اجازه خروج به 40 مجروح را از مرز رفح داده است که آنان نیز عمدتا دارای گذرنامه مصری بودند. 60 درصد ذخیره غذایی قریب به 2 میلیون نفر مردم غزه به اتمام رسیده است،اما  علاوه بر رژیم اسرائیل، مصر در هماهنگی با دیگر مزدوران هماهنگ با دولت اسرائیل اجازه ورود مواد غذایی را به نوار غزه نمی دهد. گروه های پزشکی متعدد بین المللی تلاش کردند تا از مرز رفح وارد نوار غزه شوند اما باز مصر جلوی آنها را گرفته است. مردم غزه پیش چشمان دنیا در همدستی ای ننگین میان اسراییل شرور و آنها که مسئولیت انسانی سرشان نمی شود قربانی می شوند.

خبر خطاب به آزاد مردان و آزاد زنان عالم است اما این که آیا شامل حال شما می شود یا نه؟ مطمئن نیستیم.

آقای دبیرکل ما ده هزار زن فعال در عرصه ی فرهنگی ، اجتماعی و حقوق بشر اسلامی،  یک هدف بزرگ از نوشتن این نامه داریم و آن این است که به آخرین وظیفه انسانی خود در قبال شما توجه نشان دهیم. این که شما را متوجه این مطلب سازیم که زندگی طولانی نبوده و مرگ از انسان دور نیست. همه ترس ها و کاستی ها، رنج ها و سختی ها روزی به پایان می رسد و خوب است که انسان با چنان شرافتی بمیرد که آزاد مردان و آزاد زنان عالم برای از دست دادنش تاسف بخوردند نه این که خرسند شوند.

پس به وظیفه خود آن طور که باید و شایسته حقیقی آن جایگاه است طرف نظر از فشارها و هجمه مدافعان صبوعیت عمل کنید و  در راه دفاع از شرافت انسانی انسان ها استوار باشید و از تحمل سختی آن سر باز نزنید. زیرا حقیقت در نهایت پیروز است و عالم همچنان بر مدار خداوند می چرخد اگر چه عده ای در سپاه شیطان گمان کنند چند صباحی با قتل، غارت ، وحشیگری و قلع و قمع  توانسته اند کمی میدان داری کنند. بی شک گمانشان بیهوده و جاهلانه است.

آقای رئیس! ظلم تاریک است و تاریکی باقی نمی ماند و همراهی با ظالم عین کوری خود خواسته و عدم بهره گیری از عقل است. خداوند در کتاب آسمانی اش که از طریق پیامبر اسلام به بشر رسیده است می فرماید:  «بل اتبع الذین ظلموا اهوائهم بغیر علم فمن یهدی من اضل الله و ما لهم من ناصرین؛ ولى ظالمان بدون علم و آگاهى، از هوى و هوسهاى خود پیروى کردند! پس چه کسى میتواند آنان را که خدا گمراه کرده است هدایت کند؟! و براى آنها هیچ یاورى نخواهد بود!». قرآن سوره روم، آیه 29

وقتی خداوند همراه کسی نباشد، مثل این است که هیچ کس همراهش نیست. حالا اگر این شخص رئیس فلان و بهمان سازمان جهانی و عضو انواع پیمان های مرئی و نامرئی سلطه گران و قدرتمندان زر و زور باشد. برایش بهتر است که همه آنها را باور نکند. زیرا پوشالی و غیر حقیقی هستند و همه آنها توهمی زود گذرند.

پیام این است: خودتان را به جمع آزاد مردان و آزاد زنان جهان برسانید. در این جمع همواره برای افرادی که فهم درستی از انسانیت دارند جایی هست. مردم غزه منتظر دست های یاریگری هستند که به آنها خواهد رسید با وجود همه حصرها. این راه ادامه خواهد یافت. حتی بدون شما. این تنها یک هشدار و دعوت بود برای مردی در جایگاهی.

در نهایت هر که خدا را یاری کند خداوند یاری اش خواهد کرد. و خداوند بی نیاز است.

وعده نهایی از سوی پروردگار این است:

«... بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق » (قرآن، سوره انبیاء آیه 18)

... بلکه ما حق را بر سر باطل می کوبیم تا آن را هلاک سازد; پس در این هنگام باطل نابود می شود.

انتهای پیام/خ

, سلام یعنی: من برای تو سلامتی آرزو می کنم؛ به عنوان یک انسان و یک هم نوع. نمی دانیم!  آیا شما به خدا اعتقاد دارید یا نه؟ نمی دانیم،خدا چقدر در زندگی تان حضور دارد آن قدر که مطمئن باشید در هر حال ناظر اعمال شماست یا خیر؟ ما اینگونه می اندیشیم. خدا هست و ناظر است و سلام مفهوم روشن خداوند است و اقرار به حضور او. خدا مهربان است و از ما انتظاری جز مهربان بودن نسبت به هم ندارد. انسان ها برای انفرادی زیستن خلق نشده اند. زندگی ما انسان ها در سراسر دنیا به نوعی به هم ربط دارد و ما به عنوان یکی از این جمع کثیر وظایف و مسئولیت هایی در قبال دیگران داریم همچنان که حقوقی.

اما مهم است که در چه جایگاهی باشی و مهم است که بدانی بر اساس جایگاهت چه مسئولیت هایی داری و چه حقوقی. البته مثل شمایی که در حساس ترین عرصه دفاع از حقوق انسان نقش کلیدی گرفته اید باید متوجه باشد. ساده نیست. مهم بودن و نقش مهمی بر عهده گرفتن در دنیایی که لاجرم همه به دنبال دوستی و صلح نیستند ساده نیست. اما وقتی می پذیری بر چنین جایگاهی قرار بگیری همه مسئولیت هایش را هم قبول کرده ای. بهانه ای برای گریز یا شانه خالی کردن از مسئولیت نداری و این موضوع برای تک تک انسان ها و نقش هایی که بر عهده گرفته اند صدق می کند.

آقای دبیرکل. آقای مسئول، آقای رئیس سازمان ملل که دفاع از انسان ها، جان مال و آبروی آنها صرف نظر از آسیایی یا اروپایی بودن، آفریقایی یا آمریکایی بودن، مسیحی، مسلمان  یهودی، بودایی و یا پیرو هر دینی بودن به صرف انسانیت، مسئولیت شماست.الان دقیقا مشغول چه کاری هستید که با وجود گذشت روزها از آغاز قتل عام جمع کثیری از انسان های بیگناه در غزه همچنان فرصتی برای دفاع از این مظلومین به غارت رفته پیدا نکرده اید؟!

محل کار یا خانه شما تلویزیون ندارد؟! شما تلفنت به اینترنت وصل نمی شود؟! کلا اخبار جهان را از نظر نمی گذارنید که این قدر بی خبر نشان می دهید.؟! اگر بی خبر باشید که نشان دهنده عمق بی مسئولیتی تان در قبال جایگاهتان است و اگر با خبر باشید و هنوز قدم از قدم بر نداشته باشید خود را مسئول می دانیم جهان  بشری را از وجود یک جایگاه فاقد احساس مسئولیت در قبال ارزش های انسانی مطلع کنیم و در پی چاره جویی باشیم. جهان بشری با مجموعه ای از گرفتاریهای کلان و نیازمند پیگیری و برطرف شدن، احتیاج به جایگاه های نمایشی فاقد ارزش ندارد.

اینجا هوا به شدت گرم است و  با وجود آن ما در ماه امساک از خوردن و نوشیدن برای درک دیگر مردمان در هنگام تنگدستی هستیم. این فرمانی الهی است که برای تحمل سختی ها و افزودن ارزش های انسانی در بین ما صادر شده است. تحملش سخت نیست. نه گرسنگی و نه تشنگی طولانی مدت، زیرا هدفی انسانی را دنبال می کند اما دیدن بدن های کودکان سوخته با بمب های فسفری بسیار سخت است. تحمل دیدن قتل عام کامل اعضای ده ها خانواده، تحمل دیدن اصابت موشک به آمبولانس ها و بیمارستان ها، تحمل دیدن جلسات کاملا بی ارزش و فاقد وجاهت اجرایی سازمان بی خاصیتی به نام ملل بسیار بسیار سخت تر.

امروز از خبرهای رسانه های جهانی مطلع شدیم آمار قربانیان حملات وحشیانه دولت صهیونیست که پیش از این بارها از این گونه فجایع انجام داده بود در حال افزایش است. از هر سو راه های امداد رسانی را بسته اند و در یک فضای محدود مردم را آماج گلوله های تانک ها و راکت ها قرار داده اند. آن قدر تصویر و فیلم از بدن های تکه تکه شده زن ها و کودکان دیده ایم که چشمه های اشک مان خشک شده. از خود تعجب می کنیم ما چگونه انسان هایی هستیم که همچنان این همه وحشی گری برنامه ریزی شده مورد حمایت اشرار  جهان را تحمل می کنیم؟ اما شکی نیست این تحمل حدی دارد و صبر و سکوت سراسر خشم، روزی به پایان خواهد رسید و چه کسی می داند در آن روز دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد.

آقای دبیرکل! به نظر می رسد چندان از جایگاهی که قرار دارید مطلع نباشید. بگذارید شما را متوجه کنیم. دنیا همیشه بر مدار ظلم نمی چرخد. البته همواره بوده اند افرادی که متناسب جایگاه خود عمل نکرده اند و از آنان در تاریخ نه تنها به نیکی یاد نمی شود، بلکه مایه خجلت هم کیشان و هموطنان خود هستند. شجاعت و حرکت بر اساس اصول انسانی از عهده هر کسی بر نمی آید. این یک قدرت درونی ویژه است که تنها انسان های آزاده ای که از شرافت انسانی برخوردارند و خداوند را حاکم عالم و ناظر اعمال خود می دانند به حقیقت آن دست می یابند.

گمان می رود جهان هم اکنون در حال گردش بر مدار ظلم و ظالمان است. این اولین بار نیست که دولت غاصب صهیونیست همه مفاهیم بشری را به سخره می گیرد و چونان سگ هاری به جان انسان های بیگناه یورش می برد و این اولین بار نیست که دبیر کل سازمان ملل و همه سازمان های تابعه اش به وظیفه خود عمل نمی کنند و بی گناهان می میرند. با رنج  ها و با تحمل شدائد ناشی از سلاح های ممنوعه. خانه ها بر سر صاحبانشان ویران می شود و نسل ها خاطره باقی می ماند. از صبوعیتی که مورد دفاع بدمن هاست و این بدمن ها اکنون از حمایت کسانی برخوردارند که در جایگاهی که لایقش نیستند قرار دارند و باید به زیرکشیده شوند و این اتفاق به امداد الهی دور نیست.

آقای دبیرکل!از آن جا که همچنان احتمال می دهیم در بی خبری! به سر ببرید الان که این نامه را برای شما می نویسیم آخرین خبرها این است: اوضاع انسانی در غزه بسیار بحرانی است. آمار شهدا تا این لحظه 543 نفر و آمار مجروحین بیش از 3000 نفر است. 28 مرکز درمانی در حملات صهیونیست ها ویران شده است. ذخیره دارویی بیمارستان ها در حال اتمام است. حکومت مصر(به بهانه های واهی) طی 14 روز تنها اجازه خروج به 40 مجروح را از مرز رفح داده است که آنان نیز عمدتا دارای گذرنامه مصری بودند. 60 درصد ذخیره غذایی قریب به 2 میلیون نفر مردم غزه به اتمام رسیده است،اما  علاوه بر رژیم اسرائیل، مصر در هماهنگی با دیگر مزدوران هماهنگ با دولت اسرائیل اجازه ورود مواد غذایی را به نوار غزه نمی دهد. گروه های پزشکی متعدد بین المللی تلاش کردند تا از مرز رفح وارد نوار غزه شوند اما باز مصر جلوی آنها را گرفته است. مردم غزه پیش چشمان دنیا در همدستی ای ننگین میان اسراییل شرور و آنها که مسئولیت انسانی سرشان نمی شود قربانی می شوند.

خبر خطاب به آزاد مردان و آزاد زنان عالم است اما این که آیا شامل حال شما می شود یا نه؟ مطمئن نیستیم.

آقای دبیرکل ما ده هزار زن فعال در عرصه ی فرهنگی ، اجتماعی و حقوق بشر اسلامی،  یک هدف بزرگ از نوشتن این نامه داریم و آن این است که به آخرین وظیفه انسانی خود در قبال شما توجه نشان دهیم. این که شما را متوجه این مطلب سازیم که زندگی طولانی نبوده و مرگ از انسان دور نیست. همه ترس ها و کاستی ها، رنج ها و سختی ها روزی به پایان می رسد و خوب است که انسان با چنان شرافتی بمیرد که آزاد مردان و آزاد زنان عالم برای از دست دادنش تاسف بخوردند نه این که خرسند شوند.

پس به وظیفه خود آن طور که باید و شایسته حقیقی آن جایگاه است طرف نظر از فشارها و هجمه مدافعان صبوعیت عمل کنید و  در راه دفاع از شرافت انسانی انسان ها استوار باشید و از تحمل سختی آن سر باز نزنید. زیرا حقیقت در نهایت پیروز است و عالم همچنان بر مدار خداوند می چرخد اگر چه عده ای در سپاه شیطان گمان کنند چند صباحی با قتل، غارت ، وحشیگری و قلع و قمع  توانسته اند کمی میدان داری کنند. بی شک گمانشان بیهوده و جاهلانه است.

آقای رئیس! ظلم تاریک است و تاریکی باقی نمی ماند و همراهی با ظالم عین کوری خود خواسته و عدم بهره گیری از عقل است. خداوند در کتاب آسمانی اش که از طریق پیامبر اسلام به بشر رسیده است می فرماید:  «بل اتبع الذین ظلموا اهوائهم بغیر علم فمن یهدی من اضل الله و ما لهم من ناصرین؛ ولى ظالمان بدون علم و آگاهى، از هوى و هوسهاى خود پیروى کردند! پس چه کسى میتواند آنان را که خدا گمراه کرده است هدایت کند؟! و براى آنها هیچ یاورى نخواهد بود!». قرآن سوره روم، آیه 29

وقتی خداوند همراه کسی نباشد، مثل این است که هیچ کس همراهش نیست. حالا اگر این شخص رئیس فلان و بهمان سازمان جهانی و عضو انواع پیمان های مرئی و نامرئی سلطه گران و قدرتمندان زر و زور باشد. برایش بهتر است که همه آنها را باور نکند. زیرا پوشالی و غیر حقیقی هستند و همه آنها توهمی زود گذرند.

پیام این است: خودتان را به جمع آزاد مردان و آزاد زنان جهان برسانید. در این جمع همواره برای افرادی که فهم درستی از انسانیت دارند جایی هست. مردم غزه منتظر دست های یاریگری هستند که به آنها خواهد رسید با وجود همه حصرها. این راه ادامه خواهد یافت. حتی بدون شما. این تنها یک هشدار و دعوت بود برای مردی در جایگاهی.

در نهایت هر که خدا را یاری کند خداوند یاری اش خواهد کرد. و خداوند بی نیاز است.

وعده نهایی از سوی پروردگار این است:

«... بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق » (قرآن، سوره انبیاء آیه 18)

... بلکه ما حق را بر سر باطل می کوبیم تا آن را هلاک سازد; پس در این هنگام باطل نابود می شود.

انتهای پیام/خ
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه