اخبار داغ

با هدف آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شد؛

اعزام کاروان‌ راهیان نور بانوان دلگان به مناطق عملیاتی غرب کشور+ تصاویر

اعزام کاروان‌ راهیان نور بانوان دلگان به مناطق عملیاتی غرب کشور+ تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان از اعزام کاروان راهیان نور خواهران بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبرداد و گفت: چهل نفر ازخواهران بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی در غرب کشور اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با اشاره به اینکه این اردو 6 روزه خواهد بود، تصریح کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس رهسپار این مناطق عملیاتی شده اند.

,

حسین شهرکی با تاکید بر اینکه این اردوها هر سال پرشورتر و با استقبال باشکوه از سال های گذشته برگزار می شود، اضافه کرد: زائرین در این مدت با حضور در یادمانهای شهدا در غرب کشور با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه حضور در یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان است، ادامه داد: این راه حل موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان خاطرنشان کرد: اعزام بانوان این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت دفاع مقدس در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمن و یک برنامه‌ فرهنگی موثر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه