اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

آحاد جامعه قدردان استقامت و پایداری آزادگان باشند/ خاطرات آزادگان منبع ارزشمند تاریخ شفاهی است

آحاد جامعه قدردان استقامت و پایداری آزادگان باشند/ خاطرات آزادگان منبع ارزشمند تاریخ شفاهی است
فرماندار کاشمر با تأکید بر لزوم قدردانی آحاد جامعه از استقامت و پایمردی ایثارگران و آزادگان، خاطرات آزادگان دوران دفاع مقدس را منبعی ارزشمند برای تاریخ شفاهی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: باید تک تک آحاد جامعه، قدردان جان نثاری‌ها و استقامت و پایداری ایثارگران و آزادگان سرافراز باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: دوران دفاع مقدس و به ویژه ایام ورود آزادگان به میهن اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و نباید این ایام به فراموشی سپرده شوند.

,

 

,

فرماندار کاشمر ادامه داد: آزادگان سرافراز با تحمل شکنجه‌ها و دوری از میهن و خانواده با اتکاء به ذات اقدس باریتعالی و با امید به بازگشت به میهن و نیز با هدف دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات خود، همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند.

,

 

,

وی تصریح کرد: نکوداشت مقام آزادگان به عنوان منابع ارزشمند تاریخ شفاهی و گویای دوران دفاع مقدس باید مد نظر باشد.

,

 

,

فرهادی گفت: دولت در برنامه ششم توسعه توجه خاصی به رفع مشکلات ایثارگران کرده است و در دولت دوازدهم هم این روند در دستور کار دولت خواهد بود.

,

 

,

در این جلسه که اعضای شورای مشورتی ایثارگران کاشمر هم حضور داشتند مقرر شد به منظور بزرگداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مراسم بزرگداشت ورود آزادگان و تجلیل از آن‌ها در زیارتگاه شهید مدرس، فضاسازی محیطی، برگزاری مراسم جشن سالروز آزادگان در مساجد و تکایا، حضور آزادگان در نمازجمعه، غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های آزادگان و تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته در سطح ادارات شهرستان به عنوان برنامه‌های شاخص سالروز ورود آزادگان در کاشمر اجرایی شود.

,

 

,

شایان ذکر است شهرستان کاشمر دارای 117 آزاده سرافزاز دوران دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه