اخبار داغ

مدیر کل جدید راه آهن شرق:

طبس بهترین نقطه راهبردی برای مرکزیت راه آهن شرق کشور است

طبس بهترین نقطه راهبردی برای مرکزیت راه آهن شرق کشور است
مدیر کل جدید راه آهن شرق گفت: انتخاب طبس بهترین نقطه استراتژیک و توسعه ای برای راه آهن شرق کشور بود که جای هیچ نقدی بر آن نیست چرا که در مرکزیت است و این خود نقطه قوتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی طبس نیوز، مدیر کل جدید راه آهن شرق گفت: من شفافیت را الگوی خود قرار میدهم چرا که مردم را از خود آگاه‌تر می‌دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

حسن ماسوری افزود: خط قرمز من ورود به حرام است که سعی میکنم ابتدا با نصیحت و سپس با حفظ آبرو فرد را جابجا کنم.

,

وی بیان کرد: نه اتوبوسی آدم می‌آورم و نه کسی را با خود می‌برم بلکه از ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده می‌کنم.

,

مدیر اداره کل راه آهن شرق با اشاره به برخی شایعات و صحبت های اخیر در خصوص جابه جایی اداره کل راه آهن شرق با محوریت طبس گفت: اینکه اداره کل راه آهن شرق در طبس است جای هیچ نقدی نیست چرا که در مرکزیت است و این خود نقطه قوتی است که باید تقویت شود.

,

وی با بیان اینکه افق اداره کل راه آهن شرق روشن است، افزود: ما می‌خواهیم جایگاه اول را داشته باشیم و اداره کل نیز با محوریت طبس خواهند ماند زیرا مناسب است و اگر با دید منطقی نگاه کنیم جابجایی در ایستگاه ها خود به خود باعث رضایتمندی نسبی بیشتری خواهد شد که البته اکنون جابجایی را نخواهیم داشت.

,

رییس اداره کل راه آهن شرق تصریح کرد: برای رسیدن به راه آهن پیشرفته خیلی عقب هستیم و اگر مبنا و شاخص را کشورهای توسعه یافته از جمله چین در موضوع خدمات دهی و قطارها قرار دهیم و مقایسه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد.

,

مدیرکل اسبق راه آهن شمال‌غرب افزود: اما در ایران راه آهن ترکیبی مسافری و باربری داریم، اداره کل راه آهن شرق مسیر بیشترین قطارهاست و آن هم به دلیل اینکه به سمت مشهد و حرم مطهر است.

,

مدیر کل سابق راه‌آهن اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش خدمات راه آهن خاطرنشان کرد: هر چه خدمات بیشتر باشد مردم رغبت بیشتری خواهند داشت و وظیفه من این است که پل ارتباطی راه آهن و شرکت های خصوصی باشم.

,

وی با تاکید مجدد بر جای‌گذاری مناسب اداره کل راه آهن شرق در طبس ابراز کرد: انتخاب طبس بهترین نقطه استراتژیک و توسعه ای برای راه آهن شرق کشور بود و اگر در زمینه های فکری و عقیدتی و توسعه ای همراه من باشید می‌توانم از ظرفیت‌های بخش دولتی و بخش خصوصی برای توسعه استفاده کنم.

,

وی با بیان اینکه ظرفیت اصلی در اداره کل نیروی انسانی است، تشریح کرد: از جمله اقداماتی که در راستای خدمات به نیروی های انسانی انجام می‌شود تجمیع و تمرکز است که هم اکنون در حوزه سیل و حرکت صورت پذیرفته است.

,

رییس اداره کل راه آهن شرق کشور در بخش دیگری از محورهای سخنانش تصریح کرد: به زودی ارسال حجم عظیمی از بار افغانستان را خواهیم داشت و در روزهای آینده با هیات افغانستانی نشستی انجام خواهد شد که حاوی اخبار خوب اقتصادی است.

,

وی با اشاره به کمبود منابع در کشور گفت: کشوری که محدودیت منابع دارد؛ مدیریت منابع می خواهد و اگر هزینه‌کرد با توجیه اقتصادی و نگاه ما ملی باشد تمام فعالیت های ما باعث افزایش سرانه ملی خواهد شد.

,

در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان طبس تجلیل شد.

,

حسن ماسوری دارای تحصیلات عالی تخصصی راه آهن در رشته ناوگان، واگن، دیزل، نوسازی راه‌آهن و فوق لیسانس مدیریت است که مدیرکلی راه آهن شمال‌غرب و راه‌آهن اصفهان را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون مدیر کل راه آهن شرق به مرکزیت طبس است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه