اخبار داغ

پیشنهاد عجیب سفیر اسرائیل در آمریکا/به سربازان اسرائیلی جایزه صلح نوبل بدهید!

پیشنهاد عجیب سفیر اسرائیل در آمریکا/به سربازان اسرائیلی جایزه صلح نوبل بدهید!
ران درمر، سفیر اسرائیل در واشنگتن با تأکید بر حق کشورش در دفاع از خود گفت که سربازان اسرائیلی به دلیل «خویشتن‌داری غیرقابل تصور»شان در مبارزه با حماس لایق جایزه صلح نوبل هستند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، ران درمر، سفیر اسرائیل در واشنگتن با تأکید بر حق کشورش در دفاع از خود گفت که سربازان اسرائیلی به دلیل «خویشتن‌داری غیرقابل تصور»شان در مبارزه با حماس لایق جایزه صلح نوبل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این اظهارات سفیر رژیم اشغالگر اسرائیل در آمریکا شب گذشته و در جریان مراسمی که از سوی یک گروه مسیحی حامی اسرائیل برگزار شده بود، بیان شد.

,

ران درمر همچنین موشک‌هایی را که حماس به سوی اسرائیل پرتاب می‌کند با فرود موشک‌های آلمانی بر لندن طی جنگ جهانی دوم مقایسه کرد و گفت که آنها با گستاخی اسرائیل را به نسل کشی و جنایت جنگی متهم می کنند.

,

با این حال، سفیر رژیم اشغالگر اسرائیل در آمریکا صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت که اسرائیل «کامل نیست و ما نیز مرتکب خطا می‌شویم.»

,

وی تأکید کرد: «ممکن است یک موشک به خاطر خطای اطلاعاتی ما در جای بدی منفجر شود. ما هرگز آگاهانه غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهیم.»

,

سفیر اسرائیل در آمریکا ادامه داد: «وقتی یک غیرنظامی کشته می شود، یعنی عملیات شکست خورده است.»

,

وی خطاب به خبرنگاران گفت: شما باید یک پرسش ساده را بپرسید: اگر یک کشور دیگر مثل آمریکا یا بریتانیا یا فرانسه در مقابل چنین تهدیدی قرار می گرفت، چه کار می کرد؟

,

همچنین در آستانه برگزاری تظاهرات حامیان مردم غزه در پاریس، یوسی گال، سفیر اسرائیل در فرانسه گفت که اقدامات یهودستیزانه ارزش های «جمهوری فرانسه» را تهدید می کند.

,

وی امروز در یک نشست خبری در پاریس اضافه کرد: ما کاملا مطمئنیم که دولت فرانسه هر آنچه در توان دارد برای محافظت از شهروندان یهودی این کشور به کار می بندد.

,

سفیر اسرائیل در پاریس گفت که خیلی قبل از جنگ کنونی اسرائیل و حماس، ما شواهدی مبنی بر خشونت و رفتارهای یهودستیزانه به دست آورده بودیم.

,

خبرگزاری فرانسه امروز نوشت که در جریان تظاهرات اخیر حامیان مردم غزه در حومه پاریس، شعار «مرگ بر یهودی» شنیده شد.

,

این پیشنهاد در حالی مطرح شده است که رژیم اشغالگر اسرائیل طی دو هفته بیش از 600نفر از مردم غزه را شهید و بیش از هزار نفر را زخمی کرده اند.

,

طبق آخرین آمار بیشتر این افراد زنان و کودکان بوده اند و هیچ نقشی در این جنگ نداشته اند.

,

در روزهای اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و منازل مسکونی یک نسل‌کشی گسترده در غزه به راه انداخته است و بار ها اعلام کرده است که در حال دفاع از خود است.

,

این سوال بارها از سوی مردم جهان از سران این رژیم و حامیان آنها در غرب پرسیده شده است که زنان و کودکان و افراد مجروح فلسطینی چه حملاتی را علیه این رژیم انجام داده اند که صهیونیست ها برای دفاع از خود آنها راقتل عام می کنند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه