اخبار داغ

به کمک یک واقف نیک اندیش:

کاروان زائران بار اولی از بن رود به مشهد مقدس اعزام شدند

کاروان زائران بار اولی از بن رود به مشهد مقدس اعزام شدند
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود از اعزام کاروان زائران بار اولی به مشهد مقدس از محل درآمد موقوفه غیر متصرفی حاج عزیزالله ورزنه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمباحث؛ مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود گفت: جهت اجرای امینانه  نیات واقفان نیک اندیش کاروانی متشکل از 15 نفر از محل درآمد موقوفه حاج عزیزالله ورزنه به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود اظهار کرد: متولی موقوفه غیر متصرفی حاج عزیزالله ورزنه برای اجرای نیت واقف نیک اندیش این موقوفه و با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه بن رود کاروانی از زائران وعاشقان  را به زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعزام کرد.

,

حسین اکبر افزود: این افراد برای اولین بار بود که به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) نائل می شوند و این امر نیز در راستای اجرای امینانه نیت واقف نیک اندیش این موقوفه یعنی حاج عزیزالله ورزنه انجام شد.

,

وی  ادامه داد: این افراد با هزینه ای بالغ بر 45 میلیون ریال و از محل درآمد این موقوفه روز گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند و روز 29 مرداد نیز از این سفر معنوی بازخواهند گشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه