اخبار داغ

یادداشت/

روایت جماعتی که تا دیروز غزه و لبنان را مسجد بیگانه ای می دانستند که بخشش به آن حرام بود!

روایت جماعتی که تا دیروز غزه و لبنان را مسجد بیگانه ای می دانستند که بخشش به آن حرام بود!
براستی می توان آنچه که را در روز قدس سال 88 اتفاق افتاد را نا دیده گرفت و خیلی روان و راحت زیر همه چیز زد و گفت شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" دروغی است که به اصلاحطلبان بسته شده است؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند.  این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیم، به مظلومان کمک کنیم و نشان دهیم آنچه که برخی مغرضان می‌گویند، دروغ است".

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
 
,
اینها بخشی از سخنان اخیر سید هادی خامنه ای است.براستی می توان آنچه که را در روز قدس سال 88 اتفاق افتاد را نا دیده گرفت و خیلی روان و راحت زیر همه چیز زد و گفت شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" دروغی است که به اصلاحطلبان بسته شده است؟!
 
,
,
درست است که میگویند دیوار حاشا همیشه بلند است اما برخی مواقع نمی توان به راحتی از این دیوار بالا رفت و همه چیز را حاشا کرد.از دیوار حاشا رد هم بشوی نیمتوانی از حافظه مردم عبور کنی.
 
,
,
مثال معروفی هست که میگوید:آنموقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود" این مَثَل کوچه بازاری مردم، دقیقاً روایت حال امروز اصلاحطلبان است.سال 88 در کوران اردوکشی های خیابانی جماعتی زیاده خواه،هیچ یک از این حضرات نه تنها در مقابل این شعار ساختار شکن موضع گیری نکردند، بلکه در مواردی فاتحانه به آن رفتار ها بالیدند.اما اکنون که غبارها فرو نشسته و اسرائیل وحشیانه غزه را زیر بمباران خود گرفته است،چاره ای جز پس گرفتن این شعار ندارند.

اصلاحطلبان دست پیش را گرفته اند که پس نیفتند.به عنوان شاهد مثال میتوان به خبر یکی از سایتهای هوادار جبهه اصلاحات در ایام فته 88 پرداخت . سایت پارلمان نیوز که زیر نظر فراکسیون اصلاح طلبان مجلس هشتم فعالیت میکرد، در گزارش روز قدس آن سال نوشته است:
 
,
,
,
,
"از ساعتی پیش رئیس جمهور سابق و همیشه محبوب کشورمان، سید محمد خاتمی در میان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد. نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند یکصدا و با صدایی بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر می‌دادند. خبرهای رسیده از راهپمایی امروز تهران حاکی از آن است که مهدی کروبی نیز در میان استقبال پرشور مردم و در میان حلقه‌ای که مردم برای جلوگیری از هرگونه تعرضی به دور او زده‌اند از میدان هفت‌تیر به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت است".
 
,
,
سید هادی خامنه ای چه چیزی را کتمان میکند و اصرار دارد این وصله ی خود بافته را نا جور جلوه دهد؟!غزه و لبنان تا دیروز مسجد بیگانه ای بود که بخشش به آن حرام بود اما اکنون اقدامات وحشیانه صهیونیستها آنها را مجبور میکند کمی از مواضع قبلی خود عدول کنند.
 
,
,
سید هادی خامنه ای اگر انتساب شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را به اصالاحات دروغ شاخدار  میداند با این واقعه تاریخی مفتضح چه میخواهد بکند ؟! حتما ماجرای نامه به دنیس راس را همگان به خاطر دارند ؟ در اوج لشکرکشی آمریکا به منطقه یک مقام مسؤول در دولت آقای خاتمی به دنیس راس، مشاور ارشد جورج بوش نامه نوشت و خلع سلاح حزب‌الله و حماس را پیشنهاد داد. این نامه با یک اقدام ظریف، توسط نیویورک‌تایمز منتشر شد تا موضوع مورد توجه رسانه‌ها و محافل آمریکایی‌ قرار گیرد. آیا خلع سلاح حماس و حزب‌الله معنایی جز «نه غزه نه لبنان» دارد؟
,
 
,
البته در این وادی نباید صرفاً سخنان برائت جویانه ی هادی خامنه ای را دید.با نگاهی به رسانه های اصلاحطلبان در  این چند روز اخیر که بی اعتنا از کنار قتل و کشار مردم مظلوم غزه عبور میکنند می توان رویکرد دوگانه این طیف را بوضوح مشاهده کرد . یکی از خبرنگاران روزنامه شرق در صفحه شخصی خود اعتراف میکند که روزنامه های زنجیره ای در قضایای غزه به دنبال نشان دادن زاویه خود با ارمانهای انقلاب و امام هستند.
 
,
,
یقیناَ برای ما همچنان که رهبر انقلاب فرموده اند مساله فلسطین صف بندی میان حق و باطل در مقابل ظلم است.

 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه