اخبار داغ

هشدار رئیس دفتر مقام معظم رهبری به خائنین الحرمین

هشدار رئیس دفتر مقام معظم رهبری به خائنین الحرمین
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در کنگره ملی الماس های درخشان(گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور)با اشاره به فضای معنویت و صفا ناشی از حضور آزادگان گفت: تشکر می کنم از جناب آقای شهیدی که این افتخار را برای حضور در جمع آزادگان به بنده دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با انتقاد از شرایط حاکم بر یمن، گفت: خائنین و غاصبین الحرمین بدانند که روزگارشان به سر رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در کنگره ملی الماس های درخشان(گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور)با اشاره به فضای معنویت و صفا ناشی از حضور آزادگان گفت: تشکر می کنم از جناب آقای شهیدی که این افتخار را برای حضور در جمع آزادگان به بنده دادند.

وی آزادگان را سندی مهم برای نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود : در بنیاد شهید تلاش فراوانی برای جامعه ایثارگری صرف شده است.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: امروز روز زیارت مخصوص حضرت رضا است که دارای فضیلت و در روایات بسیار وارد است.

وی با اشاره به سخن امام راحل گفت : طبق گفته امام راحل آستان قدس مرکز کشور است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با گرامیداشت مقام شهید حائری،یادآور شد: در حوزه علمیه زیر نظر ایت الله حائری پدر شهید مرتضی حایری بسیاری از بزرگان تربیت شدند.مقام معظم رهبری هم از شاگردان آیت الله حائری بودند.

وی افزود: از قول آقای مرعشی نجفی خاطره ای را میخواهم بگویم.ایشان نقل می کنند به علت علاقه شدید به حاج مرتضی حائری،شبی ایشان را در خواب دیدم،سوال کردم اوضاعتان چطور است؟ ایشان هم پاسخ داد که بعد از مرگ، دو هیولا را دیدم که به طرف من آمدند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه مرتضی حائری ارادت ویژه ای به امام رضا داشت،گفت: صدایی بعد از دیدن این دو هیولا شنیدم که  می گفت چندین بار به زیارت من آمده ای،این بار من آمدم.دیدم امام رضا بر سر بالینم است و بعد از آن مرا در بهترین جایگاه راه دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت : وجود مضجع شریف امام رضا مایه برکت و خیر برای کشور است.

محسن حجی برای حفظ روسری رفت

محمدی گلپایگانی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید محسن حججی گفت: امروز اظهارات همسر و مادرش را می خواندم که می گفتند سر داد که روی سر ما روسری بماند.

وی خطاب به آزادگان گفت: نیت شما اسارت نبود بلکه شما برای شهادت رفتید اما سختی های زیادی کشیدید و باید به شما بگویم که  شما سند این کشور هستید.اسارت نرفته و نمی دانم چیست اما میدانم بدترین شکنجه ها بر سر شما آمده بود.

وی افزود: شهید ابوترابی نقش مهمی در یادگیری معارف از سوی آزادگان داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: هر سال ۱۴ خرداد برای امام راحل مراسم گرامیداشتی برگزار می شود و رهبری در یکی از این سخنرانی ها در این روز نظام را برخواسته از رای مردم و دینی مردمی دانستند.

وی افزود : نظام جمهوری سلطنتی نیست. نظام سطلننی را امروز در عربستان می بینیم که چه اوضاع بدی دارند.امروز می بینیم که در یمن چه اوضاعی حاکم است و با هر چه بدستشان رسید و خود را خادم الحرمین میدانند در یمن پیاده کردند.ای خائنین و غاصبین الحرمین روزگار شما به سر رسیده است.

مقابله با نظام جمهوری اسلامی،سرکشی است

محمدی تصریح کرد: طبق محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری مقابله با نظام مردمی و مشروع و ایستادگی در مقابل آن، سرکشی است.

رئییس دفتر مقام معظم رهبری وفای به عهد را از بارزترین ویژگی های نظام دانست و گفت: در این سی و چهار سال نظام جمهوری نشان داد به دست دوستی به سوی کشور،واکنش نشان داده و حمایت کرد که انتفاضه فلسطین از جمله آنها است.

محمدی گلپایگانی گفت: خداوند حزب الله و رهبرش را حفظ کند.سید حسن نصر الله اخیرا اعلام کرد که به دشمن اخطار دادند که منابع امونیاک خود را برچینند که همین اتفاق هم افتاد.این همان حزب اللهی است که در جنگ سی و سه روزه، اسرائیل میخواست آن را نابود کند.طبق گفته  های خود سید حسن نصرالله اامداد های الهی هم در پیروزی از این جنگ ها موثر بوده است.

وی افزود: چه کسی حزب الله را به اینجا رسانده است تا پیروزی های ممتد داشته باشد؟پاسخ روشن است.

ریس دفتر مقام معظم رهبری گفت : طبق سخنرانی رهبری در چهارده خرداد، جمهوری اسلامی حامی و یاور محرومان است.

محمدی گلپایگانی خطاب به آزاده ها گفت : اکنون هم جنگ صلیبی پایان نیافته است.آمریکا و جنایتکاران حاکم از مسئله نیروی هسته ای ما وحشتی ندارد و می دانند که ما دنبال ساخت بمب اتمی نیستیم.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبری مشکل آنها این است که با اساس نظام جمهوری اسلامی مسئله دارند چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها الگوشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه