اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مقاومت آزادگان و شهید حججی‌ها، حجت‌ را بر اهل تردید تمام کرد/آزادگان به اسارت معنای آزادگی بخشیدند

مقاومت آزادگان و شهید حججی‌ها، حجت‌ را بر اهل تردید تمام کرد/آزادگان به اسارت معنای آزادگی بخشیدند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایستادگی و مقاومت آزادگان، شهدای دفاع مقدس و شهید حججی‌ها برای همه حجت است که تنها با مقاومت در برابر دشمنان کشور می‌توان به پیشرفت دست کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنجشنبه در نهمین همایش آزادگان اردوگاه موصل یک، که در خمین برگزار شد با اشاره به ایستادگی اسرا در برابر نیروهای دشمن گفت: آزادگان در اسارت با تحمل سختی‌ها، آزادگی را در اسارت به رخ دشمنان کشاندند و آنها را به زانو درآوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری خمین نیوز, سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنجشنبه در نهمین همایش آزادگان اردوگاه موصل یک، که در خمین برگزار شد با اشاره به ایستادگی اسرا در برابر نیروهای دشمن گفت: آزادگان در اسارت با تحمل سختی‌ها، آزادگی را در اسارت به رخ دشمنان کشاندند و آنها را به زانو درآوردند.,

 

,

,

, , , ,

وی افزود: دشمنان در زمان انقلاب تمام سعی خود را کردند که شاه بر سر قدرت بماند و در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز رژیم بعثی عراق را حمایت کردند. اما اراده ملت ایران به دنبال آزادگی و عزت بود و نگذاشت آنها به اهدافشان برسند.

,

جلیلی ادامه داد: آزادگان این منطق زورگویی را با اراده در هم شکستند و همین اراده ملت و ایستادگی در برابر دشمنان بود که عاملی شد تا کشور امروز پیشرفت داشته باشد.

,

دوران اسارت کتاب درس مقاومت و آزادگی است

, دوران اسارت کتاب درس مقاومت و آزادگی است, دوران اسارت کتاب درس مقاومت و آزادگی است,

وی بیان کرد: بازخوانی خاطرات یکی از بزرگترین رسالت‌ها برای نسل امروز است، و دشمن از همین امر می‌ترسد و وحشت دارد چراکه دوران اسارت کتاب درس مقاومت و آزادگی است.

,

جلیلی افزود: امنیتی که امروز در کشور برقرار است، نتیجه همین مقاومت‌های آزادگان و اراده‌ آنها است، و دشمن هم این امر را درک کرده است که نمی‌تواند در برابر عزت و اراده ملت ایران بایستد با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این اراده را برهم زند اما تاکنون موفق نشده است.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت با بیان اینکه 200 شبکه ماهواره‌ای برای جلوگیری از اشاعه روحیه مقاومت، از سوی دشمنان شبانه‌روز فعالیت دارند، تاکید کرد: امروز دشمن توان رسانه‌ای خود را برای منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی به کار می‌گیرد که همه آحاد جامعه باید با بصیرت و هوشیاری تمام در صحنه باشند تا توطئه دشمن را هم در این مسیر خنثی کنند.

,

جلیلی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با وجود تمام این هجمه‌ها باز نتوانسه است نسل امروز را از آرمان‌های انقلاب دور کند، شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی، حجتی بر این مطلب است.

,

وی افزود: شهید حججی‌ها حجت را بر افرادی تمام کردند که برایشان سوال است که آیا می‌توان با مقاومت و ایستادگی پیشرفت کرد؟

,

امنیت کشور مدیون ایستادگی آزادگان و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است

, امنیت کشور مدیون ایستادگی آزادگان و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است, امنیت کشور مدیون ایستادگی آزادگان و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است,

جلیلی گفت: اگر امروز امنیتی وجود دارد مدیون همین آزادگان، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است. و این ها همه مدیون آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

,

وی تصریح کرد: دشمن از همین اراده و عزت ملت ایران عصبانی است و تاکنون هم نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالیست که در مسئله سوریه عدم موفقیت خود را وجود جمهوری اسلامی عنوان کردند و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: این مقاومت و ایستادگی جوانان انقلابی و شهدای هسته‌ای بود که توانستیم در مسئله هسته‌ای این چنین پیشرفت کنیم و این ها همه حجتی است برای برخی افراد که با مقاومت و ایستادگی می‌توان پیشرفت کرد.

,

استقامت آزادگان و مدافعان حرم برای همه حجت است

, استقامت آزادگان و مدافعان حرم برای همه حجت است, استقامت آزادگان و مدافعان حرم برای همه حجت است,

جلیلی اظهار کرد: دشمنان با توجه به اینکه ایران به تمام قول‌های خود عمل کرده است اما باز بهانه‌جویی و بدعهدی می‌کند و تحریم‌ها را اضافه می‌کنند، حال اینکه این رفتار دشمن را تجربه کردیم، نباید دوباره برای رفع بهانه‌های انها از سرمایه‌های کشور هزینه کنیم.

,

وی گفت: امروز استقامت آزادگان و مدافعان حرم برای همه حجت است و این امنیت را مدیون آنها هستیم حال با وجود این امنیت، نباید شاهد فساد‌های اقتصادی، فقر، بی عدالتی، تبعیض و دیگر مسائل باشیم.

,

جلیلی تصریح کرد: امروز همه، حتی افرادی که به آمریکا و امثال آنها خوش‌بین بودند، به این نتیجه رسیده‌اند که دشمنان قابل اعتماد نیستند پس باید با وحدت و یکپارچگی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه