اخبار داغ

در پی حاشیه های به وجود آمده در فضای مجازی صورت گرفت؛

تماس فرماندار تبریز با مدیر کارخانه ای که نماز را برای کارکنان اجباری کرده بود/ قول مدیر کارخانه برای اصلاح روند موجود

تماس فرماندار تبریز با مدیر کارخانه ای که نماز را برای کارکنان اجباری کرده بود/ قول مدیر کارخانه برای اصلاح روند موجود
شهرتی‌‌فر با اعلام رضایت از روند تولیدی کارخانه چسب هل و اشتغالزایی برای بیش از 300 نفر، از حذف مقررات اجباری کارخانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم شهرتی‌‌فر فرماندار تبریز در گفت‌‌وگو با آناج، با اشاره به بازدید خود از کارخانه‌‌ی چسب هل و حاشیه‌‌هایی ایجاد شده در فضای مجازی به‌‌خاطر بنر نصب شده در مجموعه مبنی بر لزوم اقامه نماز جماعت و جریمه‌‌ی کارگران حاضر نشده در نماز اول وقت، ابراز داشت: بنده قبل از بازدید از مقررات آن کارخانه اطلاعی نداشتم و صرفا به دلیل اینکه مدیریت آن واحد صنعتی را کارآفرینی جوان برعهده دارد، جهت اطلاع از طرح‌‌های توسعه در کارخانه چسب هل حاضر شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی افزود: در کارخانه چسب هل بیش از 300 کارگر مشغول فعالیت هستند و انصافاً آن واحد صنعتی به خوبی پیش می‌‌رود و سیستم فعالی را دارد.

,

فرماندار تبریز با بیان اینکه اجبار کارگران به اقامه‌‌ی نماز مورد تائید شرع اسلام نیست، عنوان کرد: در تماسی که امروز با مدیریت کارخانه چسب هل داشتم موارد را به او گوشزد کردم و متذکر شدم ما نمی‌‌توانیم خارج از حدود اسلام، مقررات وضع کنیم، او نیز عنوان کرد نیتش خیر بوده و قول داد روند موجود را اصلاح کند.

,

وی خاطرنشان ساخت: البته مدیریت کارخانه چسب هل این احتمال را نیز داد که رقبا چنین حاشیه‌‌سازی‌‌هایی را برای تخریب کارخانه داشته‌‌اند.

,

شهرتی‌‌فر در پایان اذعان داشت: از مدیریت کارخانه خواستم به جای اجبار و اعمال جریمه، کارگران را به اقامه نماز تشویق و ترغیب نماید؛البته بنده در هنگام حضور آن بنر را ندیدم و بعدا در فضای مجازی متوجه ابعاد قضیه شدم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه