اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه؛

آیین تودیع و معارفه امام جمعه هرسین برگزار شد+ تصاویر

آیین تودیع و معارفه امام جمعه هرسین برگزار شد+ تصاویر
با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه امام جمعه هرسین برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  صبح امروز در مراسمی با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین در بدو ورود پس از استقبال مردم و مسئولین با حضور در گلزار شهدای هرسین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه هرسین در مکان مسجد مصلی آیت الله حجتی(ره) حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به شاخصه های مومن اظهار داشت: مومن عزیز است و روایات زیادی داریم که مقام مومن از کعبه بالاتر است و عزت مومن به این است که دیگران نسبت به او احساس نیاز کنند.

,

 

,

ایشان افزودند: آنوقتی که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید می کنندبه این دلیل است که بی نیاز به خارج باشیم و این نه به معنای قطع ارتباط با جهان است، یکی از راهکارهای مدیریتی این است که مبنای ما بر غنی شدن باشد و روی پای خود بایستیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه  با اشاره با جایگاه نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک دانشگاه جامع و کامل است و سبک زندگی اسلامی از دل نماز جمعه استخراج می شود و به ما معنویت و بصیرت می دهد، امروز به حمدالله ائمه جمعه ما فاضل، توانمند، مدیر و آگاه هستند.

,

 

,

در ابتدای این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از تعامل بسیار خوب امام جمعه  با ادارات  شهرستان به بیان اهمیت، نقش و جایگاه معنوی، فرهنگی و سیاسی سنگر امامت جمعه پرداختند

,

.

, .,

وی در ادامه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت خود در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی، فرهنگی ارائه کرد و اظهار داشت: وضعیت شهرستان آینده ای رو به رشد را پیش رو دارد و امیدواریم بتوانیم با ایجاد این ظرفیت ها وضعیت بیکاری در هرسین در کاهش دهیم.

,

 

,

حجت الاسلام باقری امام جمعه هرسین از دیگر سخنرانان مراسم ضمن تشکر از حضور مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولین در مراسم اظهار داشت: وقتی چهره های شما عزیزان را می بینم تمام خاطرات شیرینی که در کنار هم داشتیم در ذهن من تداعی می شود.

,

 

,

وی افزود حجت الاسلام اجرایی امام جمعه جدید شهرستان از چهره های موفق و توانمند و باسابقه هستند و ما خوشحالیم که نیروی به مراتب بهتر از بنده به هرسین آمده است.

,

 

,

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: با تمام کاستی ها سعی شد مطالبی در خطبه ها بیان شود که عامل وحدت باشد و اینک چقدر موفق بوده ایم قضاوت با مردم است.

,

 

,

در پایان مراسم ادارات و ارگان های شهرستان هرسین با اهداء لوح سپاس از خدمات 6ساله حجت الاسلام باقری در هرسین تقدیر و تشکر کردند.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه