اخبار داغ

هفته دولت ظرفیتی برای نشان دادن خدمات به مردم

هفته دولت ظرفیتی برای نشان دادن خدمات به مردم
بخشدار مرکزی اندیمشک در آستانه هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، افزود: خدمات صورت گرفته توسط دولت ها خدمات نظام به مردم است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان،دکتر امیر دالوند در آستانه هفته دولت گفت: خدمات صورت گرفته توسط دولت ها خدمات نظام به مردم است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان،,
وی ضمن غنمیت شمردن این هفته بعنوان یک فرصت اضافه کرد: همه مدیران و دلسوزان نظام باید زمینه تشریح خدمات دولت را برای مردم فراهم سازند .
,
 
,
بخشدار مرکزی اندیمشک در بخش دیگری گفت: رسانه نقش موثری در ارائه این خدمات دارد، این قشر نقش خود را در پوشش اخبار و وقایع بدون چشمداشت انجام می دهند، و  امیدواریم در هفته جاری وهفته دفاع مقدس نیز در انتشار اخبار مربوط به هفته دولت با ما همراه و همگام شوند.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به معرفی کابینه جدید گفت: محور اصلی کار دولت با توجه به سیاست های کلی نظام، بیانات مقام معظم رهبری بخصوص معیشت و اشتغال و تولید است.
,
 
,
بخشدار مرکزی اندیمشک گفت: تعامل و همراهی مردم و دولت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و بر این اساس اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم می تواند در تقویت این همدلی و همزبانی میان دولت و ملت و همچنین امیدواری مردم و استواری دولت در خدمت رسانی بیشتر تاثیر گذار باشد.
,
 
,
دالوند در ادامه با تشریح شخصیت شهید رجائی،افزود:مردم داری،روحیه ساده زیستی،ویژگی های اخلاقی پسندیده و نَََظم و قانونگرایی از مهمترین ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار بوده که از روح بزرگ انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و تاسی از ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) نشات گرفته است.
,
 
,
۳
, ۳,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه