اخبار داغ

دغاغله:علی کریمی جوابم را نمی‌دهد/ پوشیدن پیراهن شماره ۸ تا مدتی تبعات منفی دارد

دغاغله:علی کریمی جوابم را نمی‌دهد/ پوشیدن پیراهن شماره ۸ تا مدتی تبعات منفی دارد
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با علی کریمی تماس گرفتم تا برای پوشیدن پیراهن شماره ۸ از او رخصت بگیریم که او پاسخم را نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامهدی دغاغله در گفت‌وگو بافارس، در مورد حضورش در ورزشگاه تختی گفت:‌ آمده بودم بازی هم‌بازی‌های گذشته‌ام را ببینم و در این بین با بازیکنان ملوان احوالپرسی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مهدی دغاغله در گفت‌وگو بافارس, ، در مورد حضورش در ورزشگاه تختی گفت:‌ آمده بودم بازی هم‌بازی‌های گذشته‌ام را ببینم و در این بین با بازیکنان ملوان احوالپرسی کردیم.,

وی در مورد آخرین وضعیتش تأکید کرد: مصدومیت من مقداری بهتر شده و خیلی موضوع مهمی نیست و مطمئناً‌با فیزیوتراپی به زودی برطرف خواهد شد.

,

دغاغله در مورد پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس که برخی‌ها نسبت به آن موضع‌گیری کرده بودند، گفت: در این خصوص حرفی ندارم، علی کریمی اسطوره است و مردم تعصب خاصی به او دارند. شاید برای یک مدت این موضوع تبعات منفی داشته باشد اما این نیز بگذرد.

,

وی افزود: برای پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس با تمام شماره‌های 8 تیم این تیم صحبت کردم به جز علی کریمی. حتی با او تماس گرفتم تا از کریمی هم رخصت بگیرم که پاسخ تلفنم را نداد اما در هر حال دوست دارم او را ببینم و برای این کار از او رخصت بگیریم.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه