اخبار داغ

کفاشیان: 8 سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال هستم!

کفاشیان: 8 سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال هستم!
: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من علاقه‌ای برای ماندن در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشتم اما زمانی که مجمع برای ماندنم به اجماع رسید، با وجود مخالفت‌های مدیر وقت ورزش کشور، در این پست ماندم و کار کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، علی کفاشیان شامگاه سه‌شنبه در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال اصفهان که در سرای ورزشکاران این شهر برگزار شد، با اشاره به مشکلات ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مسئولان استان اصفهان هر سال که ما به اصفهان می‌آییم، اعلام می‌کنند که ورزشگاه نقش‌جهان سال دیگر افتتاح می‌شود و امیدوار هستم امسال دیگر این اتفاق صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته و با وجود کاهش حمایت‌های مالی فدراسیون، فوتبال اصفهان روی پای خودش ایستاده، بیان داشت: فوتبال اصفهان در زمینه فعالیت‌های زیربنایی، سطح بالایی داشته و سپاهان در زمان محمدرضا ساکت، الگوی باشگاه‌داری ایران به شمار می‌رفت؛ همچنین گیتی‌پسند نیز فوتسال را در کشور زنده نگه داشته است.

,

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اولویت ما خودکفا شدن باشگاه‌های مختلف به شمار می‌رود، تصریح کرد: ما باید به سمتی بریم که باشگاه‌ها خودکفا شده و مدیران در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند و همه می‌دانند که اثرات جام جهانی در دنیا و ایران قابل توجه بود و در ابعاد مختلفی تأثیر داشت و جام جهانی امسال به گونه‌ای بود که حتی ما که سال‌ها در فوتبال بوده‌ایم، این حس را نداشتیم.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خنده اعلام کرد که تنها 8 سال دیگر در فدراسیون می‌ماند و ادامه داد: اگر باشگاه‌های ما امسال حق پخش تلویزیونی را دریافت کرده و رقم تبلیغات محیطی نیز پرداخت شود، آنها نیازی به کمک دولت نخواهند داشت. خوشحالم در سازمان لیگ، فعالیت‌های زیربنایی برای رشد اقتصادی فدراسیون صورت گرفته است.

,

کفاشیان با بیان اینکه نوید ساختارسازی در فوتبال کشور را می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام می‌دهیم و باید در بخش‌های مختلف تلاش کنیم تا این هدف اجرایی شود.

,

وی ادامه داد: امیدوار هستم ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به سرعت تکمیل شود و ما آمادگی آن را داریم که در رقابتهای جام ملت‌های آسیا و دیگر رقابت‌ها، میزبانی از تیم ملی را در اصفهان داشته باشیم.

,

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اختلافات مدیرکل پیشین ورزش و جوانان اصفهان با رئیس هیات فوتبال استان بیان داشت: مجمع هیات فوتبال اصفهان در زمان مدیرکل سابق به دلیل اختلافات پیش آمده، برگزار نشد اما با توجه به اینکه ابرقویی‌نژاد در یک مجمع قانونی رای آورده بود، ما سرنوشت این مساله را به مجمع مرتبط دانستیم.

,

وی ادامه داد: در زمان انتخابات ریاست فدراسیون نیز من حضورم را به رای مجمع گذاشتم و اگرچه مدیرتی ورزش کشور با من موافق نبود اما زمانی که مجمع به من رای داد، ایستادگی و کار کردیم زیرا معتقد هستم که سرنوشت فوتبال را مجمع باید تعیین کرده و فکر جمعی باید در این زمینه اجرا شود.

,

کفاشیان با بیان اینکه فشارهای زیادی برای تغییر در روسای هیات‌های ورزشی مطرح می‌شود، گفت: من این تغییرات را بر عهده مجمع می‌گذارم زیرا به عنوان مثال ابرقویی‌نژاد در اصفهان مخالفان زیادی داشت اما زمانی که رئیس هیات شد، ما از او حمایت کردیم.

,

وی تصریح کرد: مجمع فدراسیون فوتبال که متشکل از اهالی فوتبال بوده، هر زمان که تشخیص داد که من مناسب نیستم، با فکر جمعی نسبت به جدایی من اقدام کند اما نباید به خاطر مشکلاتی که آنها با من دارند، در مسیر رشد فوتبال کشور خللی ایجاد شود، بنابراین هر زمان تشخیص دادید که فدراسیون نیازمند تغییر است، این کار را انجام دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه