اخبار داغ

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی :

مسئله حجاب در جامعه متولی مشخصی ندارد

مسئله حجاب در جامعه  متولی مشخصی ندارد
مهناز بهمنی گفت: سکوت نهاد های مسئول در قبال حجاب و عفاف موجب شده تا عرصه برای هنجارشکنان مساعد شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ائل پرس ,نادیده گرفتن پوشش های ناهنجار فرهنگی بدحجابی را قبح زدایی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ائل پرس, نادیده گرفتن پوشش های ناهنجار فرهنگی بدحجابی را قبح زدایی می کند,

مهنار بهمنی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ائل پرس در رابطه با معضل بدحجابی در سطح جامعه گفت : متاسفانه مسئله حجاب در جامعه  متولی مشخصی ندارد و نادیده گرفتن  پوشش ­های ناهنجار برخی افراد در سطح جامعه تنها موجب قبح زادیی فرهنگ بی حجابی در جامعه می شود.و زمینه را برای مزاحمان نوامیس مردم نیز فراهم خواهد نمود.

, مهنار بهمنی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ائل پرس در رابطه با معضل بدحجابی در سطح جامعه گفت : متاسفانه مسئله حجاب در جامعه ,

 نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی  غفلت در تمامی زمینه های  فرهنگی  مخصوصا  مقوله حجاب را موجب از بین رفتن عفت موجود در جامعه عنوان کرد وادامه داد :  در صورتی که به آسیب های اجتماعی این معضل فرهنگی توجه جدی نشود در دراز مدت پیامدهای منفی و نامطلوبی بر جامعه ما خواهد داشت .

,  نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی ,

 بهمنی با بیان اینکه ایجاد فراکسیون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی می تواند زمینه را برای ارائه طرح ها و بررسی لوایح مهیا سازد افزود : مجلس هم در فراکسیون زنان و هم در فراکسیون عفاف و حجاب آماده هرگونه همکاری با دولت است تا با ایجاد کارگروه های مشترک زمینه برای انجام کارهای مطالعاتی صورت پذیرد.

,  بهمنی با بیان اینکه ایجاد فراکسیون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی می تواند زمینه را برای ارائه طرح ها و بررسی لوایح مهیا سازد افزود : مجلس هم در فراکسیون زنان و هم در فراکسیون عفاف و حجاب آماده هرگونه همکاری با دولت است تا با ایجاد کارگروه های مشترک زمینه برای انجام کارهای مطالعاتی صورت پذیرد.,

برخورد غیر مدبرانه راه حل بدحجابی نیست

, برخورد غیر مدبرانه راه حل بدحجابی نیست,

 وی تصریح کرد: بایستی در  رابطه با عفاف و حجاب نیز موضوعات مختلف اجتماعی از قبیل مد و لباس و بهره گیری از پتانسیل فرهنگ غنی و استعدادهای داخل کشورنیز بهره برد و تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی برخورد غیر مدبرانه نیست.

,  وی تصریح کرد: بایستی در ,

برند سازی داخلی در جامعه مغفول مانده است

, برند سازی داخلی در جامعه مغفول مانده است,

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بایستی از افرادی که ترویج دهنده پوشش های اسلامی ایرانی هستند حمایت لازم صورت گیردافزود : برند سازی در جامعه متاسفانه مغفول مانده و عدم حمایت از سرمایه گذری های انجام شده در این بخش موجبات بروز برخی مشکلات فرهنگی را در سطح جامعه پدید آورده است.

,  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بایستی از افرادی که ترویج دهنده پوشش های اسلامی ایرانی هستند حمایت لازم صورت گیردافزود : برند سازی در جامعه متاسفانه مغفول مانده و عدم حمایت از سرمایه گذری های انجام شده در این بخش موجبات بروز برخی مشکلات فرهنگی را در سطح جامعه پدید آورده است.,

وی با اشاره به اینکه  رابطه با مدو لباس هیچ اعتبار و ردیفی درلایحه بودجه پیش بینی نشده است اظهار داشت : یکی از دلایلی که موجب شده این مسئله ابترباقی بماند و عزم مدیران و مسئولان در این رابطه وجود نداشته باشد همین مورد است.

, وی با اشاره به اینکه ,

تزلزل خانواده ها بزرگترین آسیب بدحجابی است

, تزلزل خانواده ها بزرگترین آسیب بدحجابی است,

 عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه  حجاب بایستی دغدغه ی اصلی خانواده ها باشد گفت: مهمترین تاثیر بدحجابی بر جامعه اسلامی ما سستی و تزلزل بنیان خانواده هاست  که هم اکنون بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بدلیل عدم توجه به موضوعات فرهنگی بوده است.

,  عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ,

سکوت نهاد های مسول در قبال حجاب عرصه را برا هنجارشکنان مساعد کرده است

, سکوت نهاد های مسول در قبال حجاب عرصه را برا هنجارشکنان مساعد کرده است,

 سکوت نهاد های مسئول در قبال حجاب و عفاف موجب شده تا عرصه برای هنجارشکنان مساعد شود و از آنجایی که بحث عفاف و حجاب مطالبه مردم و مطالبه به حق مقام معظم رهبری است می بایست نقاط ضعف و قوت دستگاه‌هامتولی درباره مساله حجاب مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

,  سکوت نهاد های مسئول در قبال حجاب و عفاف موجب شده تا عرصه برای هنجارشکنان مساعد شود و از آنجایی که بحث عفاف و حجاب مطالبه مردم و مطالبه به حق مقام معظم رهبری است می بایست نقاط ضعف و قوت دستگاه‌هامتولی درباره مساله حجاب مورد بررسی دقیق قرار گیرد,

 بهمنی با بیان اینکه نیروی انتظامی درحال حاضر عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته است گفت : قوانینی در این خصوص تصویب شده و هم اکنون  وزارت کشورمتولی امر حجاب و عفاف در جامعه است و باید سایر متولیان این امر نیز توسط وزارت کشور فعال گردند.

,  بهمنی با بیان اینکه نیروی انتظامی درحال حاضر عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته است گفت : قوانینی در این خصوص تصویب شده و هم اکنون ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه