اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در دارالمجاهدین همدان

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در دارالمجاهدین همدان
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان مسیر راهپیمایی روز قدس همدان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح الوند، محمد جواد بیات در ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی بزرگ روز قدس در همدان همزمان با ۵۴ کشور اسلامی، سوم مردادماه امسال با حضور تمام قشرهای مردم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح الوند,

وی افزود: برای برگزاری این راهپیمایی 9 ستاد اصلی در 9 شهرستان همدان فعال هستند و درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‌ریزی می‌کنند.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اعلام مسیرهای راهپیمایی، گفت: بعد از تجمع قشرهای مردم در میدان امام(ره) به سمت خیابان شریعتی، چهارراه شریعتی و در نهایت حسینیه امام حرکت و مراسم راهپیمایی در مدت 20 تا 30 دقیقه انجام و برگزاری نماز جمعه در محل حسینیه امام همدان پایان‌بخش این برنامه است.
وی گفت: با توجه به اهمیت تأمین امنیت نمازگزاران به دلیل ظهور دشمنان و حرکت‌های داعش و اعلام آنها از اینکه با صهیونیسم هیچ دشمنی ندارند و سرکوب مسلمانان هدف آنهاست، این امر مهم توسط فرمانداری با اجرای جلسات شورای تأمین برنامه‌ریزی شود.
به گفته بیات، هزار و 600 مبلغ و مبلغه در استان همدان حضور دارند که باید با هماهنگی حوزه علمیه همدان در سطح استان و حوزه‌های تبلیغی خود اطلاع‌رسانی‌های عمومی را انجام دهند.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه