اخبار داغ

عکس نوشت/هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب

عکس نوشت/هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب
بعضى از تصورات و سنت‌هاى غلط از جمله پرداختن به رسوم تجملاتی در مورد ازدواج وجود دارد که مانع ازدواج جوانان شده است که همین امر سن ازدواج را بالا برده است. این سنت‌ها را باید عملاً نقض کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از از دانشجویان و فعالان دانشجویی در تاریخ ۱ مرداد ماه ۱۳۹۳ گفتند: ازدواج جوانان، موضوع مهمی است که بی‌تفاوتی نسبت به آن در جامعه، ممکن است تبعات ناخوشایندی را در آینده به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ایشان با اشاره به برکات معنوی و مادی سنّت حسنه‌ی ازدواج خاطرنشان کردند: باید یک حرکت جدی در جامعه برای رواج ازدواج میان جوانان و دانشجویان آغاز شود .

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برخی سنت‌ها و باورهای غلط را از موانع ازدواج جوانان برشمردند و گفتند: جوانان که همواره دارای روحیه‌ی مطالبه‌گری و پیشنهاد دهنده‌ی روش‌های جدید هستند، باید زمینه‌ساز از میان برداشته شدن این سنت‌ها و باورهای غلط باشند.

,

هشت مورد از این سنت‌های غلط که مورد تصریح رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته اند عبارتند از: مهریه سنگین، جهیزیه سنگین، تجملات زیاد، اسراف، خرید از مکان‌های معروف به گرانی، هتل‌ها و سالن‌های پرخرج، لباس عروس گران‌قیمت و به رخ کشیدن ثروت‌ها.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه