اخبار داغ

دبیر اول شورای کلانشهر تبریز خبر داد:

انتخاب شهردار تبریز از بین 6 گزینه نهایی تا دو هفته دیگر/ تبریز 2018، اولویت اول شورای پنجم است

انتخاب شهردار تبریز از بین 6 گزینه نهایی تا دو هفته دیگر/ تبریز 2018، اولویت اول شورای پنجم است
علی آجودان زاده اعلام کرد: 6 گزینه نهایی برای تصدی شهرداری تبریز قرار است برنامه های خود را به شورای شهر تقدیم کنند تا از بین آن ها یک نفر به عنوان شهردار انتخاب گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آجودان زاده، دبیر اول شورای شهر تبریز در گفتگو با زیتون، پیرامون انتخاب شهردار عنوان کرد: شورای شهر پس از بررسی به 6 نفر گزینه نهایی برای تصدی این عنوان رسیده است که با این نفرات جلساتی برگزار شده است و قرار است شورا برنامه های این نفرات را برای شهرداری کلانشهر تبریز از آن ها درخواست کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی افزود: البته از این 6 نفر، 2 نفرشان یعنی دکتر نجفی و دکتر رحیمی انصراف داده اند و به احتمال زیاد از 4 نفر باقی مانده یک نفر به عنوان شهردار تبریز انتخاب خواهد شد. البته حضور نیافتن دکتر شهرتی فر در جلسه قبلی به لحاظ مسئولیتی که دارد توجیه قانونی داشت.

,

آجودان زاده تصریح کرد: اولویت اولمان فعلا در شورای شهر، انتخاب شهردار است و امید است تا 2 هفته شهردار تبریز انتخاب گردد.

,

وی درخصوص انتخاب محمد حسین اسحقی به عنوان سرپرست شهرداری افزود: به لحاظ قانونی تا انتخاب شهردار باید یکی از معاونین و یا یکی از کارمندان رسمی شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب شوند که محمد حسین اسحقی به اتفاق آرا انتخاب شد و البته انتخاب بجا و شایسته ای نیز بود.

,

منتخب شورای شهر تبریز دررابطه با اولویت های شورای پنجم کلانشهر تبریز بیان کرد: اولین اولویت شورا اقدامات در راستای تبریز 2018 است که باید در این فرصت اندک باقی مانده کارهای نیمه تمام و برنامه های آن را به اتمام رسانید. همچنین ایجاد درآمد های پایدار شهری نیز یکی دیگر از اولویت های شورای شهر می باشد.

,

وی افزود: اخیرا دیوان عدالت اداری نیز قانونی مبنی بر حذف اختیارات شورای شهر و شهردار درخصوص عوارض محلی و شهری تصویب کرده است که با این کار بالغ بر 400 میلیارد از درآمد های شهرداری کاسته می شود، پیگیر هستیم تا از تصویب این قانون جلوگیری شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه