اخبار داغ

پیام سردار فضلی به رژیم صهیونیستی

پیام سردار فضلی به رژیم صهیونیستی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: شما مستکبرین عالم در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌اید که همه جانبه به مردم غزه هجمه می‌کنید و قدرت تحمل چند موشک مقاومت را ندارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار علی فضلی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای لاله‌های مهدوی(شهدای خیابان المهدی و سعدی گناباد) الگوی مقاومت مردم در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان را امام شهیدان و نائب بر حق امام زمان و خون‌های ریخته شده در هشت سال دفاع مقدش دانست و اظهار کرد: در واقع شهدا الگوی مقاومت و پایمردی در جهان اسلام شده‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
وی با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه این روزها در جنگ ناجوانمردانه و نابرابر در مقابل صهیونیست‌هایی که به زنان، کودکان، سالمندان و انسان‌های بی گناه هجوم برده‌اند؛ ایستاده‌اند و پرچم اسلام را برافراشته نگه داشته‌اند. 
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم غزه بی شک علوی هستند و متوسل به اهل بیت (ع) می‌شوند چرا که مردم غره تنها با مقاومت نمی‌توانستند در برابر رژیم صهیونیستی دو هفته مقاومت و ازخود گذشتگی کنند؛ خون‌های ریخته شده در غزه و فلسطین، برای دفاع همه جانبه از اسلام بین شیعه و سنی در هم تنیده شده و لازم است جبهه مقاومت با هم اتحاد داشته و یکپارچگی خود را در برابر مستکبرین حفظ کنند. 
,
 
,
سردار فضلی با اشاره به نشست خبری رئیس سازمان ملل متحد با سران رژیم صهیونیستی و حمایت وی از رژیم صهیونیستی گفت: ننگ بر این مسئول بی کفایت که در اداره کل جهان این گونه سخن می‌گوید و ننگ بر هم فکران آن‌ها از جمله آمریکا و برخی کشورهای اروپایی که از کشتار مردم بی دفاع غزه حمایت می‌کنند. 
,
 
,
وی تصریح کرد: شما مستکبرین عالم در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌اید که همه جانبه به مردم غزه هجمه می‌کنید و قدرت تحمل چند موشک مقاومت را ندارید و این مردم مظلوم نه تنها در محاصره صهیونیست‌ها بلکه در محاصره معاندین از حکام تاریخ قرار گرفته‌اند و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی، صهیونیست‌ها و مستکبرین عالم را حمایت می‌کنند. 
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به گذشتن 35 سال از اعلام روز قدس روز دفاع از مظلومین فلسطین توسط امام خمینی (ره)، افزود: امروز روز قدس، به روز وحدت مسلمین، استقامت و پایمردی پابرهنگان تاریخ و روز حضور مستضعفین در برابر مستکبرین تبدیل شده است. 
,
 
,
وی گفت: امسال روز قدس مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان مستکبرین به‌ویژه صهیونیست‌ها خواهند زد و آرامش را برای مردم محروم غزه به ارمغان خواهند آورد. 
,
 
,
سردار فضلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم در زمینه کار فرهنگی در مقابله با این جنگ، گفت: باید هر چه می‌توان در عرصه کار فرهنگی که مقام معظم رهبری انتظار جدی دارند عمیق و اثر گذار عمل کرده و از پرداختن ظاهری و سطحی به مسائل خودداری کنیم. 
,
 
,
وی تشکیل شجره طیبه صالحین توسط سازمان بسیج مستضعفین را اقدامات خوبی در حوزه کار فرهنگی و تربیتی و در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در طرح صالحین بحث‌های تربیتی، بصیرت افزایی، توسعه فکری عزیزان بسیجی برای دفاع جانانه از اسلام و انقلاب، آشنایی بیشتر با ارزش های نظام و انقلاب و ولی فقیه، عملیاتی و اجرایی می‌کنیم.
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه