اخبار داغ

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اراک:

تجربه نشان داده است قیمت خودرو پایین نمی آید

تجربه نشان داده است قیمت خودرو پایین نمی آید
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اراک گفت: اگر قیمتها پایین بیاید فروش بیشتر می شود ولی با توجه به چند سال تجربه ای که داریم قیمت ها پایین نمی آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اراک امروز ولی ا... بیرقی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اراک بیان داشت: وضعیت بازار خودرو در شهر اراک مناسب نیست و در رکود کامل به سر می برد، عرضه فراوان و تقاضا بسیار کم است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, به نقل از , اراک امروز, ولی ا... بیرقی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اراک بیان داشت: وضعیت بازار خودرو در شهر اراک مناسب نیست و در رکود کامل به سر می برد، عرضه فراوان و تقاضا بسیار کم است.,


وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است بازنگری مجدد در قیمت خودروها انجام شود خریداران استقبال نمی کنند و انتظار دارند که قیمتها پایین بیاید.
بیرقی افزود: همه ساله در ماه رمضان به دلیل اینکه مسافرتها کم می شود بازار خودرو کساد است، ولی نه به این شدت که تحت الشعاع تصمیمات شورای رقابت قرار گرفته است.

,
,
,


وی عنوان کرد: فروشنده حاضر نیست که پایین تر از قیمتی که خودرو را خریده است بفروشد و خریدار هم حاضر به خرید با قیمت بالا نیست و به همین دلیل نمایشگاه داران هم از این وضع ناراضی هستند چراکه باید هزینه اجاره نمایشگاه، آب، برق و تلفن را پرداخت کنند.

,
,


رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اظهار داشت: اگر قیمت پایین بیاید فروش بیشتر می شود ولی با توجه به چند سال تجربه ای که داریم قیمت پایین نمی آید ، همیشه بعد از رکود صعود قیمت ها را داشته ایم و اگر قیمت ها افزایش هم بیابد بازار از این رکود خارج می شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه