اخبار داغ

گلایه قوی‌ترین مرد خاتم از مسئولان ورزش شهرستان

گلایه قوی‌ترین مرد خاتم از مسئولان ورزش شهرستان
قویترین مرد خاتم گفت: به دلیل عدم پیشتیبانی و حمایت از ورزشکاران، دیگر در هیچ مسابقه ای به عنوان شهرستان خاتم شرکت نمی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود زینی وند قهرمان قویترین مردان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم؛ با انتقاد از عدم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان گفت: چندین مقام قهرمانی استانی و کشوری در کارنامه دارم، ولی مسئولان ورزش خاتم  از حمایت مالی یا معنوی دریغ می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

وی افزود: حدود چهار سال در شهرستان ساکن هستم و در مسابقات ورزشی استان و کشور به نام خاتم شرکت می کنم و تاکنون موفق به کسب مدالهای مختلف در مسابقات شده ام که آخرین مدالم کسب مقام سوم کشوری در مسابقات کشتی است.

,

زینی وند اذعان کرد: در ایام نوروز 96 در مسابقات قویترین مردان خاتم که در محل سرچشمه هرات برگزار شد به عنوان نفر اول انتخاب و قرار شد یک سکه تمام بهار آزادی به بنده اهدا شود ولی متاسفانه با گذشت شش ماه از پایان مسابقات هنوز خبری از جوایز نیست.

,

وی ابراز کرد: قبل از شروع مسابقات اعلام کردند که جایزه نف اول سکه بهار آزادی است و حتی در هنگام تحویل لوح تقدیر در پایان مسابقات نیز توسط مجری برنامه این جایزه عنوان شد

,

قویترین مرد خاتم درپایان با گلایه از برگزار کنندگان مسابقات در شهرستان خاتم، گفت: به دلیل عدم پیشتیبانی و حمایت از ورزشکاران، دیگر در هیچ مسابقه ای به عنوان شهرستان خاتم شرکت نمی کنم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه