اخبار داغ

تراکتورسازی قهرمان شد/ استقلال اولین جام را از دست داد

تراکتورسازی قهرمان شد/ استقلال اولین جام را از دست داد
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی مقابل استقلال به مقام قهرمانی جام شهدا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا استقلال و تراکتورسازی از ساعت 22 و 15 دقیقه در فینال جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  استقلال و تراکتورسازی از ساعت 22 و 15 دقیقه در فینال جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.,
 
,
در نیمه اول تراکتورسازی و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. در این نیمه دو تیم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند و حملات زیادی را روی دروازه‌ها تدارک دیدند. محمد قاضی در دقیقه 13 روی یک ضربه ایستگاهی و شوتی محکم برای استقلال و فرشاد احمدزاده دقیقه 44 با یک شوت برای تراکتورسازی گلزنی کردند.
,
 
,
در شروع نیمه دوم امیر قلعه‌نویی 3 تعویض انجام داد و هاشم بیگ‌زاده،‌ خسرو حیدری و کرار جاسم وارد زمین شدند.
,
 
,
تراکتورسازی در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 53 توسط محسن دلیر در یک موقعیت تک به تک با یک بغل پا به گل دوم رسید.
,
 
,
دقیقه 60 شوت احمد آل‌نعمه را داسیلوا به بیرون فرستاد.
,
 
,
در ادامه بازی استقلال برای گریز از شکست حملاتی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما راه به جایی نبرد.
,
 
,
به دلیل اینکه در نیمه دوم بازی چندین بار متوقف شد داور 8 دقیقه وقت اضافه گرفت اما تغییری در نتیجه به وجود نیامد تا تراکتورسازی قهرمان شود.
,
 
,
در نهایت تراکتورسازی در این دیدار به پیروزی 2 بر یک رسید تا تیم جوان رسول خطیبی به مقام قهرمانی جام شهدا برسد.
,
 
,
تراکتورسازی با شکست پیکان و استقلال با شکست ملوان به فینال رسیدند. در دیدار رده‌بندی هم پیکان مقابل ملوان در ضربات پنالتی پیروز شد و به مقام سوم رسید.
,
 
,
قضاوت این دیدار بر عهده موعد بنیادی‌فر بود او به سعید آقایی، حامد لک و ایران پوریان از تراکتورسازی  و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.
,
 
,
ترکیب استقلال: رافائل داسیلوا، مگویان، میلاد فخرالدینی، علی رمضانی(46 جاسم کرار)، مهدی کریمیان (46 خسرو حیدری)، پژمان نوری(46 هاشم بیگ‌زاده)، سجاد شهباززاده(69یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، محمدرضا خسرویان، محمد قاضی و آرش برهانی.
,
 
,
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
,
 
,
ترکیب تراکتورسازی: حامد لک، احمد آل‌نعمه، دیتماربیکای، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده (53 احمد کامدار)، محمد ابراهیمی(66 سعید آقایی) و محسن دلیر(89فرید کریمی).
,
 
,
سرمربی: رسول خطیبی
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه