اخبار داغ

ظریف در جمع خبرنگاران:

هواپیمای کمک‌های بشردوستانه به غزه ارسال شد

هواپیمای کمک‌های بشردوستانه به غزه ارسال شد
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هواپیمای کمک‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی به غزه آماده ارسال است و امیدواریم مصر هر چه زودتر مجوز هواپیما را صادر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در حالی که از تقاطع خیابان فخررازی انقلاب به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست، در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات هفته گذشته در غزه جای هیچ تأملی را برای سازمان‌های بین‌المللی باقی نگذاشته که با این حرکات به عنوان جنایات جنگی، ضد بشری و مصادیق بارز جنایات ضد انسانی برخورد کرده و بیش از این حیثیت جامعه بین‌المللی را خدشه‌دار نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس که یادگار امام راحل است، این امکان را فراهم می‌کند که یادآوری مجددی به جامعه بین‌المللی شود.

,

ظریف درباره ارسال کمک‌های انسان‌‎دوستانه ایران به غزه بیان کرد: کمک‌های انسان‌دوستانه ما برای ارسال به غزه آماده است. با دولت مصر تماس گرفته‌ایم، هواپیمای کمک‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی که کمک‌های دارویی ارسال کند و بیماران و مجروحان را برای مداوا به ایران بیاورد، آماده است. امیدواریم دولت مصر هر چه سریعتر برای مجوز پرواز اقدام کند.

,

وزیر امور خارجه کشورمان درباره حضور نمایندگان در این هواپیما و ورود به غزه خاطر نشان کرد: فعلا فقط کمک‌ها ارسال می‌شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه