اخبار داغ

گربه‌بازی اعضای داعش+عکس

گربه‌بازی اعضای داعش+عکس
داعش یا همان دولت اسلامی عراق و شام که به تازگی اعلام خلافت کرده و نام خود رابه «دولت اسلامی» تغییر داده است به حضور پررنگ خود در شبکه های مجازی به خصوص در توییتر معروف است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فرانس 24، داعش یا همان دولت اسلامی عراق و شام که به تازگی اعلام خلافت کرده و نام خود رابه «دولت اسلامی» تغییر داده است به حضور پررنگ خود در شبکه های مجازی به خصوص در توییتر معروف است. این گروه اکانت های مختلفی دارد، حتی اکانت های فراوانی به عنوان طرفداران این گروه در شبکه های مختلف مجازی مختلف وجود دارد که اکثر آنها نیز از سوی هواداران آنها در خارج از منطقه خاورمیانه ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

حالا اکانتی نیز ایجاد شده که تلاش میکند به نوعی تصویری مهربان از این جهادگرایان کلاشینکوف به دوست نشان دهد. این اکانت «گربه های داعش» نام دارد. آنها تلاش میکنند با انتشار عکس جهادگرایان داعش و تعدادی گربه و بچه گربه که اعضای داعش در حالی بازی و یا غذا دادن به آنها هستند «وجه دوست داشتنی» این گروه تندروی اسلامی را نشان دهد.
این در حالی است که برخی از کارشناسان رسانه ای عنوان میکنند یکی از استراتژی هایی که داعش دنبال میکند انتشار ویدئوهایی از عملیات نظامی خشونت آمیز خود برای ایجاد هراس است.
از نهم ماه ژوین این گروه سنی عملیات نظامی خود را در خاک عراق آغاز کرده، توانسته است شهرها و مناطق مهمی از عراق همچون موصل، تکریت، بخش هایی از صلاح الدین، دیاله، کرکوک و الانبار به کنترل خود درآورد و در این میان گفته میشود بیش از هزار غیرنظامی کشته شده اند.

,
,
,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه