اخبار داغ

عضو شورای شهر کاشمر:

شورای شهر باید برنامه‌محور باشد/ به جای رقابت در افراد به سمت رقابت در برنامه‌ها حرکت کنیم

شورای شهر باید برنامه‌محور باشد/ به جای رقابت در افراد به سمت رقابت در برنامه‌ها حرکت کنیم
یک عضو شورای شهر کاشمر با تأکید بر لزوم برنامه محوری شورا خواستار رقابت در برنامه‌ها به جای رقابت در افراد در بحث انتخاب شهردار آینده کاشمر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، یعقوب گل‌محمدی امروزدر جلسه شورای شهر کاشمر گفت: خوشبختانه در شورای پنجم کاشمر کسانی دور هم جمع شده‌اند که دارای توانمندی‌های منحصر به فردی هستند و اگر این توانمندی‌ها در کنار هم قرار گیرد در توسعه شهرستان مؤثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: همه باید فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و اجازه ندهیم زمان از دست برود همان طور که شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد قبل از رسمیت یافتن شورای پنجم، جلسات خود را آغاز کرده و در مورد مدیریت شهری تصمیم‌گیری کردند چرا که تعلل در انتخاب مدیریت شهری لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد ساخت و مردم متضرر خواهند شد.

,

 

,

گل‌محمدی ادامه داد: مردم به ما اعتماد کرده‌اند و همین سرمایه اجتماعی عامل پشتیبانی از نظام اسلامی است اما لازمه حفظ سرمایه اعتماد مردم این است که ما هم خود را خدمتگزار مردم دانسته و در این راستا تلاش کنیم.

,

 

,

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌محوری در شورای شهر گفت: به جای بحث و اختلاف نظر بر روی افراد بهتر است به سمت رقابت در برنامه‌ها حرکت کنیم به این طریق که هر کدام از اعضای شورای شهر سه اولویت مهم شهر کاشمر را در شورا مطرح و بر روی آن بحث و بررسی و تصمیم‌گیری انجام شود.

,

 

,

این عضو شورای شهر کاشمر اظهار داشت: اگر در بین اعضای شورای شهر تعامل وجود نداشته باشد و مدام شاهد بروز اختلافات باشیم سایر نهادها هم با شورا تعامل نخواهند داشت ضمن اینکه باید بدانیم تعامل به معنی تقسیم پست‌ها در هیأت رئیسه و یا انتخاب شهردار نیست.

,

 

,

وی با بیان اینکه پرداختن به حاشیه‌ها باعث جا ماندن از اصل کارها می‌شود خاطرنشان کرد: همه باید به رأی یکدیگر احترام بگذاریم و مخالفان شهردار فعلی هم گزینه‌های مورد نظر خود را رو کنند و به شورا بیاورند تا مورد بررسی قرار گیرد اما اگر اکثریت شورا از هم اکنون موافق ابقای شهردار فعلی هستند مطرح کردن سایر گزینه‌ها نتیجه‌ای جز معطل کردن شهر و آن افراد در پی نخواهد داشت لذا شایسته است در همین ابتدای کار برای ابقای شهردار فعلی رأی‌گیری شود و اگر اکثریت آراء را کسب نکرد سایر گزینه‌ها مطرح شوند.

,

 

,

گل‌محمدی ادامه داد: احترام گذاشتن به رأی یکدیگر از لوازم کار است اما اگر قرار باشد مخالفت‌ها دائمی بوده و رأی اکثریت نادیده گرفته شود قابل قبول نخواهد بود.

,

 

,

وی گفت: توسعه سیاسی لازمه کشور است اما نباید نگاه سیاسی را در کارها حاکم کرد و همان‌طور که یک پزشک از بیمار خود نمی‌پرسد وابسته به کدام جریان سیاسی است ما هم در خدمتگزاری خود نباید دیدگاه‌های سیاسی را دخیل کنیم.

,

 

,

این عضو شورای شهر کاشمر تصریح کرد:‌ این که برخی اعضای شورای شهر می‌گویند نمی‌توان در چند ثانیه در مورد ابقای شهردار فعلی نظر داد، حرف درستی نیست؛ چراکه ایشان مدت چهار سال فعالیت کرده و عملکرد او را دیده‌ایم.

,

 

,

گل‌محمدی گفت: ما باید رأیی بدهیم که در طول چهار سال بتوانیم از آن دفاع کنیم و لذا شایسته است هر چه سریع‌تر در مورد شهردار آینده کاشمر تصمیم‌گیری شود تا کار مردم معطل نمانده و صدمه جبران ناپذیری به شهر وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه