اخبار داغ

خسارت رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

خسارت رژیم صهیونیستی در جنگ غزه
صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: خسارت رژیم صهیونیستی در جنگ غزه ۲ درصد تولید ناخالص داخلی است که اگر میزان کاهش توریست‌ها و فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی در نظر بگیریم میزان خسارت بیشتر خواهد شد. برای جبران خسارت اقتصادی فلسطین هم صندوق‌های خارجی باید مشارکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس، به نقل از صندوق جهانی پول، سخنگوی صندوق گفت: تاثیر اقتصادی تنش‌های رژیم صهیونیستی و فلسطین بستگی به مدت ادامه این جنگ دارد اما آنچه مسلم است این است که جبران این خسارت‌ها و فشارهای اقتصادی بدون مشارکت صندوق‌های سرمایه‌گذاری میسر نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
خانم ویلیام مری تا کید کرد: مقامات فلسطینی تحمل این همه خسارت‌های مالی را نخواهند داشت.
,
 
,
ویلیام مری تاکید کرد: هنوز برای برآورد دقیقی از خسارت و فشار اقتصادی زود است و بستگی به این دارد که این تنش‌ها چقدر ادامه یابد.
,
 
,
وی تاکید کرد: آنچه مسلم است بازسازی خسارت‌های وارده بعد از این جنگ بدون مشارکت صندوق‌های تامین کننده مالی بسیار مشکل خواهد بود.
,
 
,
سخنگوی صندوق بین‌المللی پول تاکید کرده است که این صندوق تنها می‌تواند در باره سیاست‌ گذاری‌های اقتصادی به فلسطین کمک کند و کمک‌مالی مستقیم اصولا از سوی منابع خارجی باید انجام شود. 
,
 
,
خانم مری گفته است: بلاخره دراین جنگ اسراییل هم خسارتی هرچند کمتر دیده است که میزان خسارت وارده طی چند هفته گذشته به آن حدود ۲ درصد تولید ناخالص داخلی را شامل می‌شود که البته اگر میزان کاهش توریست‌ها و کاهش فعالیت‌های کوچک و بزرگ را در نظر بگیریم خسارت بیشتر خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه