اخبار داغ

حاشیه های انتخاب شهردار چغادک؛

معامله عضو شورای چغادک برای انتخاب شهردار / چه کسی شهردار می شود

معامله عضو شورای چغادک برای انتخاب شهردار / چه کسی شهردار می شود
بعد از انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر توسط فرمانداری، اعضاء تازه ورود به کرسی شورای شهر رایزنی هایی برای انتخاب شهردار انجام دادند که در برخی از حوزه ها خبرهایی موثق شنیده می شود که جای تامل و تاسف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  این در حالی است که برخی از منتخبین مردم نیز که به صورت دلسوزانه وارد عرصه شورا شده افرادی برای سکان مدیریت شهری انتخاب می کنند که بتوانند بهترین خدمت را به شهروندان ارائه دهد و توسعه شهر با گام های بسیار بلندی روبرو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

 بعد از اعلام هیئت رئیسه شورای شهر چغادک توسط فرمانداری ابراهیم کارگر به عنوان رئیس شورا، غلام علی زاده نائب رئیس، علی زارع خزانه دارد و مهدی بختیاری منشی و علی حسینی نیز دیگر اعضاء هستند. این اعضای جدید در حال رایزنی برای انتخاب شهردار هستند و گزینه های مطرح شده برنامه و طرح های خود برای توسعه شهر چغادک ارائه داده اند که طرح کیارش ایراندوست در اولویت اول قرار گرفته است.

,

شنیده ها حکایت از این دارد که یکی از اعضاء شورای شهر چغادک که سابقه ای در مدیریت شهری ندارد و از بازاریان و کسبه است هنگام ارائه برنامه های کیارش ایراندوست یکی از گزینه های شهرداری اعلام می کند برنامه های بسیار خوبی دارید و حداقل این جلسه این بود که نکات خوبی از شما یاد گرفتیم.

,

این عضو شورا که در حال رایزنی است تا احمد شیخیانی شهردار فعلی خورموج را به عنوان شهردار چغادک معرفی کند در حال همراهی کردن دیگر اعضاء برای گرفتن رای گزینه خود است.

,

 قابل ذکر است شیخیانی در پست فعلی خود دارای مقبولیت خاصی نیست و با سه رای به عنوان سرپرست انتخاب شده است شنیده شده است که برای حضور در چغادک باید 4 رای داشته باشد.

,

انتخاب شیخیانی به عنوان گزینه های تصدی شهرداری شنیده های غیر موثقی دارد که پایگاه خبری سپاس از انتشار آنها خودداری می کند اما یکی از دلایل اختلاف وی با شورای سابق خورموج ناهماهنگی هایی در خصوص احداث درمانگاه الیاس احمدی خورموج با اعضاء شورا بوده است.

, سپاس,

این در حالی است که کیارش ایراندوست که در جریان اصولگرا و انقلابی قرار دارد و با سابقه مدیریتی و فعالیت های عمرانی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی می توانند نقش موثری در توسعه مدیریت شهری چغادک داشته باشد.

,

حالا باید منتظر ماند که آیا فردی برای تصدی شهرداری چغادک انتخاب می‌گردد که بتواند برنامه های فرهنگی، عمرانی، مذهبی و هماهنگی بین نیروهای ارزشی و انقلابی و دستگاه های اجرایی داشته باشد، یا اینکه فردی به عنوان سکان دارد خواهد بود که همانند سابقه قبلی ناهماهنگی را از اعضاء شورا آغاز خواهد کرد.

,

لازم به ذکر است که واعظی شهردار فعلی چغادک در سفر مکه مکرمه است و اعضاء جدید سعی دارند تا قبل از اتمام زیارت بیت الله الحرام شهردار جدید را انتخاب و معرفی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه