اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

وجود تعامل در تقویت مسجد لازم و حیاتی است

وجود تعامل در تقویت مسجد لازم و حیاتی است
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وجود تعامل در تقویت مسجد لازم و حیاتی است امروزه مساجدی موفق هستند که بتوانند جوانانی انقلابی تربیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سایری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانطوری که پیامبر(ص) اکرم اولین اقدامی که در مدینه انجام داده بود ساخت مسجد بود این نشان از اهمیت و جایگاه مسجد و نقش مسجد در خصوص هدایت مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مساجد خانه های خدا در روی زمین هستند، و در مسجد تمام فعالیت ها برای خدا انجام می گیرد و در طول تاریخ مسجد کارکرد های خوبی با حضور روحانیت دارد، ما همیشه شاهد این هستیم که مسجد محل قضاوت، کرسی درس و محل نشر معارف اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه مساجد ما باید روحانی محور باشد تصریح کرد: کارکردهای متنوع مسجد در قدیم و در زمان حال نشان از اهمیت ویژه این جایگاه بوده است. مساجد ما همیشه و همه حال کانون انقلاب بوده است.

,

حجة الاسلام سایری خاطر نشالن کرد: مساجد ما قبل از انقلاب بهترین فعالیت خود را در پیرزوی انقلاب داشته است، نقش مساجد و فعالیت روحانی مسجد در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

,

کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: مساجد محل پشتیبانی جوانان ما به جبهه ها بوده است و کسانی که در راه اسلام تربیت کرده که برای دفاع از اسلام از هیچ چیزی حراسی نداشته اند، اینها ثمرات زحمات روحانیت ما در مسجد و وجود یک مسجد پویا در محلات است.

,

وی گفت: امروزه هم مساجد دوباره مأمنی شده است برای پایگاه های بسیج و جوانانی که در راه انقلاب در حال گام برداشتن هستند و در این راه می خواهند خدمت کنند، این مساجد دارای قداست خاصی است و به هیچ عنوان نباید سیاسی بازی های کاذب در مسجد رسوخ کند و باعث بی رغبتی نمازگزاران به مسجد شود.

,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در پایان با بیان اینکه وجود تعامل در تقویت مسجد لازم و حیاتی است تاکید کرد: امروزه مساجدی موفق هستند که بتوانند جوانانی انقلابی تربیت کنند. این وظیفه خطیر به عهده روحانیت و مدیریتی که در مسجد انجام می دهد باید انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه