اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت

اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت
وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه های اسرائیل برای خرابکاری در ایران گفت: اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت و سعی کرد تا در برگزاری مراسم روز قدس کشورمان اختلال ایجاد کند، البته این موضوع با تلاش های سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  به نقل از ره به ری؛ وزیر اطلاعات سخنران راه پیمایی روز قدس شهرستان ری بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ره به ری؛,

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به برنامه های اسرائیل برای خرابکاری در ایران گفت: اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت و سعی کرد تا در برگزاری مراسم روز قدس کشورمان اختلال ایجاد کند ، البته این موضوع با تلاش های سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.

,

حجت الاسلام علوی با اشاره به بی توجهی اسرائیل به قطعنامه های سازمان ملل گفت: اسرائیل سازمان ملل و شورای امنیت را به سخره گرفته و اهمیتی برای انها و قطع نامه هایشان قائل نیست.

,

وی تاکید کرد: باید شهرک سازی ها متوقف شود و فلسطینی ها به سرزمین خود باز گردند.

,

وزیر اطلاعات ضمن اشاره به گستاخی اسرائیل و تهدیداتش گفت: این رژیم بر خلاف مقرارات و قوانین بین المللی تمام کشورها را تهدید می کنید ، بارها سوریه و لبنان و حتی ایران را تهدید کرده است و البته در همان لبنان هم مانده است و با شکست مواجه شده است.

,

علوی همچنین اشاره ای داشت به انها که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و گف : بعضی ها می گوین ما به فلسطین چه کار داریم و .. ، ما مسلمانیم و اسلام اجازه چنین بی تفاوتی به ما نمی دهد و هرکس که در موضوع فلسطین بی تفاوت باشد ، مسلمان نیست.

,

وزیر اطلاعات گفت: آن روز که امام، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید، فقط ما بودیم که شعار مرگ بر امریکا سر دادیم ، اما امروز این راهپیمایی هرچه باشکوه تر برگزار می شود.

,

وی همچنین بر تلاش های وزارت اطلاعات برای تامین امنیت کشور تاکید کرده و گفت: وزارت اطلاعات پنجه های خود را در گلوی دشمن فرو برده و سربازان گمنام امام زمان تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در کشور به کار بسته اند.

,

علوی همچنین از برنامه های اسرائیل و انگلیس برای قطع رابطه کشورهای مسلمان و ایجاد تفرقه در میان کشورهای مسمان اسیا و آفریقا و دیگر نقاط جهان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه