اخبار داغ

آیت الله جوادی آملی:

اسلام واقعی در گرو حمایت از مظلوم است

اسلام واقعی در گرو حمایت از مظلوم است
حضرت آیت الله جوادی آملی حمایت از مظلوم را جزء دستورهای موکد دین مبین اسلام دانست و افزود: در دین مبین اسلام بر همه مسلمانان امر شده است که زمانی که فریاد مظلومی را می شنوند به یاری وی بشتابند و مدعیانی که بر خلاف این عمل می کنند در حقیقت بهره ای از اسلام واقعی نبرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از تارود؛ حضرت آیت الله جوادی آملی حمایت از مظلوم را جزء دستورهای موکد دین مبین اسلام دانست و افزود: در دین مبین اسلام بر همه مسلمانان امر شده است که زمانی که فریاد مظلومی را می شنوند به یاری وی بشتابند و مدعیانی که بر خلاف این عمل می کنند در حقیقت بهره ای از اسلام واقعی نبرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, تارود؛,

این مرجع عالیقدر جهان تشیع تاکید کرد: امروز غزه و فلسطین مظلومانه در برابر رژیم های استکباری مقاومت می کنند و این همان خطی است که روزی در چهره طالبان و روزی در چهره داعش بر علیه مسلمانان در پیش گرفته می شود و دفاع از مظلوم و آگاهی و بصیرت از اهداف پشت پرده این جریانات، وظیفه هر مسلمانی می باشد.

,

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: در جنگ جمل امیرالمومنین فرمودند که شما باید اتاق فکر جنگ را ببینید و به مقابله با آن برخیزید و امروز نیز باید دانست که تنها داعش و القاعده و طالبان در این جنایات مهم نیستند، بلکه در پشت پرده آن اهداف رژیم استکباری و صهیونیستی قرار دارد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  امروز به لطف خدا مردم و مسئولین نسبت به این موضوعات هوشمندی خاصی دارند و دشمن و اهداف پشت پرده آن را خوب می شناسند و حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس پس از سی و اندی سال از انقلاب و اعلام خشم خود از استکبار جهانی نشان از این هوشمندی دارد.

,

 راهپیمایی روز قدس در ۵ نقطه از شهرستان دماوند پرشکوه تر از سال های قبل برگزار گردید که در بخش مرکزی آیت الله جوادی آملی، مرجع عالیقدر جهان تشیع در این مراسم حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه