اخبار داغ

قیمت اجاره آپارتمان‌ های 50 متری در تهران

قیمت اجاره آپارتمان‌ های 50 متری در تهران
با اوج گرفتن تب و تاب بازار اجاره برخی از مالکان با عمال نرخ‌های سلیقه ای، نرخ شکنی کرده اند تا سود بیشتری را به نسبت تورم بازار به دست بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مهر، با اوج گرفتن تب و تاب بازار اجاره برخی از مالکان با عمال نرخ‌های سلیقه ای، نرخ شکنی کرده اند تا سود بیشتری را به نسبت تورم بازار به دست بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


با فرارسیدن دومین ماه از تابستان، بازار اجاره بها همچنان در تب و تاب تعیین قیمت‌ها است و تعداد بالای متقاضیان اجاره در بازار موجب شده که در برخی از محله‌ها نرخ‌های سلیقه‌ای اعمال شود که بالاتر از نرخ واقعی یک آپارتمان بوده و حتی نرخ شکنی در بازار هم بوجود می‌آورد.

البته اجاره بها نسبت به سال‌های قبل که در برخی محله‌ها بصورت متری تعیین می‌شد، جهشی نداشته است اما همچنان بالاتر از توان مستاجران بوده و آنها باید بیشترین درآمد خود را بابت اجاره بها بپردازند در حالیکه هرسال هم باید به رهن سال قبل خود هم اضافه کنند.

براین اساس افزایش هرساله قیمت مسکن و جهش یکباره قیمت‌ها در چندسال اخیر موجب شد که تعداد زیادی از مستاجران توانایی پس انداز و خرید خانه را نداشته باشند بطوریکه پس انداز خرید خانه در سه سال پیش، الان تنها کفاف رهن یک آپارتمان را می‌دهد.

در هرصورت، بازار اجاره بها در تابستان امسال با نوسان شدیدی روبرو نبوده و بازار نسبتا آرام است اما به دلیل اینکه هرساله با تورم روبرو هستیم؛ بنابراین بازار اجاره بها هم دستخوش تغییراتی شده است که معمولا با کاهش متقاضیان در پایان تابستان، قیمت‌ها هم فروکش می‌کند.

اجاره بها در برخی محله های تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، آپارتمانی 55 متری در نامجو - عبدالهی، 1خوابه با پارکینگ، انباری و آسانسور با 15 میلیون تومان رهن و 750 هزار تومان اجاره داده می‌شود و در  نارمک - میدان 46 واحدی 55متری و یک خوابه، فول امکانات 52 میلیون تومان رهن داده می‌شود.

در منطقه تهرانپارس واحدی 55 متری و یکخوابه با عمر یکساله نزدیک مترو با شرایط 20 میلیون تومان رهن و 800 هزار تومان به اجاره می‌رسد و در سیدخندان خیابان دبستان برای واحدی 54 متری طبقه اول بدون پارکینگ 15 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 300 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

 در خواجه نظام، آپارتمان 55 متری 32 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود و در نارمک - مظاهری برای واحدی با مساحت 54متر، با انباری، آسانسور و نوساز 52 میلیون تومان رهن کامل در نظرگرفته شده است.

همچنین در خیابان دبستان- حیا منش آپارتمانی 53متری 50 میلیون تومان رهن و 400 هزارتومان اجاره داده می‌شود و در  شهرک ژاندارمری برای واحدی 55 متری و یکخوابه 5 پله پایین، بازسازی کامل 30 میلیون تومان رهن و 600 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

برای آپارتمان دیگری در جنت آباد شمالی به مساحت 55 متر و یکخوابه زیر همکف با 5 میلیون تومان رهن و 600 هزار تومان اجاره، در نظر گرفته شده است و در تهرانپارس - فرعی بهار واحدی 53 متری و یکخوابه با پارکینگ، انباری و آسانسور 25 میلیون تومان رهن و 650اجاره داده می‌شود.

در شهرزیبا - تعاون برای واحدی 55 متری و یکخوابه، فول امکانات 20 میلیون تومان رهن و 750 هزار تومان اجاره تعیین شده است و در  گیشا واحدی 53متری و یکخوابه بدون پارکینگ، 25 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اجاره بها در برخی محله های تهران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه