اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل:

کمبود ۴۰ آموزگار در مدارس ابتدایی آران/ کمبودها را با بکارگیری معلمان خدماتی جبران می‌کنیم

کمبود ۴۰ آموزگار در مدارس ابتدایی آران/ کمبودها را با بکارگیری معلمان خدماتی جبران می‌کنیم
معدندار، مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: امسال با کمبود حدود ۴۰ آموزگار در مدارس ابتدایی روبرو هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ محمد معدندار در گفتگویی از ورود بیش از ۸۰ دانش‌آموخته تربیت معلم به آموزش و پرورش آران و بیدگل در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال حدود ۳۵ فارغ‌التحصیل دیگر دانشگاه تربیت معلم و ۲۰ نفر نیروی متخصص پایه‌های مختلف متوسطه اول و دوم وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل بیان کرد: دانش‌آموختگان تربیت معلم به خاطر گذراندن دوره‌های متعدد و پشت سر گذاشتن آموزش‌های کارورزی، نسبت به معلمان دارای مدارک آزاد، کارآیی و ظرفیت بالاتری دارند.

,

وی با اشاره به این که رویکرد آموزش و پرورش در حال تغییر به سمت جذب نیروهای جوان است افزود: صرف نظر از نیروهای وارد شده در سال گذشته، آموزش و پرورش آران و بیدگل از نظر سابقه کار نیروی انسانی، با میانگین ۲۴ سال، پیرترین آموزش و پرورش استان اصفهان است.

,

معدندار از ادامه کمبود آموزگار در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز با کمبود حدود ۴۰ آموزگار در مدارس ابتدایی روبرو هستیم که سعی می‌کنیم این کمبود را با به کارگیری معلمان خدماتی جبران کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود معلم در تعدادی از رشته‌های مدارس متوسطه اول و دوم با بهره‌گیری از معلمان حق‌التدریس و بازنشسته رفع می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه