اخبار داغ

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان مطرح کرد؛

خریداری بیش از ۸۹۳ تن وش از پنبه کاران گلستانی

خریداری بیش از ۸۹۳ تن وش از پنبه کاران گلستانی
مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان با بیان این مطلب که از ابتدای طرح خرید تضمینی وش پنبه در سالجاری تاکنون بیش از 893 تن وش از پنبه کاران گلستانی خریداری شده است افزود: این طرح تا پایان دی ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حکیم گلدی زاده" مدیر کل تعاون روستایی گلستان در گفتگوی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: طرح خرید تضمینی وش پنبه در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و توسعه کشت پنبه در استان از تاریخ چهارم شهریورماه سالجاری آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این طرح در قالب پنج مرکز در سطح استان از قبیل کارخانجات کوشا گرگان، دژ آق قلا، ممتاز فندرسک، دشت کمالان فاضل آباد و تهران گنبد در حال اجراست.

,

"گلدی زاده" در خصوص میزان نرخ خرید هرکیلوگرم وش از کشاورزان چه میزان است، تصریح کرد: نرخ تضمینی هر کیلوگرم وش رقم درجه دو سفید معادل 31 هزار و نهصد و شصت ریال توسط شبکه تعاونی روستایی استان آغاز شد.

,

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان اظهار کرد: میزان خرید وش پنبه در مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی روستایی استان تا پایان روز سه شنبه مورخ 21 شهریورماه سال‌ جاری، معادل هشتصد و نود و سه هزار و چهارصد و سی و هفت کیلوگرم بوده است.

,

این مقام مسئول در پایان در پاسخ به این سوال که خرید وش در گلستان تا چه زمانی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: خرید تضمینی وش پنبه تا پایان دیماه نود و شش ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه