اخبار داغ

عضو شورای شهر کوت عبدالله؛

هر چه زودتر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت می شود

هر چه زودتر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت می شود
حسین ناصری با بیان اینکه هر چه زودتر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت می شود گفت: باید یک مصوبه بدهیم که سه ماه حقوق و بیمه عقب افتاده کارگران را شهرداری بپردازد تا مناقصه ها و تعدیل قرارداد انجام بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: حسین ناصری عضو شورای شهر کوت عبدالله در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز با بیان اینکه هر چه زودتر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت می شود گفت:  باید یک مصوبه بدهیم که سه ماه حقوق و بیمه عقب افتاده کارگران را شهرداری بپردازد تا مناقصه ها تعدیل قرارداد انجام بگیرد و این نظر پیشنهادی من است و هنوز در حال بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

وی با بیان اینکه آقای نجف پور پیمانکار خدمات شهری و آقای هاشمی پیمانکار فضای سبز را به عهده گرفتند افزود: از سال 88 تا به حال پیمانکاری خدمات شهری و فضای سبز را دو نفر بر عهده گرفته اند، چه دلیلی دارد که فقط همین دو پیمانکار در این مناقصه ها شرکت می کنند.

,

حسین ناصری عنوان کرد: قرارداد این پیمانکاران به طور منصفانه بسته نشده است، چیزهای در این قراردادها ذکر شده است که نه در کوت عبدالله بلکه در تهران هم اجرا نمی شوند.

,

عضو شورای شهر کوت عبدالله ادامه داد: نزدیک به 2 میلیارد ریال گل و گیاه در قراردادها درج شده است ولی چیزی از گل و گیاه در کوت عبدالله مشاهده نمی شود، بر چه اساسی این قراردادها را با این پیمانکار منعقد می کنند؟ جای سوال دارد.

,

وی با اشاره به اینکه قراردادها را شهرداری با پیمانکار منعقد می کند و شورا فقط ناظر اجرایی آن است، گفت:  اجرا کننده دو پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز در این چند سال گذشته به نحوه احسن خدمات دهی به مردم صورت نگرفته است. کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری کوت عبدالله سه ماه است که بدون قرارداد هستند و از وضعیت پیمانکار ناراضی هستند.

,

عضو کمیسیون خدمات شهری تصریح کرد: به نظر من، پیمانکاران جدید،با تجربه و متعهد جایگزین پیمانکاران قدیم شوند و مشارکت عمومی صورت بگیرد.

,

حسین ناصری در ادامه بیان داشت: انتظارات ما از شهردار جدید، ابتدا سامان دهی خدمات شهری است که در کوت عبدالله تاسف آور است و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز و نیروی مازادی که در شهرداری وجود دارد که بالای 150 الی 200 نفر نیروی مازاد در شهرداری کوت عبدالله داریم که باید تعدیل شوند.

,

وی افزود: شهر کوت عبدالله از نظر زیباسازی و عمران شهری فعلا زیر صفر است ، بنده به عنوان عضو کمیسیون خدمات شهری اولین برنامه من سامان دهی خدمات شهری و زیبا سازی شهر است.

,

عضو کمیسیون خدمات شهری کوت عبدالله اظهار داشت: وقتی کسی وارد کوت عبدالله می شود نمای از شهر دیده نمی شود و لازم است که زیباسازی شود و خدمات شهری از جمله جوی های روباز،حمل زباله،لای روبی و موارد دیگر به مردم داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه