اخبار داغ

با شرکت 11 نفر؛

مسابقات اسلالوم ۱۲۵سی سی استان اصفهان در ورزشگاه تختی تیران برگزار شد+ تصاویر

مسابقات اسلالوم ۱۲۵سی سی استان اصفهان در ورزشگاه تختی تیران برگزار شد+ تصاویر
مسئول کمیته کراس هیئت موتور سواری تیران گفت: مسابقه اسلالوم ۱۲۵ CC استان اصفهان با شرکت ۱۱ نفر از شهرستان های اصفهان، زرین شهر، خمینی شهر، فلاورجان و تیران وکرون در ورزشگاه تختی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ وحید دادخواه در گفتگویی با اشاره به برگزاری مسابقات  اسلالوم 125 سی سی استان اصفهان به میزبانی شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: این مسابقه بین موتورهای 125 سی سی با شرکت 11 نفر از شهرستان های اصفهان، زرین شهر، خمینی شهر، فلاورجان و تیران وکرون در ورزشگاه تختی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول کمیته کراس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان تیران گفت: شرکت کنندگان پس از مسابقه به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و در انتهای مراسم موتورها و اتومبیل ها در سطح شهر از ورزشگاه تختی تا میدان معلم و بالعکس رژه رفتند.

,

وی افزود: سجاد علی پور از خمینی شهر مقام اول، محسن بابایی از تیران و کرون مقام دوم و علی امیریوسفی از خمینی شهر مقام سوم را کسب کردند.

,

دادخواه با بیان اینکه به برگزیدگان مسابقه کاپ مدال و حکم قهرمانی اهدا شد، خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان، شورای شهر تیران و بسیج ورشکاران همکاری خوبی برای برگزاری این برنامه با هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی داشتند.

,

مسئول کمیته کراس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی یادآور شد: اسلالوم به مسابقه ای گفته می شود که تمامی رانندگان شرکت کننده بصورت کاملا انفرادی طی مسیری که از قبل طرح ریزی شده به مسابقه می پردازند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه