اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی مطرح کرد:

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی خراسان رضوی

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی خراسان رضوی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ارتقای شاخصه های توسعه استان به فعالیت های کشاورزی حدود ۴۳ درصد این اعتبارات به این بخش تعلق گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار تابان تربت، مجتبی مزروعی  ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه با بیان اینکه ۴۳ درصد اعتبارات توسعه استان به بخش کشاورزی اختصاص یافته، افزود: در نظر است تا این اعتبارات در قالب تسهیلات یارانه ای بین متقاضیان توزیع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش خبرنگار , تابان تربت, ، مجتبی مزروعی  ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه با بیان اینکه ۴۳ درصد اعتبارات توسعه استان به بخش کشاورزی اختصاص یافته، افزود: در نظر است تا این اعتبارات در قالب تسهیلات یارانه ای بین متقاضیان توزیع شود.,

 

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر عملیات لوله گذاری در راستای ارتقای بهره وری از متابع در دست اجرا می باشد.

,

 

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۵۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در این استان اجرا شده پیش بینی کرد تا پایان امسال نیز ۳۰ هزار کیلومتر دیگر به این میزان افزوده شود.

,

 

,

مزروعی ادامه داد: برای ممانعت از التهاب در بازار زعفران، خرید زیر قیمت بانک کشاورزی و بخش خصوصی طوری انجام خواهد شد که قیمت نهایی پائین تر از حد معمول نباشد و کشاورزان متضرر نشوند، هر چند که توجه دولت و نمایندگان مجلس را می طلبد.

,

 

,

در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از زعفران بعنوان یک گیاه دارویی و نشاط آور یاد کرد و افزود: فرهنگ مصرف این محصول در کشور نهادینه نشده و اگر هر ایرانی سالانه فقط ۱۰ گرم زعفران مصرف کند نیازمند تولید ۸۰۰ تنی این محصول هستیم و این در حالی است که تنها ۲۰۰ تن در داخل کشور تولید می شود.

,

 

,

احمد علی موهبتی با انتقاد از بی برنامه گی تعاونی ها و تشکل ها، گفت: تشکل ها و تعاونی ها به جای استمداد و ناله با برنامه ریزی علمی و عملی مناسب الگوهای جدید برای بخش کشاورزی معرفی کنند‌

,

 

,

در پایان این مراسم از زحمات ۲ ساله محمد کریمی فرزقی تقدیر و محمدرضا عباسپور بعنوان مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه معرفی شد.

,

 

,

عباسپور پیش تر مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه