اخبار داغ

رکابزن تبریزی با پیام حمایت از فلسطین به اردبیل رسید

رکابزن تبریزی با پیام حمایت از فلسطین به اردبیل رسید
رکابزن تبریزی که مسافت 1700کیلومتری تبریز تا مشهد را با پیام "غزه پیروز است،اسرائیل نابود"رکاب می زند، امروز وارد اردبیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سبلانه، امیر اصغرپور جوان 20ساله تبریزی که همزمان با روز جهانی قدس و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین سفر خود را با دوچرخه از تبریز تا مشهد آغاز کرده امروز وارد شهر اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سبلانه,

این دوچرخه سوار تبریزی در گفتگو با سبلانه هدف از سفر خود را ابلاغ پیام مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و غزه به گوش جهانیان اعلام کرد.

, سبلانه,

به گفته این ورزشکار وی حرکت فرهنگی- ورزشی اش را روز جمعه 3 مرداد و پس از راهپیمایی روز جهانی قدس از مصلی امام خمینی(ره) تبریز آغاز کرده و پس از پیمودن مسیر شهرهای بوستان آباد، سراب و سرعین امروز وارد شهر اردبیل شده است.

,

 

,

, ,

امیر اصغرپور دوچرخه سوار تبریزی گفت: سفر من از تبریز تا مشهد 30 روز طول می کشد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید دوازده روز دیگر به مقصد نهایی ام که مشهد مقدس است خواهم رسید.

,

این رکابزن جوان تبریزی استقبال مردم استان اردبیل را از حرکت فرهنگی اش که در حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته بی نظیر عنوان کرد.

,

اصغرپور برای رکاب زدن مسیر تبریز تا مشهد از شهرهای اردبیل، آستارا، گردنه حیران، تالش، اسالم، پرسر، بندرانزلی، ساری، گرگان، شاهرود، سبزوار، نیشابور عبور کرده و در نهایت به شاندیز و روستای ابرده مشهد خواهد رسید .

,

, ,

این دوچرخه سوار تبریزی در مسیر برگشت هم دامغان، سمنان، تهران، کرج، قزوین و زنجان را رکاب خواهد زد.

,

به گفته اصغرپور پایگاه شهید قصاب عبدالهی حامی مالی این ورزشکار برای انجام این حرکت فرهنگی است و قرار است وی پس از رساندن پیام این حرکت، بنر این پایگاه به همراه پرچم ایران و فلسطین در مشهد به اهتزاز در آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه