اخبار داغ

اعلام قیمت تمام شده مسکن ویژه تهران

اعلام قیمت تمام شده مسکن ویژه تهران
مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مسکن ویژه تهرانسر در تازه ترین اطلاعیه خود اعلام کرد: پروژه های دارای اسکلت فلزی قیمت تمام شده بالاتری نسبت به پروژه های با اسکلت بتونی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس، در اطلاعیه ای که مدیریت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات مسکن ویژه تهرانسر منتشر کرده آمده است:به دلیل تفاوت موجود در قیمت تمام شده و مبلغ قراردادهای پایه منعقده با پیمانکاران اسکلت فلزی و اسکلت بتونی، پروژه های دارای اسکلت فلزی قیمت تمام شده بالاتری نسبت به پروژه های با اسکلت بتونی دارند، لذا این مبلغ قبل از مرحله انتخاب واحد محاسبه و اعلام خواهد شد تا عزیزان قبل از انتخاب واحد از قیمت تمام شده واحد مسکونی مورد انتخاب خود مطلع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


در این اطلاعیه آمده است: بدیهی است سعی خواهد شد این مبلغ به حداقل ممکن رسانیده شود. ضمناً مرغوبیت قطعه زمین بلوک و طبقه مورد انتخاب متقاضیان نیز با نظر کارشناسان رسمی دادگستری در قیمت تمام شده اعلامی لحاظ شده و بدیهی است بلوک ها و واحد های مختلف دارای اختلاف قیمت نسبی نسبت به یکدیگر خواهند بود. 

*اولویت بندی و امتیازدهی

به تمامی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر به آگاهی می‌رساند موضوع اولویت بندی و امتیاز دهی متقاضیان بر اساس مندرجات شیوه‌نامه ثبت نام و پیش قرارداد امضاء شده فی ما بین، مراحل پایانی خود را طی می نماید و بزودی اولویت متقاضیان و نوبت انتخاب واحد هر متقاضی از طریق همین پایگاه، اطلاع رسانی خواهد شد.

اطمینان داده می‌شود که تمامی ملاحظات اعم از امتیازات عمومی، اولویت مربوط به ثبت نام متقاضیان از شهریور سال ۹۱ ، امتیازات مربوط به واریزی های اقساط و . . . به صورت منطقی در اولویت‌بندی متقاضیان ملحوظ می گردد.

با عبور از این مرحله در ماه جاری وارد مرحله تهیه و عقد قرارداد اصلی در ماه های آینده و آماده شدن و تحویل واحد های مسکونی شویم.

,
,
,
, *اولویت بندی و امتیازدهی,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه