اخبار داغ

مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان اردبیل:

مهلت ثبت نام نهائی سهام عدالت تمدید شد

مهلت ثبت نام نهائی سهام عدالت تمدید شد
مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان اردبیل، گفت: مهلت ثبت نام نهائی سهام عدالت تا پایان مرداد ماه سالجاری تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از سبلانه، با توجه به مکاتبات و درخواست های برخی از مدیران استان‌ها در خصوص تمدید مهلت ثبت نام دارندگان دعوتنامه های سهام عدالت، مهلت ثبت نام نهایی سهام عدالت تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, سبلانه,

وی افزود: آن دسته از دارندگان دعوتنامه سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت نام نهایی در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها نشده اند، تا پایان مرداد ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به شرکت های یاد شده نسبت به ثبت نام نهائی سهام عدالت اقدام کنند.

,

مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان اردبیل تصریح کرد: شرکت های تعاونی سهام عدالت استان اردبیل و سایر نهادهای متولی امر، شناسائی مشمولان به جهت پیشگیری از تضییع حقوق مشمولین، به نحو شایسته آماده ارائه خدمات به افراد ذینفع و بویژه کارگران فصلی و ساختمانی دارای دعوتنامه سهام عدالت هستند.

, مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان اردبیل تصریح کرد: ,

لازم به ذکر است دارندگان دعوتنامه سهام عدالت کلیه مراحل اعم از مراحل سیزده گانه و بخش‌های تکمیلی آن می توانند از این فرصت برای ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین ثبت نام اولیه مشمولینی که در سایر شهرستان‌های کشور مشمول دریافت سهام عدالت شناخته شده‌اند، توسط نرم افزار موجود در شرکت‌های سهام عدالت و از طریق دریافت انتقال امکان پذیر بوده و نیازی به مراجعه مشمول به شهرستانی که از آنجا برای ثبت نام سهام عدالت خود اقدام کرده است، نیست.

, لازم به ذکر است دارندگان دعوتنامه سهام عدالت کلیه مراحل اعم از مراحل سیزده گانه و بخش‌های تکمیلی آن می توانند از این فرصت برای ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین ثبت نام اولیه مشمولینی که در سایر شهرستان‌های کشور مشمول دریافت سهام عدالت شناخته شده‌اند، توسط نرم افزار موجود در شرکت‌های سهام عدالت و از طریق دریافت انتقال امکان پذیر بوده و نیازی به مراجعه مشمول به شهرستانی که از آنجا برای ثبت نام سهام عدالت خود اقدام کرده است، نیست. ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه