اخبار داغ

رئیس اتحادیه‌ تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی:

شیر استرلیزه از مهرماه به جای شیر پاستوریزه در مدارس توزیع می‌شود

شیر استرلیزه از مهرماه به جای شیر پاستوریزه در مدارس توزیع می‌شود
اسماعیلی گفت: طبق مصوبه‌ ستاد هدفمندی یارانه‌ها، از مهرماه شیر استرلیزه به جای پاستوریزه در مدارس سراسر کشور توزیع خواهد شد که این زنگ خطری برای کاخانجات تولیدکننده شیر پاستوریزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا حمدرضا اسماعیلی، رئیس اتحادیه‌ تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه‌ ستاد هدفمندی یارانه‌ها از مهرماه شیر استرلیزه به جای پاستوریزه در مدارس سراسر کشور توزیع خواهد شد که این زنگ خطری برای کارخانجات تولید کننده شیر پاستوریزه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, باشگاه خبرنگاران,


وی در ادامه افزود: بسیاری کارخانجات تولیدکننده به دلیل عدم دسترسی به تکنولوژی و مواد اولیه بسته‌بندی شیر استرلیزه، نمی‌توانند در حال حاضر با شیر استرلیزه که قرار است از کشورهای دیگر وارد شود، رقابت کنند در نتیجه کارخانه‌های سراسر کشور در خصوص شیر پاستوریزه بسته بندی شده متضرر خواهند شد.

اسماعیلی با اشاره به قیمت 1.5 برابری شیر استرلیزه تصریح کرد: این شیر قیمت بالا و کیفیت پایینی در مقایسه با شیر پاستوریزه دارد و اگر وارداتی در این خصوص صورت بگیرد، فقط وابستگی ما را به خارج از کشور افزایش می دهد.

رئیس اتحادیه‌ فرآورده‌های محصولات لبنی با بیان این که شهر تهران هم‌چنان رتبه‌ اول در زمینه‌ تولید شیر را دارد اضافه کرد: تعیین تکلیف قیمت شیر که قرار است در مردادماه مشخص شود، اگر مصوبه پایین‌تر تعیین شود، ما شاهد رشد و کیفیت بیشتر محصولات تولیدی در تهران و سایر مناطق خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: فرآورده‌های لبنی 35 درصد سفره‌ مردم کشور ما را تشکیل می‌دهند، پس اگر با قیمت بالا عرضه شود مشکلات این صنف و مردم بیش‌تر خواهد شد. ما بارها نامه‌نگاری‌های فراوانی در این زمینه انجام دادیم ولی تا کنون به این نامه‌ها ترتیب اثر نداده‌اند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه